Ach dit is weer het voorprogramma van de Gypsies.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga hem uitzetten denk ik. Boeit me allemaal bar weinig
Serieusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer leuk dat er ook +140 tekens tweetjes bijzitten. Dat hebben ze vanmiddag op de redactie goed ingetikt.
Ohja bedankt voor de herinnering!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dit is weer het voorprogramma van de Gypsies.
Oh zooo kom jij het programma doorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
een leuk drink spel: elke keer drinken als het woord 'lekker' onderin de tweet balk komt
ja dat had ik vorige week begrepen, maar je zou toch denken dat ze slim genoeg zijn om ze wel de goede lengte te geven, maar niet dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige twitternamen bestaan niet eens.
Ja, wat een mislukte toevoeging. Ze snappen er niets van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Of die tweets nou echt zijn of niet, het is superirritant dat balkje de hele tijd in beeld.
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige twitternamen bestaan niet eens.
Volgens mij had Benny er een stukje over geschrevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.
Ok, netjes! Er zit wat opvulling tussen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha dus jij zoekt ze ook op? Heb er net 1 opgezocht, maar die bestaat wel echt.
Klopt, stond op de FP.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij had Benny er een stukje over geschreven
ooh haha, waar kan ik dat vinden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij had Benny er een stukje over geschreven
Die met dat afro vogelnestje niet, die is niet valsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
Een van die vier was echt vals, brrrrrr.
Die verziekte het geheel. Diegene die als derde ging zingen, zo hard, zeg maar.
Die vind ik het bestequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die met dat afro vogelnestje niet, die is niet vals
Orpheus of Astridquote:
je weet het niet hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je had hoogstaande kwaliteit verwacht?
Nee adriaan moet nog 2x en de rest nog 1xquote:
Onbegrijpelijk dat mensen zich hier voor opgeven en niet op The Voice wachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En X-Factor komt volgend seizoen terug, aldus RTL....slechte beslissing
owwwwwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee adriaan moet nog 2x en de rest nog 1x
rtl moet zich aan 1 show per jaar houden.. niet van x factor naar hgt, the voice, the voice kids en dan weer terig naar x factorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
En X-Factor komt volgend seizoen terug, aldus RTL....slechte beslissing
Ik denk dat die de voorrondes niet doorgekomen zijn of weten dat ze er niet doorkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen zich hier voor opgeven en niet op The Voice wachten.
xFactor is eigenlijk nu meer de nieuwe Popstars qua niveauquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze geven zich voor beide op. Deze mensen doen bijna met alle zangshows mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
hij mist Bassiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef Greyson het volgende:
Vinden jullie ook dat Adriaan altijd zo ongemakkelijk kijkt?
Zoiets ja. Omdat het gewoon leuk is om zo eens wat ervaring op te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat die de voorrondes niet doorgekomen zijn of weten dat ze er niet doorkomen.
Klopt ook...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze geven zich voor beide op. Deze mensen doen bijna met alle zangshows mee.
Omdat oma zei dat ze zo leuk zongen op verjaardagenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoiets ja. Omdat het gewoon leuk is om zo eens wat ervaring op te doen.
Dit seizoen heeft bewezen dat het om zo jong mogelijk moet gaan, mannelijk geslacht en redelijk knap.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze er een circus van makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
xFactor is eigenlijk nu meer de nieuwe Popstars qua niveau
quote:
Echt heel slecht. Weg ermee.quote:
Bassie doet nu piediepieidpieidieiepiequote:
Fergie straalt wel uit. Dit is een boterham zonder korst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
hij zingt in ieder geval beter dan fergie..
Nee die gillende meisjes compenseerde de extreem valse klankenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
Hoe kan het nu dat B-Brave opeens zo goed zong, was het wel helemaal live?
Heb jij wat anders gehoord dan de rest?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:25 schreef hunter2011 het volgende:
Hoe kan het nu dat B-Brave opeens zo goed zong, was het wel helemaal live?
Als je het vergelijkt met de vorige aflevering zongen ze echt goed, want toen was alles vals.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:26 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Heb jij wat anders gehoord dan de rest?
Is zijn standaard hoofdquote:
Om zijn schaamte weg te rokenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
17.. nog 1 jaar dan is adriaan dagelijks te vinden in een coffeeshop
Klopt. Hij is wel eens slanker geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
wat heeft martijn een dikke kop gekregen
Hij is weer gelukkig in zijn relatiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef Greyson het volgende:
[..]
Klopt. Hij is wel eens slanker geweest.
Altijd al doorgestoken kaart geweest maar toch vaak entertainend genoeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Ok even een valse tussenstand, zoals gewoonlijk.
welnee bbrave gastjes gaan toch doorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:30 schreef TeleportingKing het volgende:
Het beltegoed van de kleutertjes is op
Ik heb nog niemandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is weer gelukkig in zijn relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |