Heb jij ze nog alle vijf ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:06 schreef man1986 het volgende:
Mits je eeuwig honger hebt wel ja. Maar wie het Lam heeft, lijdt geen honger. Heb jij het Lam?
ontopic:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef ATON het volgende:
[..]
Wat voor een onzin is me dat nu weer ! Ga je nu ook al Mithras verwarren met Jezus ?
En dan heb je me nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag wat er van de Torah in vervulling gegaan is. Denk je nu écht dat je met een naïeveling te doen hebt ?
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik eet vanavond garnalen. Ook lekker trouwens. Morgen eet ik gesmoorde kip. Da's goed zondageten.
Jij begon over lam.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:15 schreef man1986 het volgende:
Tips delen met elkaar voor etensrecepten is leuk, maar hoort hier niet echt thuis.
Nog steeds geen antwoord op wat er zoal volbracht is. Ik ga er nu dus van uit dat je gewoon weer, zoals gewoonlijk, uit je nek zit te kletsen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:15 schreef man1986 het volgende:
ontopic:
Wat vind je nu van de Bijbelse God als we ook nog rekening houden met het bestaan van het kwaad in de wereld?
Volbracht of niet volbracht, het blijft off topic.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:04 schreef ATON het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op wat er zoal volbracht is. Ik ga er nu dus van uit dat je gewoon weer, zoals gewoonlijk, uit je nek zit te kletsen.
Er bestaat helemaal niet zoiets als 'het kwaad'.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef man1986 het volgende:
[..]
Volbracht of niet volbracht, het blijft off topic.
Wat vind je nu van de Bijbelse God als we ook nog rekening houden met het bestaan van het kwaad in de wereld?
Wat is jouw kijk op de zaak?
Moet jij daar niet over beginnen. Niet volbract dus, zelfs off topic.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef man1986 het volgende:
Volbracht of niet volbracht, het blijft off topic.
Eerst mijn vraag beantwoorden.quote:Wat is jouw kijk op de zaak?
En dit komt van iemand die zegt dat God puur kwaadaardig is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal niet zoiets als 'het kwaad'.
Ja hoor. Zelfde verhaal als al tig keer eerder. Objectief kwaad bestaat niet, subjectief wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:21 schreef man1986 het volgende:
[..]
En dit komt van iemand die zegt dat God puur kwaadaardig is.
Kun je jezelf nader uitleggen?
Dus homoseksuelen doden is net zoveel waard als homoseksuelen niet doden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja hoor. Zelfde verhaal als al tig keer eerder. Objectief kwaad bestaat niet, subjectief wel.
Voor jou wel, voor mij niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:25 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dus homoseksuelen doden is net zoveel waard als homoseksuelen niet doden?
Andersom is dat net zoveel waard. Namelijk voor jou (Jigzoz) wel, voor mij niet.quote:
Nee, jij bent de aanhanger van die moordzuchtige god. Ik niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef man1986 het volgende:
[..]
Andersom is dat net zoveel waard. Namelijk voor jou wel, voor mij niet.
Niet relevant, beide zijn evenveel waard.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, jij bent de aanhanger van die moordzuchtige god. Ik niet.
Niet voor mij. Jij vindt genocide een heerlijkheid, ik niet. Dat jij juicht om miljoenen doden vind ik prima. Ik denk dat je er zelf weinig aan kunt doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef man1986 het volgende:
[..]
Niet relevant, beide zijn evenveel waard.
Kan jij er iets aan doen dat jij spruitjes lekker vindt en een ander niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet voor mij. Jij vindt genocide een heerlijkheid, ik niet. Dat jij juicht om miljoenen doden vind ik prima. Ik denk dat je er zelf weinig aan kunt doen.
Nee. Ben jij in het echt ook zo trouwens?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef man1986 het volgende:
[..]
Kan jij er iets aan doen dat jij spruitjes lekker vindt en een ander niet?
Jij bent raar. Heel raar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef man1986 het volgende:
[..]
Kan jij er iets aan doen dat jij spruitjes lekker vindt en een ander niet?
Zou het dan iets uitmaken of iemand spruitjes wel of niet lekker vindt? Volgens jou niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Ben jij in het echt ook zo trouwens?
Lees jij mee? Wat vindt je dan van de Bijbelse God als we ook nog rekening houden met het bestaan van het kwaad in de wereld? ATON durfde eerder niet op in te gaan. Jigzoz wel, dus petje af voor hem.quote:
Man1986 bij de bakker:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:33 schreef man1986 het volgende:
[..]
Zou het dan iets uitmaken? Volgens jou niet.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Man1986 bij de bakker:
Bakker: Goedemiddag.
Man1986: Een goede of slechte middag maakt niets uit.
Bakker: Een goede middag lijkt me prettiger.
Man1986: Dus u vindt goed beter?
Bakker: Ja.
Man1986: Dus dan bestaat God.
Bakker: Zegt u het maar. Ik neem aan dat u voor brood komt.
Man1986: Waarom brood?
Bakker: Omdat bakker. Wat zal het zijn?
Man1986: Wat maakt dat uit als brood of geen brood toch niets uitmaakt?
Bakker: Wilt u nou brood of niet?
Man1986: Is een vierkant rond?
Bakker: Nee.
Man1986: Dus als een vierkant niet rond is, dan moet God bestaan.
Enzovoort.
Ik vind de bijbelse God een behoorlijke eikel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:36 schreef man1986 het volgende:
[..]
Lees jij mee? Wat vindt je dan van de Bijbelse God als we ook nog rekening houden met het bestaan van het kwaad in de wereld? ATON durfde eerder niet op in te gaan. Jigzoz wel, dus petje af voor hem.
Prima. Maar waarom zou ATON geen antwoord durven te geven, eigenaardig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind de bijbelse God een behoorlijke eikel.
Ik denk omdat hij je niet serieus neemt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:55 schreef man1986 het volgende:
[..]
Prima. Maar waarom zou ATON geen antwoord durven te geven, eigenaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |