Ja tot ze zichzelf van kant maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gaan we nou echt elke dag een 'dikke mensen' topic openen in KLB?
Maar jij bent ook gewoon obesequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onterechte klacht
WAs daar net in een snackbar friet aan het eten met veel mayonaise zat er zo'n jochie van 13 met een grote mond:
HAHA vetzak
Niet meer heb een BMI van 29,9 kom van 31,5....quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet meer heb een BMI van 29,9 kom van 31,5....
Dus ik ben nog zwaar maar niet obese
gefeliciteerd capusjonjongquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet meer heb een BMI van 29,9 kom van 31,5....
Dus ik ben nog zwaar maar niet obese
quote:
Dank uquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..], goedzo echt dat meen ik ga zo door
Lachen man, kijk al uit naar het topic van morgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja tot ze zichzelf van kant maken.
Het onderscheid zouden ze niet moeten maken. Hierdoor krijg je dikke mensen die grappen maken over andere dikke mensen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Om er vanaf te komen ja. Gelukkig maak je wel de nuance tussen overgewicht en obesitas.
Vaak roken ze ook nogquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:24 schreef Michielos het volgende:
die vraatzucht van die lui ook. Echt te goor en verschrikkelijk. DIe lui kunnen zich nergens beheersen of in bedwang houden. Deze vetkleppen zie je op elk willekeurig feest het eerste in een bak chips graaien en vreten. Veels te zwaar en nog zooo vraatzuchtig zijn. Enkel aan snacks en vreten denken die lui.. in de trein zie je ze vreten, in de snackbar een snack uit de muur trekken, inderdaad ook met friet en vette klodder mayo erbij hoppaaaa alsof het niks is. Maar dan wel zielig gaan doenKap met vreten en doe wat aan die ongelooflijke vraatzucht is mijn advies. Ga sporten ofzo.
ja, echt verschrikkelijk dat totale gebrek aan zelfbeheersingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Vaak roken ze ook nog![]()
En dan heel veel, af en toe peukie in het weekend bij een biertje oke. Maar dat zijn van die mensen die dan een pakje per dag roken omdat ze totaal op geen enkel gebied zelfbeheersing hebben.
Ik had d'r een op het werk...die is zo overduidelijk te dik. Maar met de lunch altijd veel eten, dikke plakken kaas op het brood doen. Nog een paar crackers met chocopasta erachteraan... Altijd wel dropjes oid bij zich. En als toetjes nog ff een lekker sigaretje (buiten in de regen en kou)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, echt verschrikkelijk dat totale gebrek aan zelfbeheersingDie vraatzucht ook
Dayumn.quote:
Ben jij dik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef TwentyFourr het volgende:
Haten op dikke mensen is trouwens echt passé, even dat je het weet
Inderdaad. Ik vind die hele FOK!-haat op dikke mensen onterecht. Die mensen hebben hulp nodig, geen haat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik vind het trouwens wel wat onbeschoft om aan een dikke vrouw te vragen of ze niet nog een patatje kan nemen. Daar heb je toch helemaal niets mee te maken?
misschien motiveert dit zequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:04 schreef Anonymousforlife het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind die hele FOK!-haat op dikke mensen onterecht. Die mensen hebben hulp nodig, geen haat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |