Ach dit is weer het voorprogramma van de Gypsies.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga hem uitzetten denk ik. Boeit me allemaal bar weinig
Serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer leuk dat er ook +140 tekens tweetjes bijzitten. Dat hebben ze vanmiddag op de redactie goed ingetikt.
Ohja bedankt voor de herinnering!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dit is weer het voorprogramma van de Gypsies.
Oh zooo kom jij het programma doorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
een leuk drink spel: elke keer drinken als het woord 'lekker' onderin de tweet balk komt
ja dat had ik vorige week begrepen, maar je zou toch denken dat ze slim genoeg zijn om ze wel de goede lengte te geven, maar niet dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige twitternamen bestaan niet eens.
Ja, wat een mislukte toevoeging. Ze snappen er niets van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Of die tweets nou echt zijn of niet, het is superirritant dat balkje de hele tijd in beeld.
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige twitternamen bestaan niet eens.
Volgens mij had Benny er een stukje over geschrevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.
Ok, netjes! Er zit wat opvulling tussen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.
Klopt, stond op de FP.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij had Benny er een stukje over geschreven
ooh haha, waar kan ik dat vinden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij had Benny er een stukje over geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |