Eerst hadden we alleen Genee die om zichzelf moest lachen, nu hebben we er twee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar achter mij nog twee mensen die lachen anders.
Er zit iets in je snor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst hadden we alleen Genee die om zichzelf moest lachen, nu hebben we er twee.
WhoDamn kan ik ook immiteren!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Arn0 het volgende:
Koert Westerman, Henk de Haan, Gert Jacobs, .. Johannes_vermeer kan ze allemaal imiteren. Wat een talent.
Wot?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had Mortaxx ook in dienst maar die leverde alleen maar poep en plas grapjes in.
Vergeet Frans Bauer niet!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WhoDamn kan ik ook immiteren!
Als FOK! ordinair wordt haak ik af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, we hebben flink wat afgemasturbeerd in de provincie!
Ik gaf even .. de ruimte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Arn0 het volgende:
Oké. Blijkbaar is er geen type Genee in dit topic die "Ja, hier!" roept.
Nou, ik ben nog geen meester hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken wel een professor doctor meester
1 aprilquote:
Ik had 'm nog ingestuurd naar 1april.net/grappen maar hij werd niet geaccepteerd. Niet goed genoeg blijkbaar.quote:
Ik heb altijd nog de illusie dat ik in serieus topic zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Arn0 het volgende:
Oké. Blijkbaar is er geen type Genee in dit topic die "Ja, hier!" roept.
Dat mijn tekening niet in VI kwam doet me nog tot op de dag van vandaag zeer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had 'm nog ingestuurd naar 1april.net/grappen maar hij werd niet geaccepteerd. Niet goed genoeg blijkbaar.
Ja, daarom dat ik vroeg voor medische hulp. Maar dat is dus niet serieus volgens jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de illusie dat ik in serieus topic zit.
Ben je soms van de trap gevallen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik vroeg voor medische hulp. Maar dat is dus niet serieus volgens jou?
Ach ja vroeger, dat waren cowboytijden. Toen zat ik nog met mijn linkerhand in de bakjes met nootjes te graaien die Frits Barend en Henk van Dorp vijf jaar daarvoor hadden ingeslagen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog de illusie dat ik in serieus topic zit.
Nee, ik ben een tand kwijt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je soms van de trap gevallen?
Je had 'm naar de VI Junior op moeten sturen. Een magazine voor de Hansie Hansies van deze wereld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mijn tekening niet in VI kwam doet me nog tot op de dag van vandaag zeer.
En nu moet je het doen met de nootjes van Lingo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja vroeger, dat waren cowboytijden. Toen zat ik nog met mijn linkerhand in de bakjes met nootjes te graaien die Frits Barend en Henk van Dorp vijf jaar daarvoor hadden ingeslagen.
Dat is niet mijn doelgroep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had 'm naar de VI Junior op moeten sturen. Een magazine voor de Hansie Hansies van deze wereld.
Collega Arn0? Die zegt toch alleen maar WOP WOP WOP?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Arn0 vorige week een grapje over hacken gemaakt heeft?
Wil jij nu scoren met oud zeer? Ja, dat kan hoor, je doet nu de zoveelste poging om als de aardige man over te komen maar het lukt je weer niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Collega Arn0? Die zegt toch alleen maar WOP WOP WOP?
Sommige mensen hebben een gezellig hoofd. Ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij nu scoren met oud zeer? Ja, dat kan hoor, je doet nu de zoveelste poging om als de aardige man over te komen maar het lukt je weer niet.
Jr wat zeg jij eigenlijk als je klaar komt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een gezellig hoofd. Ik niet.
Bleeeeeeeeeeghhquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jr wat zeg jij eigenlijk als je klaar komt?
Dit vind ik een misselijke opmerking.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je soms van de trap gevallen?
Als je nog een keer het hackengrapje maakt, kan je wel eens een voortaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat Arn0 vorige week een grapje over hacken gemaakt heeft?
Ik zat al in de auto terug en had er meteen spijt van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind ik een misselijke opmerking.
Maakt niet uit ouwe reus!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat al in de auto terug en had er meteen spijt van.
Wat vind je trouwens van ons nieuwe decor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maakt niet uit ouwe reus!
We praten nu eenmaal alsof we aan de stamtafel in het café zitten. Soms vergeet je gewoon dat er camera's bij zijn.
Sjek is vies dik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hier heb je spijt van, dat heb je zeker
Bij mij valt het kwartje altijd vrij snel... dus Willem zegt tegen mij: fototoestel verloren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je nog een keer het hackengrapje maakt, kan je wel eens een voorta
Ohhh wacht eens! Je bent leuker dan Frans Bauer!
We hebben nu al tien keer Bavaria genoemd, maar eigenlijk is Jupiler onze vriend. We zitten in het Jupiler dorpscafé, we drinken allemaal Jupiler... Jup Holland Jup!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van ons nieuwe decor?
Dat zeg ik !quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben nu al tien keer Bavaria genoemd, maar eigenlijk is Jupiler onze vriend. We zitten in het Jupiler dorpscafé, we drinken allemaal Jupiler... Jup Holland Jup!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |