Die is lief he. Dat accentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef nomenklatura het volgende:
antiklacht: die presentatrice, bohhh
Helemaal mijn type. Vorige keer bij die gevangenen viel het me al op. Ze keek eerst scheel, hoe correcten ze dat? Bij die Guido Weijers ook al. Ze kijken opeens rechtquote:
Ga jij dan maar weer lekker met je sharia vriendjes in de zandbak spelen, kneusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
kan alleen maar duimen voor mensen die dit organiseren
homoseksualteit wordt je opgedrongen en aangepraat in deze maatschappij dat het natuurlijk het is dat is het niet 100%
als je elke avond moe in bed ligt en je denkt "ik ben lui' ga je er ook zelf in geloven en word je lui toch nou dat is homo zijn ook ongeveer steekt het inelkaar
Door wie, wat schieten 'ze' er mee op?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
homoseksualteit wordt je opgedrongen en aangepraat in deze maatschappij
als je iedere dag op je knietjes in de moskee zit en bekrompen geloof predikt ga je er zelf ook in geloven en en wordt je een religekkie toch nou dat is een bekrompen debiel zijn ook ongeveer steekt het inelkaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
homoseksualteit wordt je opgedrongen en aangepraat in deze maatschappij dat het natuurlijk het is dat is het niet 100%
als je elke avond moe in bed ligt en je denkt "ik ben lui' ga je er ook zelf in geloven en word je lui toch nou dat is homo zijn ook ongeveer steekt het inelkaar
Slaat natuurlijk nergens op maar dat is de enige verklaring die relikneuzen kunnen bedenken.quote:
wat heeft religie hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:01 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
als je iedere dag op je knietjes in de moskee zit en bekrompen geloof predikt ga je er zelf ook in geloven en en wordt je een religekkie toch nou dat is een bekrompen debiel zijn ook ongeveer steekt het inelkaar
gaat toch wel een beetje te ver om ze naar een kamp te sturen. maar homo zijn is niet echt natuurlijk. Ik zie toch ook nooit dieren die homo zijn. Het is ons allemaal opgedragen door de maatschappij. maar ik ben niet zo zielig om mensen te beoordelen op hun geaardheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
als het hogere doel voor iedereen duidelijk was dan schoten ze er niks mee op natuurlijkquote:
die mensen gaan vrijwillig naar dat kamp omdat ze weten dat ze inherent fout zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gaat toch wel een beetje te ver om ze naar een kamp te sturen. maar homo zijn is niet echt natuurlijk. Ik zie toch ook nooit dieren die homo zijn. Het is ons allemaal opgedragen door de maatschappij. maar ik ben niet zo zielig om mensen te beoordelen op hun geaardheid.
Omdat het in 99.99% gaat om relikneuzen die dit soort achterlijke gedachten en kromme redeneringen hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat heeft religie hier nou weer mee te maken?
Hier lees dit eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gaat toch wel een beetje te ver om ze naar een kamp te sturen. maar homo zijn is niet echt natuurlijk. Ik zie toch ook nooit dieren die homo zijn. Het is ons allemaal opgedragen door de maatschappij. maar ik ben niet zo zielig om mensen te beoordelen op hun geaardheid.
bullshit leugens om je wijs te maken dat homo zijn normaal is. Is niet natuurlijk ook niet normaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Hier lees dit eens.
http://nieuws-uitgelicht.(...)teit-bij-dieren.html
infonu lekker betrouwbaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Hier lees dit eens.
http://nieuws-uitgelicht.(...)teit-bij-dieren.html
Omdat zo goed als alle - 99.9% van de -kritiek op homoseksualiteit vanuit de religieuze hoek komt, die dat baseren op een rottend sprookjesboek en te veel fantasiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat heeft religie hier nou weer mee te maken?
waarom ben je zo anti geloof ooit wel eens een bijbel gelezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Omdat zo goed als alle - 99.9% van de -kritiek op homoseksualiteit vanuit de religieuze hoek komt, die dat baseren op een rottend sprookjesboek en te veel fantasie
ok dan vanuit een sociaal-maatschappelijke hoekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Omdat zo goed als alle - 99.9% van de -kritiek op homoseksualiteit vanuit de religieuze hoek komt, die dat baseren op een rottend sprookjesboek en te veel fantasie
Natuurlijk. Voordat je er over begint: de Koran en de Tora heb ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
waarom ben je zo anti geloof ooit wel eens een bijbel gelezen.
Nou wat is er mis mee dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Natuurlijk. Voordat je er over begint: de Koran en de Tora heb ik ook gelezen.
Ik ben niet perse tegen het geloof; maar wel tegen mensen die de levensstijl van andere mensen afkeuren of zelfs beperken omdat een of ander stokoud boekje ze dat maar opdramt
Echt een mongool ben jij, je wordt als homo of hetero geboren. Het is niet, ik herhaal NIET aangeleerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ok dan vanuit een sociaal-maatschappelijke hoek
stel dat iedereen langzaam maar zeker homo wordt niet over een nachtje maar daar gaan jaren over heen en dan ineens zoveel jaar later is iedereen homo en geen enkele man voelt zich meer aangetrokken tot de vrouw
weg mensheid
terwijl jouw natuur evolutie theorie dawkins en alles toch om survivallen gaat? voortplanten enzo?
Het feit dat mensen een huwelijk tussen homoseksuelen willen verbieden en nog veel meer van dat soort onzin, verbieden van abortus en euthanasie omdat zo'n walgelijk moraal onjuist boekje ze dat zegt.quote:
als je dat blijft herhalen ga je het zelf geloven tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Echt een mongool ben jij, je wordt als homo of hetero geboren. Het is niet, ik herhaal NIET aangeleerd.
vroeger was er amper homos en nu hele tijd op tv enzo overalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Echt een mongool ben jij, je wordt als homo of hetero geboren. Het is niet, ik herhaal NIET aangeleerd.
Vertel eens over jouw keuze om hetero te zijn dan, wanneer ben je tot dat besluit gekomen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
als je dat blijft herhalen ga je het zelf geloven toch
zo zit het met homoseksualiteit ook
is normaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef budvar het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw keuze om hetero te zijn dan, wanneer ben je tot dat besluit gekomen?
niet? iedereen wordt als hetero geboren het is de normquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef budvar het volgende:
[..]
Vertel eens over jouw keuze om hetero te zijn dan, wanneer ben je tot dat besluit gekomen?
Is een feit die man heeft gelijk. Als je elke dag herhaald dat je homo bent wordt je ook gay.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef budvar het volgende:
[..]
als bedrijf heb je tegenwoordig geen imago meer als je geen boot sponsort in de gay pride dat schetst het landschap al welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef tribalwars het volgende:
het is tegenwoordig bijna een mode om homo of gay te zijn en mensen willen er graag bij horen en dan doen ze soms gekke dingen.
Nou nee dus, er worden ook mensen en dieren als homo geboren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:23 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
niet? iedereen wordt als hetero geboren het is de norm
niemand van honderdduizenden voorouders van jou was homoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou nee dus, er worden ook mensen en dieren als homo geboren.
http://www.wetenschap24.n(...)door-DNA-twist-.html
Weg mensheid? Nou en. Ja, evolutie gaat over voortplanten en overleven, maar als iedereen homo zou worden dat wordt dat lastig. Misschien sterven we dan wel uit. Zo ja, pech. Waarschijnlijker doen mannen dan gewoon zaaddonaties, geen seksueel contact nodig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ok dan vanuit een sociaal-maatschappelijke hoek
stel dat iedereen langzaam maar zeker homo wordt niet over een nachtje maar daar gaan jaren over heen en dan ineens zoveel jaar later is iedereen homo en geen enkele man voelt zich meer aangetrokken tot de vrouw
weg mensheid
terwijl jouw natuur evolutie theorie dawkins en alles toch om survivallen gaat? voortplanten enzo?
Zou ik maar snel ophouden te denken dat je een stoeptegel bent, het iq heb je al.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is een feit die man heeft gelijk. Als je elke dag herhaald dat je homo bent wordt je ook gay.
een mensen is een zoogdier volgens de darwin theorie. En ik neem aan dat je niet gay wordt geboren.
Ook homo's kunnen zich voortplanten met een vrouw hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niemand van honderdduizenden voorouders van jou was homo
checkmate
deze manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:12 schreef budvar het volgende:
Blijft lastig voor relikneuzen zie ik, feiten en waarheid.
ja maar mensen zijn hetero geworden om zich te kunnen voortplantenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Ook homo's kunnen zich voortplanten met een vrouw hoor.
Pics?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef nomenklatura het volgende:
antiklacht: die presentatrice, bohhh
Homo's krijgen geen goed gevoel van sexquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar mensen zijn hetero geworden om zich te kunnen voortplanten
mensen zijn van nature egoistisch dus omdat sex een goed gevoel geeft is de voortplanting er
jawel maar homo's willen niet met vrouw neuken weet je wel en vinden het lekkerder met man (neem ik aan)quote:
Waarom zou het tegennatuurlijk zijn als de natuur ervoor zorgt dat je homo of hetero bent?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel maar homo's willen niet met vrouw neuken weet je wel en vinden het lekkerder met man (neem ik aan)
daarom is het eigenlijk tegennatuurlijk omdat het geen nut heeft
misschien een foutje ofzo geen ideequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:28 schreef budvar het volgende:
[..]
Waarom zou het tegennatuurlijk zijn als de natuur ervoor zorgt dat je homo of hetero bent?
Niet waar. Gezien je username ben jij wss moslim, kan je hetzelfde over zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
Lul dan ook niet zo dom als je geen idee hebt, ik ga me ook niet bemoeien in een discussie over grasparkieten want daar weet ik niks van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien een foutje ofzo geen idee
ik troll ook maar wat johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Lul dan ook niet zo dom als je geen idee hebt, ik ga me ook niet bemoeien in een discussie over grasparkieten want daar weet ik niks van.
Dit helemaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
kan mij t verotten als iemand een man van achteren wil doorpalen
religie is heel iets anders dan groepsdruk en de laatste trends volgenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Niet waar. Gezien je username ben jij wss moslim, kan je hetzelfde over zeggen.
Homofilie is te zien bij bijna alle diersoorten, homohaat slechts bij één.
Ik had al een beetje een vermoeden, maar ja er zijn echt idioten die zo denken dus zeker weten deed ik het niet.quote:
smerigggg komen allemaal ziektes en weet ik veel wat allemaal niet vanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
kan mij t verotten als iemand een man van achteren wil doorpalen
Jij bent zo'n idioot dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:34 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
religie is heel iets anders dan groepsdruk en de laatste trends volgen
Er is maar 1 ziekte in de wereld die anderen benadeelt dan degene die ziek is: religie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
smerigggg komen allemaal ziektes en weet ik veel wat allemaal niet van
afvalstoffen komen naar buiten uit dat gat he
religie is een geloofsovertuiging en heeft niks van doen met een ziekte dus je oh zo gevatte opmerking raakt kant noch walquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Er is maar 1 ziekte in de wereld die anderen benadeelt dan degene die ziek is: religie.
Het is gewoon een geestesziekte hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
religie is een geloofsovertuiging en heeft niks van doen met een ziekte dus je oh zo gevatte opmerking raakt kant noch wal
ja man goede nachtrustquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Het is gewoon een geestesziekte hoor.
Oh dat gaat wel lukken, dankjequote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Ga jij dan maar weer lekker met je sharia vriendjes in de zandbak spelen, kneus
Ik ben ook tegen abortus, ben ik nu een athekneus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Herpderphawk het volgende:
[..]
Het feit dat mensen een huwelijk tussen homoseksuelen willen verbieden en nog veel meer van dat soort onzin, verbieden van abortus en euthanasie omdat zo'n walgelijk moraal onjuist boekje ze dat zegt.
Prima dat je er daar in geloof, maar beperk mij en anderen er niet mee.
Een foutje uit een stel gezonde ouders?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien een foutje ofzo geen idee
Shhh, hij was aan het trollenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een foutje uit een stel gezonde ouders?
Klopt, dat doe jij enkel omdat vmbo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:34 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Reverse-trolling, interessant.quote:
Zeker is het dat. Jouw subjectiviteit door onwetenden hun strot duwen en zeggen dat als je de groep niet volgt er zware straffen komen na de dood... is dat geen groepsdruk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:34 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |