crewbash :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Over een aantal maanden geen last meer van.
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daarquote:
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaaltquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
Daarbij is Smirnoff gewoon een vodka merk MAAAAAAAAR dat terzijde
Doordat ik ook elders post?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorbezig bijtje jij of niet?
huilenquote:
Oh wist ik nietquote:
100% zeker Grolschquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daar
Newsflashquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daar
Zowat in iedere vriendengroep hier word er grolsch gedronkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
huilen helptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga me verzetten hoorpfff
wordt zo oorlog hier
ooh TT niet gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
zeg dat dan meteenquote:
Ooh, dus jij bent er zo een die "uitgaat" en dan de hele avond een beetje in een hoekje aan de bar van z'n biertje staat te nippenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Djenszen? Wtf? En jij vraagt je af waarom ik niet gelijk ja zei toen je zei dat ik een keer mee mocht?
[..]
Bijna in mijn graf ja.
[..]
De waarheid is hard, zoals zo veel dingen.
Niettes.quote:
Gewoon Red, 34% ofzo voor 10 eu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaalt
Check.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Zowat in iedere vriendengroep hier word er grolsch gedronkenEn op tentfeesten is er ook altijd grolsch
VA kan dit vast bevestigen
Niet waarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Newsflash
Grolsch komt word in de achterhoek gebrouwen
Doe je cam aan, we willen het bekijken. Ik heb de popcorn al aan staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga me verzetten hoorpfff
wordt zo oorlog hier
Ja want alleen dansen geldt als uitgaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen
[..]
Ooh, dus jij bent er zo een die "uitgaat" en dan de hele avond een beetje in een hoekje aan de bar van z'n biertje staat te nippen
filmen dan?quote:
de popcorn staat aan ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe je cam aan, we willen het bekijken. Ik heb de popcorn al aan staan.
Eerder gehoord, snap hem nog niet :/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Ik prefereer gezellig drinken over dansen, is dat zo raar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen
[..]
Ooh, dus jij bent er zo een die "uitgaat" en dan de hele avond een beetje in een hoekje aan de bar van z'n biertje staat te nippen
je bekijkt het maar danquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want alleen dansen geldt als uitgaan
Klopt, Ice dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaalt
Ja, appels en perenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vergelijk 2 verschillende soorten drank met elkaar?
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Newsflash
Grolsch word in de achterhoek gebrouwen
Oh okéquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Zowat in iedere vriendengroep hier word er grolsch gedronkenEn op tentfeesten is er ook altijd grolsch
VA kan dit vast bevestigen
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eerder gehoord, snap hem nog niet :/
quote:
Wel, in Boekelooquote:
Ik zeg ook niet dat dat geen uitgaan is, ik snap alleen niet waarom je dat zou doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want alleen dansen geldt als uitgaan
Vindt dat niet raar hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik klets liever gewoon leuk dan dansen. Dus ik doe ook liever aan drinken dan dansen. Super raar.
En kletsen kan beter in een kroeg dan in een club, ja toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik klets liever gewoon leuk dan dansen. Dus ik doe ook liever aan drinken dan dansen. Super raar.
Ik dans graag, is dat zo raar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik prefereer gezellig drinken over dansen, is dat zo raar?
Tegenwoordig gewoon Eschede. De klokquote:
4channer hiero. Goeieavond trouwensquote:
je hoeft toch niet de hele nacht los te gaan in een discotheek? Je kan toch ook kroegen of terrassen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat geen uitgaan is, ik snap alleen niet waarom je dat zou doen.
Ja, schreeuwen kun je toch niet praten zeg hello.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En kletsen kan beter in een kroeg dan in een club, ja toch?
Grolsch is van de beugels jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, Ice dus.
[..]
Ja, appels en peren
[..]
[..]
[..]
Oh oké
Volgensmij hier uit de tap... bavaria ofzo? Ik zou het werkelijk waar niet weten.
Grolsch is ook met die beugelflesjes toch?
Same!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Waar stel ik dat? Jij zegt dat ik "zo'n type" ben en zo. Net alsof ik fucking raar ben.quote:
Nee, want ik doe dat ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Dus je vindt beide lekker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, Ice dus.
[..]
Ja, appels en peren
[..]
[..]
[..]
Oh oké
Volgensmij hier uit de tap... bavaria ofzo? Ik zou het werkelijk waar niet weten.
Grolsch is ook met die beugelflesjes toch?
Hoeft niet, doe ik wel graag. Eerst naar de kroeg/terrasje, dan naar de club.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoeft toch niet de hele nacht los te gaan in een discotheek? Je kan toch ook kroegen of terrassen?
ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vondquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar stel ik dat? Jij zegt dat ik "zo'n type" ben en zo. Net alsof ik fucking raar ben.
Dit, als ik al uitga. Daarbij kan ik niet dansenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
M'n vader drinkt volgensmij beugelbier als hij bier drinkt, maar die is Haagsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Grolsch is van de beugels jaUit de tap komt hier uit de café's/uitgaansgelegenheden voornamelijk grolsch
Ja maar dat maakt anders uitgaan niet raar zoals jij insinueertquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft niet, doe ik wel graag. Eerst naar de kroeg/terrasje, dan naar de club.
Hou op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
Dat zeg ik niet, dat maak je er zelf van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar stel ik dat? Jij zegt dat ik "zo'n type" ben en zo. Net alsof ik fucking raar ben.
/fit/ ook zeker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
4channer hiero. Goeieavond trouwens
Oké, klopt ook wel, maar dat wist ik zelf ook al.quote:
Wat moet ik dan doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
Crack, ga mee als wingman naar een gaybar.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen?'hey hallo, dit is rez.. hij is homo"
op zoek naar jouw potje!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ze moeilijk te vergelijken zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus je vindt beide lekker?![]()
En knaldoppen ja
Eigenlijk kom ik overal wel, behalve bij /d/ enzoquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maak je er zelf van.
Ja, tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
Dan insinueer ik niet, dat maakt Rezania er vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt anders uitgaan niet raar zoals jij insinueert
Grolsch neemt het westen overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
M'n vader drinkt volgensmij beugelbier als hij bier drinkt, maar die is Haags
Jij drinkt zeker vaak Jägermeister, of dat niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ze moeilijk te vergelijken zijnenzo.
maar maakt ook niet uit verder
Ja. Mijn gaydar werkt niet goed, dus ik vertrouw op die van jou.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Komt erop neer dat het wel in de Achterhoek wordt gebrouwenquote:
Nee, dan ben je straks de hele avond met een meisje en dat is niet gezellig. Bij ons blijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
crack wees op de uitgaansmet mijn wingwoman
Ik val niet op vrouwen.quote:
Je geeft in ieder geval de indrukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan insinueer ik niet, dat maakt Rezania er van
Gewoon het oosten van het land dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt erop neer dat het wel in de Achterhoek wordt gebrouwen
In een homotent werkt je gaydar niet goed? Nou ok, dat moet ik wel kunnen ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Mijn gaydar werkt niet goed, dus ik vertrouw op die van jou.
Ik gebruik nergens het woord raar, dat doen heel veel mensen dus waarom zou dat raar zijnquote:
Als ze echt tof is gaat ze mee en is het gezellig met haarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dan ben je straks de hele avond met een meisje en dat is niet gezellig. Bij ons blijven.
[..]
Ik val niet op vrouwen.
Als jij Enschede de achterhoek wilt noemen dan wel ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
wat is deze?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Mijn gaydar werkt niet goed, dus ik vertrouw op die van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm als iemand een feestje geeft dan koopt die gewoon wat op dat moment het goedkoopste is, aanbieding enzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Grolsch neemt het westen over![]()
Ik dacht dat ze daar meestal heineken/amstel enzo drinken? Bij ons in een vriendengroep of op verjaardagen heb ik nog nooooit heineken gezien
Maar de grolsch fabriek staat toch in Enschede? Ik kon daar een keer een rondleiding krijgen als ik wouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij drinkt zeker vaak Jägermeister, of dat niet?
Ik ben deze oud en nieuw in Mexicoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar met oud en nieuw ook gewoon lekker thuis blijven. NIet dat ik niet weg wil.. maar dan wordt het ook weer ergens club kei druk of dansen ofzo. En dat wil ik gewoon niet. Dansen
Ik ging er vroeger wel eens heenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Eigenlijk kom ik overal wel, behalve bij /d/ enzo
Niet zo ver van mijn nestquote:
Thuis gezellig maken, oliebollen en borreltjes hoppa.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar met oud en nieuw ook gewoon lekker thuis blijven. NIet dat ik niet weg wil.. maar dan wordt het ook weer ergens club kei druk of dansen ofzo. En dat wil ik gewoon niet. Dansen
Nooit van Twente gehoord?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar de grolsch fabriek staat toch in Enschede? Ik kon daar een keer een rondleiding krijgen als ik wouOf was dat dan in een andere plaats?
Nee, niet de indruk van raar, wel de indruk van niet leuk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je geeft in ieder geval de indrukGeeft verder ook niet, ik vind het allebei evengoed uitgaan. Ik vind zelfs een avondje naar de bioscoop en uit eten al uitgaan dus
Ja, als ze echt heel gezellig is dan ok. Maar als het zo'n stom wijf is die geowon beetje mee-blaat dan nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze echt tof is gaat ze mee en is het gezellig met haar
Baasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben deze oud en nieuw in Mexico
Nee echt? Nasty man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ging er vroeger wel eens heen.
maar daar kan ik ook neit lang mee pratenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als ze echt heel gezellig is dan ok. Maar als het zo'n stom wijf is die geowon beetje mee-blaat dan nee.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef TienVingers het volgende:
OMG houd op met die geniale plaatjes of mijn bier spetters over mijn toetsenbord door mijn neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spatieboos
mijn pa is aan het coddenquote:
Schultenbrauer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ehm als iemand een feestje geeft dan koopt die gewoon wat op dat moment het goedkoopste is, aanbieding enzoHeineken en Hertog Jan vaak, soms Schultenbrauer
Ja, lijkt me echt leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Thuis gezellig maken, oliebollen en borreltjes hoppa.
Zo, dat is weer wat andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben deze oud en nieuw in Mexico
Dat zal wel in de buurt van Enschede zijn dan denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar de grolsch fabriek staat toch in Enschede? Ik kon daar een keer een rondleiding krijgen als ik wouOf was dat dan in een andere plaats?
Heb je al leuk feestje of iets in Mexico gezien die dag?quote:
nee nu ik 18 ben niet meerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jouwe zeurt iig niet dat je nu naar bed moet :")
Je begint zelf over raar, niet ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, vorig nieuwjaar was ik in Mumbaiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt leuk.
[..]
Zo, dat is weer wat anders.
hahahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jouwe zeurt iig niet dat je nu naar bed moet :")
Ik ben ook 18 en mijne stuurt me nu serieus naar bedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nu ik 18 ben niet meerchillllll
Ik vind jou vader een toffe man. Nu al.quote:
Hou je mond maar weer hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ja, vorig nieuwjaar was ik in Mumbai
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf dom zitten, omdat ik niet naar bed wil
Rainbow gatheringquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al leuk feestje of iets in Mexico gezien die dag?
Mijn appelsap ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OMG houd op met die geniale plaatjes of mijn bier spetters over mijn toetsenbord door mijn neus![]()
hou me tegen jonge hou me tegen!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Toto69 het volgende:
oh hij is naar boven, volgens mij issie woest
Nee hoor. hij is fanatiek met dat spelquote:
Nog best vroeg trouwens voor een vrijdagavondquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben ook 18 en mijne stuurt me nu serieus naar bedkansloos
Is ook leuk hoor, ik had in 2011 volgens mij 100 oliebollen, en we waren met 4-5 man, alles was op. En toen nog alle bitterballen enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt leuk.
[..]
Zo, dat is weer wat anders.
Gezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Toto69 het volgende:
oh hij is naar boven, volgens mij issie woest
Ja inderdaad.. leeftijdsgenoten gaan uit, komen om 5 uur terug. Ik mag niet eens blijven zitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog best vroeg trouwens voor een vrijdagavond
Jaja, zeker druk met zijn pookje aan het draaien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor. hij is fanatiek met dat spel
Dan snap ik niet dat je naar bed wordt gestuurdquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. leeftijdsgenoten gaan uit, komen om 5 uur terug. Ik mag niet eens blijven zitten.
Is hij ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind jou vader een toffe man. Nu al.
Welk platform speelt ie op?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor. hij is fanatiek met dat spel
Ja, maar ik denk dat ik dit jaar alleen zit dan hoor. Ik ken volgens mij (weet niet zeker want niet tegen iedereen gezegd :p ) echt niet veel mensen die ook thuis zouden willen zitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is ook leuk hoor, ik had in 2011 volgens mij 100 oliebollen, en we waren met 4-5 man, alles was op. En toen nog alle bitterballen enzo.
Dat hoop ik ook voor je!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier bij blijft kan ik je vertellen
Jaquote:
kwaliteitswerk heeft hij afgeleverd inderaadquote:
Thuis zitten met oud & nieuw?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik dit jaar alleen zit dan hoor. Ik ken volgens mij (weet niet zeker want niet tegen iedereen gezegd :p ) echt niet veel mensen die ook thuis zouden willen zitten.
ook in bioscopen somsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef nodig het volgende:
Ik zei dat grolsch veel gedronken werd in de achterhoek
Het gaat niet altijd daarover aldoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jaja, zeker druk met zijn pookje aan het draaien?
Op de wiiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Welk platform speelt ie op?
Als ie PS3 speelt, maak ik hem in
Ik zou na 12 uur misschien wel ff in de stad ff wat gaan drinken, maar verder blijf ik eigenlijk altijd thuis met oud en nieuw. Carbid schieten op het schoolplein etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik dit jaar alleen zit dan hoor. Ik ken volgens mij (weet niet zeker want niet tegen iedereen gezegd :p ) echt niet veel mensen die ook thuis zouden willen zitten.
En wat is hun argument?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. leeftijdsgenoten gaan uit, komen om 5 uur terug. Ik mag niet eens blijven zitten.
Carbit schietenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zou na 12 uur misschien wel ff in de stad ff wat gaan drinken, maar verder blijf ik eigenlijk altijd thuis met oud en nieuw. Carbit schieten op het schoolplein etc.Dat kan allemaal in Almelo.
nee iedereen hier komt ook naar jouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want door jouw post dacht ik dat je het raar vond.quote:
Jouw pa leek opzich chill maar nu.....quote:
Nog nooit thuis geweest met oud & nieuw.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je eigen plekje zelf gezellig maken.
FOK!-oudejaarsfeestjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee iedereen hier komt ook naar jou
Je bedoelt met een fles champagne in je hand door de straten struinen, jezelf bezatten en met 5 Indiase studenten ziek gaan clubben?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je eigen plekje zelf gezellig maken.
Geen idee, geeft gewoon een kick als je die donderse knal hoort.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Carbit schietennee toch, snap niet wat daar leuk aan is
Blijkbaar stond er een overduidelijke homo achter de receptie van het hostel in Londen, hij vroeg zelfs een leraar die mee was mee uit. En ik had hem niet door, alle vrouwen wel.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je bedoelt met een fles champagne in je hand door de straten struinen, jezelf bezatten en met 5 Indiase studenten ziek gaan clubben?
Gewoon iets afhuren en een ziek feestje houden, lijkt mij wel tof hoorquote:
Dit is niet serieus toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon chill wat drinken. Genieten van het moment, het jaar overdenken. Niet zo veel mogelijk drinken, wtf. Dat uitgaan kan altijd gek.
Ik woon al nabij Leiden hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In een homotent werkt je gaydar niet goed? Nou ok, dat moet ik wel kunnen ja.
Maar je woont hier straks toch dichtbij <3
Hij had opeens een lijstje en dan moest je je geboortedatum opzoeken en dan kreeg je je porno naam. Dus de dagen hadden een naam. En de maanden ook.quote:
Dat was mijn Nieuwjaar in Mumbaiquote:
Dan wel hiero, kan ik mooi carbidschietenquote:
kunnen we wel blijven slapen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon chill wat drinken. Genieten van het moment, het jaar overdenken. Niet zo veel mogelijk drinken, wtf. Dat uitgaan kan altijd gek.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kwaliteitswerk heeft hij afgeleverd inderaad
toffe peer
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij had opeens een lijstje en dan moest je je geboortedatum opzoeken en dan kreeg je je porno naam. Dus de dagen hadden een naam. En de maanden ook.
En toen ging hij dus de naam van zijn moeder opzoekengvd zo hard gelachen. En we zaten buiten
Jaquote:
Dit. Iedere keer als ik een bericht geplaatst heb moet ik al weer 10 nieuwe lezen.quote:
Oettinger is ook goede inzuippilsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klokbier van Grolsch is ook goedkoop en lekker bier trouwens. En Schultenbrau van de Aldi is ook niet mis.
quote:
Hier, Indiase meisje wil zeggen dat je een slechte zoener bent, groetjes vanuit Mumbaiquote:
Heb een vaatje Oettinger gehad toen ik 18 werd, 15 liter volgens mij. Allemaal op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oettinger is ook goede inzuippils
random user met kleur = betaald aboquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
Op mijn iPad kan ik altijd posts van TS in een kleur zien, is zoiets ook mogelijk op PC
Of gewoon een random user die ik aanklik?
settings > postkleur tsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
Op mijn iPad kan ik altijd posts van TS in een kleur zien, is zoiets ook mogelijk op PC
Ja, via instellingen rechtsbovenaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
aldo hosselbaasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was mijn Nieuwjaar in Mumbai![]()
nog wel met een Indiaase getongdfocking mooi nieuwjaar gevierd
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
Oud&Nieuw.... thuis gezellig eten, rond 10 uur naar vrienden, daar proosten op het nieuwe jaar, de stad in, feesten tot 6 uur 's ochtends, en vervolgens op je hakken naar huis lopen omdat je fiets kapot is
Dat was vorige keer, erg mooi. Dit jaar zal wel weer iets soortgelijks worden.
Zoenen is als pizza, ook al is je pizza slecht, het blijft een pizzaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier, Indiase meisje wil zeggen dat je een slechte zoener bent, groetjes vanuit Mumbai
Ja met chique zilverfolie eroverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb een vaatje Oettinger gehad toen ik 18 werd, 15 liter volgens mij. Allemaal op.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DrNick, wil jij me diagnoseren?
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zoenen is als pizza, ook al is je pizza slecht, het blijft een pizza
Dit, alleen mijn fiets was niet kapotquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
Oud&Nieuw.... thuis gezellig eten, rond 10 uur naar vrienden, daar proosten op het nieuwe jaar, de stad in, feesten tot 6 uur 's ochtends, en vervolgens op je hakken naar huis lopen omdat je fiets kapot is
neequote:
Maak van die 6 uur 's ochtends maar 8:30 uurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
Is dat nou zo erg? Kun je na gaan hoe weinig het jou wat uitmaakt of iemand homo is of niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar stond er een overduidelijke homo achter de receptie van het hostel in Londen, hij vroeg zelfs een leraar die mee was mee uit. En ik had hem niet door, alle vrouwen wel.
Toen een van mn beste vrienden 18 werd kreeg hij een soort vaas in de vorm van een wijnglas, en dat werd dan tot de rand toe gevuld met bier, daar heeft ie er toen een stuk of 3 van gehad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb een vaatje Oettinger gehad toen ik 18 werd, 15 liter volgens mij. Allemaal op.
Dat moet ik maar eens nemen dan. Wanneer kan ik nou internetbankieren? Is toch al 4 dagen geleden dat ik dat stuurde, waar is mijn brief!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
random user met kleur = betaald abo
hij IS homo. En als je gaydar dan niet werkt is da nie handigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg? Kun je na gaan hoe weinig het jou wat uitmaakt of iemand homo is of niet.
Of maakt dat jou wel uit?
Nou, het lijkt me handig als ik dat soort dingen kan zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat nou zo erg? Kun je na gaan hoe weinig het jou wat uitmaakt of iemand homo is of niet.
Of maakt dat jou wel uit?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit, alleen mijn fiets was niet kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hij heeft 3 van zulke vaasglazen achterover geslagen? Was die zeker wel aangeschotenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Toen een van mn beste vrienden 18 werd kreeg hij een soort vaas in de vorm van een wijnglas, en dat werd dan tot de rand toe gevuld met bier, daar heeft ie er toen een stuk of 3 van gehad.Dat was een mooie avond! Afgelopen november werd 'ie 21, en gaat ie weer een "feestje" geven, waarschijnlijk net zo legendarisch
heeft me een ban opgeleverdquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak van die 6 uur 's ochtends maar 8:30 uur![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft me een ban opgeleverd
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
Pic van mij op schoolEindelijk een nodig picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar welke ben jij?Spatieboos
Ga je in Emmen uit?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oud en nieuw, om 10 uur carbidschieten, tot een uur of 5.
Ondertussen oliebollen en appelflappen bakken door moederlief en mn tante
Om 6 uur zelfgemaakte patat![]()
![]()
Dan het nieuwe oude jaar thuis uitzitten en dan de stad in tot een uur of zeven
Ja zoiets, hele avond dat ding in z'n hand gehad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus hij heeft 3 van zulke vaasglazen achterover geslagen? Was die zeker wel aangeschoten![]()
Nouja, het kan ook best zijn dat die jongen niet zijn type was?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij IS homo. En als je gaydar dan niet werkt is da nie handig
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef nodig het volgende:
Pic van mij op schoolIk was laatst bij Engels ook in slaap gevallen, we moesten een heel uur lang lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahh das wel lekker, ik moest toen 4/5 km naar huis lopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mja, lopen deed ik sws nog. Want al het uitgaan is hier om de hoek
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat moet ik maar eens nemen dan. Wanneer kan ik nou internetbankieren? Is toch al 4 dagen geleden dat ik dat stuurde, waar is mijn brief!
Ja maar je was blijkbaar toch niet geïnteresseerd in hem dan, lijkt me?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me handig als ik dat soort dingen kan zien.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan schiet je zo'n bloempot de lucht in en daar schiet je dan op met je shotgun.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan schiet je zo'n bloempot de lucht in en daar schiet je dan op met je shotgun.
Wtf doe jij daar dan?quote:
Dat sowieso, maar meestal zie je dat soort dingen weet je wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het kan ook best zijn dat die jongen niet zijn type was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |