Die is lief he. Dat accentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef nomenklatura het volgende:
antiklacht: die presentatrice, bohhh
Helemaal mijn type. Vorige keer bij die gevangenen viel het me al op. Ze keek eerst scheel, hoe correcten ze dat? Bij die Guido Weijers ook al. Ze kijken opeens rechtquote:
Ga jij dan maar weer lekker met je sharia vriendjes in de zandbak spelen, kneusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
kan alleen maar duimen voor mensen die dit organiseren
homoseksualteit wordt je opgedrongen en aangepraat in deze maatschappij dat het natuurlijk het is dat is het niet 100%
als je elke avond moe in bed ligt en je denkt "ik ben lui' ga je er ook zelf in geloven en word je lui toch nou dat is homo zijn ook ongeveer steekt het inelkaar
Door wie, wat schieten 'ze' er mee op?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
homoseksualteit wordt je opgedrongen en aangepraat in deze maatschappij
als je iedere dag op je knietjes in de moskee zit en bekrompen geloof predikt ga je er zelf ook in geloven en en wordt je een religekkie toch nou dat is een bekrompen debiel zijn ook ongeveer steekt het inelkaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
homoseksualteit wordt je opgedrongen en aangepraat in deze maatschappij dat het natuurlijk het is dat is het niet 100%
als je elke avond moe in bed ligt en je denkt "ik ben lui' ga je er ook zelf in geloven en word je lui toch nou dat is homo zijn ook ongeveer steekt het inelkaar
Slaat natuurlijk nergens op maar dat is de enige verklaring die relikneuzen kunnen bedenken.quote:
wat heeft religie hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
als je iedere dag op je knietjes in de moskee zit en bekrompen geloof predikt ga je er zelf ook in geloven en en wordt je een religekkie toch nou dat is een bekrompen debiel zijn ook ongeveer steekt het inelkaar
gaat toch wel een beetje te ver om ze naar een kamp te sturen. maar homo zijn is niet echt natuurlijk. Ik zie toch ook nooit dieren die homo zijn. Het is ons allemaal opgedragen door de maatschappij. maar ik ben niet zo zielig om mensen te beoordelen op hun geaardheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
als het hogere doel voor iedereen duidelijk was dan schoten ze er niks mee op natuurlijkquote:
die mensen gaan vrijwillig naar dat kamp omdat ze weten dat ze inherent fout zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gaat toch wel een beetje te ver om ze naar een kamp te sturen. maar homo zijn is niet echt natuurlijk. Ik zie toch ook nooit dieren die homo zijn. Het is ons allemaal opgedragen door de maatschappij. maar ik ben niet zo zielig om mensen te beoordelen op hun geaardheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |