quote:
Op fok! kan je altijd op begrip rekenen.quote:
Nek.quote:
Vanochtend nog gedaan, werkt dus niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Haque het volgende:
eerst aan je pik trekken voordat je hem een knuffel geeft
Zo lang is hij niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef BasEnAad het volgende:
Je piemel met duct tape tussen je billen plakken.
Oh, oké, dan maak ik me al een stuk minder zorgen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:33 schreef CrushedTinBox het volgende:
Is heel normaal hoor, dat heeft iedereen wel eens(no homo).
Geen optie.quote:
Straatleven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef SpecialK het volgende:
Het straatleven is het niet waard om geleeft te worden zonder een intieme ietwat ongepaste brohug, inderdaad.
Dat is als je lul overeind komt en paraat gaat staan.quote:
Nee, weet zeker van niet.quote:
We zijn uiteindelijk allemaal op straat geboren. Jij en ik. Wij kennen die straattrubbels, bro. Geef me een boks ouwe zodat ik je herken aan je knokkels.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:01 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Straatleven.Denken dat ik van de straat kom.
En dan in je eigen kont zeiken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef BasEnAad het volgende:
Je piemel met duct tape tussen je billen plakken.
Hij gaat momenteel door nogal veel shit, dus hij heeft steun nodig en zo. Als ik dan opeens afstandelijk ga doen kan dat verkeerd overkomen.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
We zijn uiteindelijk allemaal op straat geboren. Jij en ik. Wij kennen die straattrubbels, bro. Geef me een boks ouwe zodat ik je herken aan je knokkels.
Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:09 schreef SpecialK het volgende:
Overigens. Liever.. een stijve lul als je een vriend knuffelt dan een ... stijve vriend... als je je lul.. wacht.. liever een stijve ... ik kom er wel op mensen.
Wtf.quote:
HAAAAAAA GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:01 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan, werkt dus niet.
[..]
Zo lang is hij niet.
[..]
Oh, oké, dan maak ik me al een stuk minder zorgen.
[..]
Geen optie.
[..]
Straatleven.Denken dat ik van de straat kom.
[..]
Dat is als je lul overeind komt en paraat gaat staan.
[..]
Nee, weet zeker van niet.
Succes dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:30 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
[..]
Hij gaat momenteel door nogal veel shit, dus hij heeft steun nodig en zo. Als ik dan opeens afstandelijk ga doen kan dat verkeerd overkomen.
Want een stijve zie je ook niet of zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Als hij het niet door heeft boeit het niet zoveel toch
Waarschijnlijk loopt hij niet uitgebreid zijn kruis te bestuderen tenzij hij ook homo is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want een stijve zie je ook niet of zo.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt hij niet uitgebreid zijn kruis te bestuderen tenzij hij ook homo is.
TS is homo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:41 schreef wietwiet het volgende:
Gewoon geen knuffels meer geven aan andere jongens, doen alleen homo's
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:41 schreef wietwiet het volgende:
Gewoon geen knuffels meer geven aan andere jongens, doen alleen homo's
Waarom is dat zo? Als jij een chick knuffelt en een stijve krijgt, ben jij dan ook een gore vent?quote:
Wtf?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
ik zal jou eens harder knuffelen
Dude?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:30 schreef Hey-Hey-Hey het volgende:
Nou ja, wat de TT zegt dus. Ik knuffelde vanmiddag een vriend, gewoon een brohug, niks gay of zo. Ik ben wel gay, maar hij is gewoon een vriend. Anyway, ik kreeg dus een stijve. Is dit normaal of zo? Hebben hetero's dat ook als ze een meid knuffelen? En hoe kan ik het voorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |