Ja, misschien wordt het vanmiddag wel beter. En ik hoop ikzelf ook want ik voel mij weer eens ziek zwak en misselijk, erg moe ook. Zal wel aan de spanning liggen denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik zie het. Gelukkig is het niet een heel brede band en zitten er geen rode plekken in.
Eerlijk gezegd had ik al verwacht dat je vandaag niet zou gaan vliegen. Jij neemt je vaak leuke dingen voor en dan komt het er niet van. Best wel jammer voor je. Dus ik hoop dat je je vanmiddag toch nog weet te herpakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, misschien wordt het vanmiddag wel beter. En ik hoop ikzelf ook want ik voel mij weer eens ziek zwak en misselijk, erg moe ook. Zal wel aan de spanning liggen denk ik.
Ja dat klopt wel wat je zegt. Angst en paniek zit er ook nog flink in, ik kan dan ook niet wachten tot het vrijdag is en de nieuwe psychiater langs komt. Ik wil wel maar het lukt niet. Daar wil ik vanaf, vroeger had ik dit niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik al verwacht dat je vandaag niet zou gaan vliegen. Jij neemt je vaak leuke dingen voor en dan komt het er niet van. Best wel jammer voor je. Dus ik hoop dat je je vanmiddag toch nog weet te herpakken.
Ik dacht eigenlijk dat hij gisteren al langs zou komen, maar je moet dus nog een beetje geduld hebben. Ik denk wel dat er wat aan te doen is, als je ervoor openstaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel wat je zegt. Angst en paniek zit er ook nog flink in, ik kan dan ook niet wachten tot het vrijdag is en de nieuwe psychiater langs komt. Ik wil wel maar het lukt niet. Daar wil ik vanaf, vroeger had ik dit niet.
Ik sta overal voor open, zelfs als ik tijdelijk opgenomen moet worden. Het wordt er namelijk niet beter op en het sloopt mij. Ik kan niet eens normaal boodschappen doen. Alles wordt mij heel snel teveel en op de 1 of andere manier maken mijn hersens dan stoffen aan die zorgen voor paniek.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat hij gisteren al langs zou komen, maar je moet dus nog een beetje geduld hebben. Ik denk wel dat er wat aan te doen is, als je ervoor openstaat.
Ik snap dat dat heel vervelend is, maar je moet er wel rekening mee houden dat je in de therapie over grenzen heen zult moeten gaan. Je kunt dan niet zomaar vluchten met een excuus. Maar de keerzijde is dat het je meer vrijheid op gaat leveren, dat heb je hard nodig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik sta overal voor open, zelfs als ik tijdelijk opgenomen moet worden. Het wordt er namelijk niet beter op en het sloopt mij. Ik kan niet eens normaal boodschappen doen. Alles wordt mij heel snel teveel en op de 1 of andere manier maken mijn hersens dan stoffen aan die zorgen voor paniek.
En dat is geen pretje, constant het gevoel hebben dat je flauw gaat vallen.
Ik weet niet wat ik kan verwachten, maar zoals ik zei ik sta overal voor open want ik wil hier vanaf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap dat dat heel vervelend is, maar je moet er wel rekening mee houden dat je in de therapie over grenzen heen zult moeten gaan. Je kunt dan niet zomaar vluchten met een excuus. Maar de keerzijde is dat het je meer vrijheid op gaat leveren, dat heb je hard nodig.
Je kunt het gesprek beter niet teveel invullen, want dan bestaat de kans dat je straks vindt dat de psychiater niet aan je verwachtingen voldoet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik kan verwachten, maar zoals ik zei ik sta overal voor open want ik wil hier vanaf.
Ik heb mij ook al voorbereid op het gesprek zodat ik goed duidelijk kan maken wat de problemen zijn zodat er een goed behandelplan opgezet kan worden. Meer kan ik nu even niet doen.
Ik ken hem al, dus dat scheelt. Maar ik vind het belangrijk om mijn verhaal goed te doen, dat bedoelde ik met voorbereiden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt het gesprek beter niet teveel invullen, want dan bestaat de kans dat je straks vindt dat de psychiater niet aan je verwachtingen voldoet.
Die vervelende over bedrijfsethiek?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:47 schreef Friek_ het volgende:
Zo, ook wakker. M'n laatste paper maar eens afronden.
Ik zag gisteren een foto, jullie hebben best veel gras.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Net het gras verder afgemaaid, van twee kontjes hoog naar 4 cm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |