Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:07 schreef Id_do_her het volgende:
Typisch geval die geen kritiek kan hebben.
Een soort US maar dan op Facebook dus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Dat is ook zo`n persoon wat dan allemaal zangstukjes online zet op Soundcloud/Facebook, en als je iets anders zegt dan " Wat zing je goed zeg " bijvoorbeeld, dan krijg je echt een preek van 36,000 A4tjes vol over waarom ze gelijk heeft en jij niet..
Juistquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een soort US maar dan op Facebook dus?
Heb ooit eens wat keyboard gespeeld voor d`r, toen zei ze " Pff, je speelt heel houterig, echt no way dat jij ooit in een band gaat spelen, wees blij dat je in een muziekschool bandje zat "quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Crisisstudent het volgende:
Laat dat wijf eens een dikke gitaarsolo horen dan Braddie. Helemaal loss op je tyrosss.
Heb haar echt vaak zat opbouwende kritiek gegeven hoor, maar als ze zelfs daar op al dacht " goh, ik ga Braddie nu weer even vertellen hoe het zit" Dan heb ik zoiets van.. * De volgende keer ben ik wel gewoon goud eerlijk *quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:11 schreef CrushedTinBox het volgende:
Je kunt ook opbouwende kritiek geven ipv de negatieve punten op te sommen.
Hallo Braddie,quote:
hehehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hallo Braddie,
Is het mogelijk je nog te boeken voor morgen?
gr. gr,
Bert (Artistmanager Defqon 2013)
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hallo Braddie,
gr. gr,
Hallon Bert,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hallo Braddie,
gr. gr,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |