crewbash :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Over een aantal maanden geen last meer van.
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daarquote:
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaaltquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
Daarbij is Smirnoff gewoon een vodka merk MAAAAAAAAR dat terzijde
Doordat ik ook elders post?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorbezig bijtje jij of niet?
huilenquote:
Oh wist ik nietquote:
100% zeker Grolschquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daar
Newsflashquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daar
Zowat in iedere vriendengroep hier word er grolsch gedronkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
huilen helptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga me verzetten hoorpfff
wordt zo oorlog hier
ooh TT niet gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
zeg dat dan meteenquote:
Ooh, dus jij bent er zo een die "uitgaat" en dan de hele avond een beetje in een hoekje aan de bar van z'n biertje staat te nippenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Djenszen? Wtf? En jij vraagt je af waarom ik niet gelijk ja zei toen je zei dat ik een keer mee mocht?
[..]
Bijna in mijn graf ja.
[..]
De waarheid is hard, zoals zo veel dingen.
Niettes.quote:
Gewoon Red, 34% ofzo voor 10 eu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaalt
Check.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Zowat in iedere vriendengroep hier word er grolsch gedronkenEn op tentfeesten is er ook altijd grolsch
VA kan dit vast bevestigen
Niet waarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Newsflash
Grolsch komt word in de achterhoek gebrouwen
Doe je cam aan, we willen het bekijken. Ik heb de popcorn al aan staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga me verzetten hoorpfff
wordt zo oorlog hier
Ja want alleen dansen geldt als uitgaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen
[..]
Ooh, dus jij bent er zo een die "uitgaat" en dan de hele avond een beetje in een hoekje aan de bar van z'n biertje staat te nippen
filmen dan?quote:
de popcorn staat aan ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe je cam aan, we willen het bekijken. Ik heb de popcorn al aan staan.
Eerder gehoord, snap hem nog niet :/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Ik prefereer gezellig drinken over dansen, is dat zo raar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen
[..]
Ooh, dus jij bent er zo een die "uitgaat" en dan de hele avond een beetje in een hoekje aan de bar van z'n biertje staat te nippen
je bekijkt het maar danquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want alleen dansen geldt als uitgaan
Klopt, Ice dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaalt
Ja, appels en perenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vergelijk 2 verschillende soorten drank met elkaar?
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Newsflash
Grolsch word in de achterhoek gebrouwen
Oh okéquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Zowat in iedere vriendengroep hier word er grolsch gedronkenEn op tentfeesten is er ook altijd grolsch
VA kan dit vast bevestigen
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eerder gehoord, snap hem nog niet :/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |