Denk ik ook..we zien volgend jaar wel verder voor een set 17" met een juiste verlaging.quote:
Een s80 is dan ook een bazenautoquote:Op maandag 1 juli 2013 22:48 schreef Bart-Willem het volgende:
M'n V70 bevalt prima, maar bij diezelfde Volvo-specialist hadden ze ook een S80 2.4T staan die niet gek veel duurder was maar wel minder kilometers gelopen had. Nu is een stationwagon natuurlijk handiger, maar op een of andere manier raakt die S80 maar niet uit m'n kop: bijna 1 ton minder gelopen, jaartje jonger, mooi beige interieur en werkelijk als nieuw.
Het knaagt om toch een switch te doen.
je v ook, of was het een xc?quote:
Kulargument in de discussie tussen een V en een Squote:
Gaat alles bij elkaar kleine 700 euro worden..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moggrn APK en kleine beurt voor m'n S80. Benieuwd wat ik mag aftikken..
Half stof/leer, geen navigatie, geen electrisch inklapbare spiegels, geen schuifdak, geen parkeersensoren maar voor de rest wel alles. En m'n V70 is ook FWD, dus dat is geen argument.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een s80 is dan ook een bazenauto
Full options?
De V was voor de verkoop, no way dat ik daar zelf full time in zou gaan rijden. Beetje autobaancrossen is leuk, maar voor alledaags gebruik vind ik mijn 9 veul toffer.quote:
Vind het een vervelende wagen, oogt klein en voelt klein van binnen.. achterin amper ruimte voor je benen en de kofferbak is een lachertje vergeleken met grotere volvo's..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:35 schreef Susteren het volgende:
Is een 2008 V50 2.0D eigenlijk een betrouwbare auto? Ik hoor gemixte verhalen (slechte service Volvo en turboproblemen), en ik ben niet van plan een paar honderd euro per kwartaal puur aan onderhoud te gaan betalen
Pssst: http://www.ebay.de/sch/i.(...)mm+volvo+v70&_sop=15quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:33 schreef Gambolputty het volgende:
Ik dacht van de week bij een stoplichtsprint een Peugeot Partner voor te kunnen blijven maar nee dus . Na 2500 rpm was de fut er wel aardig uit. Weer het nodige gelezen op de nodige fora, met als hoofdverdachte de LMM. Deze "even" vervangen kost ca. ¤150, maar even knutselen met een diode kon ook (mits EGR afgedicht). Stekker los, diode erin en gaan als de brandweer (toen ik de diode eindelijk goed had zitten dan, op de foto heb ik net de 2 verkeerde punten doorverbonden (1+2 waar dit 4+5 moest zijn))
Motor trekt nu lineair door naar 4500 rpm, ben ook van dat "zagende" optrekken af boven de 100 km/h. Heeft mogelijk wel invloed op het verbruik maar da's denk ik meer de rijstijl dan de modificatie an sich.
[ afbeelding ]
Weet je wel hoeveel diodes ik daarvoor kan kopenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:06 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Pssst: http://www.ebay.de/sch/i.(...)mm+volvo+v70&_sop=15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |