Of juist makkelijk omdat er van the real thing zoveel informatie rondslingert dat het makkelijk over te nemen is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik moet je dan denk ik teleurstellen.Hij woont hier namelijk zo ongeveer bij mij om de hoek en ik kom 'm wel eens tegen (ook al weet hij niet wie ik ben).
Bovendien slingert er zoveel persoonlijke informatie van 'm rond hier, dat het wel de meest geniale kloon ooit moet zijn om zo iemand's hele identiteit over te nemen.
kijk hoe je eruit ziet manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo, waarmee ik mezelf voor lul zet?
Geen verstand van muziek Hosselaar ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
klankkleur wat is deze TSiets teveel lsd gebruikt?
maar bijna al die info komt toch van zijn FOK! account?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Of juist makkelijk omdat er van the real thing zoveel informatie rondslingert dat het makkelijk over te nemen is?
hoeft ook niet hosselaar is een man van de stratenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen verstand van muziek Hosselaar ?
Hij post hier al een aardig tijdje, nog voordat al die informatie er was, dus dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Of juist makkelijk omdat er van the real thing zoveel informatie rondslingert dat het makkelijk over te nemen is?
Verstand van muziek hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen verstand van muziek Hosselaar ?
31 en dan om half 3 wijs doen op een website, topwijf ben jij zeker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
1. Ik twijfel ook aan Braddies echtheid
2. Ik vind dat ik nog relatief aardig tegen 'm ben, geef hem zelfs de m.i goede raad om te kappen KLB te voeren.
3. Ben 31 dus weet niet hoe je nou bij "tegen de 40" komt.
Ok fair enough. Het maakt hem idd wel een beetje meelijwekkend. Is het dan niet beter om hem de waarheid te zeggen en te zeggen dat z'n topics behoorlijk triest zijn en zijn eigen posts het vaak alleen maar erger maken? In plaats van "ach laat die jongen nou". Ik weet wel dat eerlijkheid mijn voorkeur heeft, altijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij post hier al een aardig tijdje, nog voordat al die informatie er was, dus dat lijkt me niet.
Er is een verschil tussen verstand van muziek hebben en verstand van muziek hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:55 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Verstand van muziek hebben![]()
De beste muzikanten hadden geen verstand van muziek maar er wel gevoel en de juiste instelling voor.
Muziek draait niet om verstand![]()
Maar om terug te komen op je vraag, nee ik heb geen audofilie gestudeerd,
En ik luister wel naar muziek en ik geniet ervan.
Maar de enigste manier wanneer ik klankkleuren ga zien is als ik 200ugs LSD neem
Ik pas goed bij de rest van de FOK!populatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:56 schreef Cole_World het volgende:
[..]
31 en dan om half 3 wijs doen op een website, topwijf ben jij zeker.
Eerlijkheid heeft jouw voorkeur, maar toch vind je afzeiken leuker dan eerlijk zijn tegen iemand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ok fair enough. Het maakt hem idd wel een beetje meelijwekkend. Is het dan niet beter om hem de waarheid te zeggen en te zeggen dat z'n topics behoorlijk triest zijn en zijn eigen posts het vaak alleen maar erger maken? In plaats van "ach laat die jongen nou". Ik weet wel dat eerlijkheid mijn voorkeur heeft, altijd.
En die types noem ik dan weer luie muziekantenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:57 schreef Braddie het volgende:
Ik ben het type muzikant wat noten lezen pure onzin vind.
Probeer het welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:58 schreef starla het volgende:
[..]
En die types noem ik dan weer luie muziekanten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
HAHAHA ER ZIT EEN VIBRATOR IN HAAR STEM,HAHAHAH!!!!EINZ!!
Oke allemaal leuk en aardig maar wat heeft dit met het hele verhaal van klankkleuren te maken dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen verstand van muziek hebben en verstand van muziek hebben.
Ik kan geen noten lezen, maar heb er volgens sommige wel gevoel voor.
Weet wel weer wat 8e/16e etc in houden dat soort dingen.
Ik ben het type muzikant wat noten lezen pure onzin vind.
Ach, leef en laat leven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ok fair enough. Het maakt hem idd wel een beetje meelijwekkend. Is het dan niet beter om hem de waarheid te zeggen en te zeggen dat z'n topics behoorlijk triest zijn en zijn eigen posts het vaak alleen maar erger maken? In plaats van "ach laat die jongen nou". Ik weet wel dat eerlijkheid mijn voorkeur heeft, altijd.
Oh, kijk eens wat leuk, daar hebben we Porsche ook weerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:01 schreef porsche1 het volgende:
Hey, dik lelijk mormel genaamd Braddie.
Ze heeft gewoon gelijk, je moet je bek houden.
Groetjes,
AIVD
Whehehehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Oke allemaal leuk en aardig maar wat heeft dit met het hele verhaal van klankkleuren te maken dan?
Net even de wikipedia gelezen van klankkleuren maar wat is deze. Degene die klankkleuren bedacht had zat zeker in een zware psychose en probeerde zichzelf zelfmedicatie toe te dienen met geestverruimende middelen. Want als nuchter persoon kan je zoiets niet bedenken
Ja, dat vind ik altijd zo grappig. Wel cijfers kunnen lezen, maar geen symbolen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Probeer het welMaar het wilt niet echt heel erg vlotten. Al kan ik wél gitaar tabs lezen, dus ergens moet noten lezen ook wel goed komen
Haten op BlueMage, dat is een echte dame. Scheer je weg jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:56 schreef Cole_World het volgende:
[..]
31 en dan om half 3 wijs doen op een website, topwijf ben jij zeker.
O, kijk Braddie boos wezen omdat hij zelfs door de AIVD belachelijk wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, kijk eens wat leuk, daar hebben we Porsche ook weer
Lang niet gezien, kan jij die misvormde 911 van je niet even om een boom vouvwen met 240?
Als je dat al afzeiken noemt wat doe je dan op FOK!? Met alle respect verder hoor maar "grow a thicker skin".quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eerlijkheid heeft jouw voorkeur, maar toch vind je afzeiken leuker dan eerlijk zijn tegen iemand.
En jij bent 31? Alsjeblieft zeg. Als je had gezegd dat je 12 was geweest had ik dat nog eerder geloofd. (Met alle respect verder)
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
WheheheheKan prima
Alleen niet iedereen snapt het helemaal volgens mij.
Heheh ja toch maarja ik ga binnenkort ook maar is beginnen met pianolessen weer op te pakken. Misschien kan ik dan voortaan ook wel meepraten over klankkleurenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
WheheheheKan prima
Alleen niet iedereen snapt het helemaal volgens mij.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En even OT.
Nadat je een geluidsopname die gemaakt is met de telefoon hebt gehoord, ga jij oordelen of het fout of goed was, haar zang?
KANSLOOS, jij hebt geen verstand van muziek. De opname- en geluidskwaliteit is zo kanker verwekkend dat je hier nooit een conclusie uit kan trekken of iemand goed of slecht kan zingen.
Haha, veel succes met piano lesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
[..]
Heheh ja toch maarja ik ga binnenkort ook maar is beginnen met pianolessen weer op te pakken. Misschien kan ik dan voortaan ook wel meepraten over klankkleuren
Schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:00 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Oke allemaal leuk en aardig maar wat heeft dit met het hele verhaal van klankkleuren te maken dan?
Net even de wikipedia gelezen van klankkleuren maar wat is deze. Degene die klankkleuren bedacht had zat zeker in een zware psychose en probeerde zichzelf zelfmedicatie toe te dienen met geestverruimende middelen. Want als nuchter persoon kan je zoiets niet bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |