Eerst hadden we alleen Genee die om zichzelf moest lachen, nu hebben we er twee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar achter mij nog twee mensen die lachen anders.
Er zit iets in je snor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst hadden we alleen Genee die om zichzelf moest lachen, nu hebben we er twee.
WhoDamn kan ik ook immiteren!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Arn0 het volgende:
Koert Westerman, Henk de Haan, Gert Jacobs, .. Johannes_vermeer kan ze allemaal imiteren. Wat een talent.
Wot?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had Mortaxx ook in dienst maar die leverde alleen maar poep en plas grapjes in.
Vergeet Frans Bauer niet!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WhoDamn kan ik ook immiteren!
Als FOK! ordinair wordt haak ik af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, we hebben flink wat afgemasturbeerd in de provincie!
Ik gaf even .. de ruimte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Arn0 het volgende:
Oké. Blijkbaar is er geen type Genee in dit topic die "Ja, hier!" roept.
Nou, ik ben nog geen meester hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken wel een professor doctor meester
1 aprilquote:
Ik had 'm nog ingestuurd naar 1april.net/grappen maar hij werd niet geaccepteerd. Niet goed genoeg blijkbaar.quote:
Ik heb altijd nog de illusie dat ik in serieus topic zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Arn0 het volgende:
Oké. Blijkbaar is er geen type Genee in dit topic die "Ja, hier!" roept.
Dat mijn tekening niet in VI kwam doet me nog tot op de dag van vandaag zeer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had 'm nog ingestuurd naar 1april.net/grappen maar hij werd niet geaccepteerd. Niet goed genoeg blijkbaar.
Ja, daarom dat ik vroeg voor medische hulp. Maar dat is dus niet serieus volgens jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de illusie dat ik in serieus topic zit.
Ben je soms van de trap gevallen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik vroeg voor medische hulp. Maar dat is dus niet serieus volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |