crewbash :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Over een aantal maanden geen last meer van.
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daarquote:
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaaltquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
Daarbij is Smirnoff gewoon een vodka merk MAAAAAAAAR dat terzijde
Doordat ik ook elders post?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoorbezig bijtje jij of niet?
huilenquote:
Oh wist ik nietquote:
100% zeker Grolschquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daar
Newsflashquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, ik zal het noteren. Deel van m'n familie woont in de achterhoek, eens kijken of ik dat terug kan vinden daar
Zowat in iedere vriendengroep hier word er grolsch gedronkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
huilen helptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga me verzetten hoorpfff
wordt zo oorlog hier
ooh TT niet gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
zeg dat dan meteenquote:
Ooh, dus jij bent er zo een die "uitgaat" en dan de hele avond een beetje in een hoekje aan de bar van z'n biertje staat te nippenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Djenszen? Wtf? En jij vraagt je af waarom ik niet gelijk ja zei toen je zei dat ik een keer mee mocht?
[..]
Bijna in mijn graf ja.
[..]
De waarheid is hard, zoals zo veel dingen.
Niettes.quote:
Gewoon Red, 34% ofzo voor 10 eu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar Ice is een mixdrankje van 4% waar je 5 eu voor betaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |