PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
clubs?quote:
Je kunt met elke formatie skillen. Ik vind 4-3-3 en 4-3-2-1 allebei kut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat vind jij een een betere formatie voor skills?
433 of 4321?
Komt er nu weer zo'n flauwekul toernooi?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jese in de spits bij Spain u20
Zo bedoelde ik het ook niet, er is alleen een beperkt keuze aan 5*..squote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt met elke formatie skillen. Ik vind 4-3-3 en 4-3-2-1 allebei kut.
@Mo: ik ga zo naar huis dus doe niet mee.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, er is alleen een beperkt keuze aan 5*..s
Kan je het best 352 nemenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, er is alleen een beperkt keuze aan 5*..s
Bronze keeper met 80 REFquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jese in de spits bij Spain u20
Dan wijk je al snel uit naar een winger formatie, mijn vraag is dan ook welke formatie jij het fijnst/best vind om skillers in te plantenquote:
WK u20 is vandaag begonnen jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt er nu weer zo'n flauwekul toernooi?
3-5-2 inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dan wijk je al snel uit naar een winger formatie, mijn vraag is dan ook welke formatie jij het fijnst/best vind om skillers in te planten
4222 heb je pas ruimtequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2 inderdaad.Genoeg balans en ruimte voor 5 skillers.
ah is goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt met elke formatie skillen. Ik vind 4-3-3 en 4-3-2-1 allebei kut.
@Mo: ik ga zo naar huis dus doe niet mee.
4222quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2283
Kan niks origineels verzinnen met skillers
Jucilei erbij op CDM voor een extra 4* skiller. En Wallyson ipv Patoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2283
Kan niks origineels verzinnen met skillers
Of gewoon Fucking Elkeson of Edugaydo als je het cheap wilt houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jucilei erbij op CDM voor een extra 4* skiller. En Wallyson ipv Pato
5* zijn wel de leukere om te zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
Hoeveel skills kunnen alleen door 5* skillers worden gedaan? Ik vind het juist knapper als iemand het ook met 3/4 effectief kan doen omdat hij gewoon precies de goede trick op het goede moment doet. Hoef je niet per se alleen maar 5 te hebben.
Roulette(3*), Mcgeady spin(4*)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
Hoeveel skills kunnen alleen door 5* skillers worden gedaan? Ik vind het juist knapper als iemand het ook met 3/4 effectief kan doen omdat hij gewoon precies de goede trick op het goede moment doet. Hoef je niet per se alleen maar 5 te hebben.
Dat is wel vet ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4222
-------------- Zlatan - Sobis
Lucas --------------------------------Jadson
Sowieso hij post altijd eerst een skillteam en dan 3 uur later komt hij met een pace teamquote:
Coins zijn op?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
bij wie kan ik even 100k kopen voor de xbox, het liefst die ING heeft, heb je meteen het geld
bij mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
bij wie kan ik even 100k kopen voor de xbox, het liefst die ING heeft, heb je meteen het geld
Zoals voorspeld door Thorb: Het YOLO momentje van Maverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Sorry, het is de Berbaspin, maar ik dacht dat hij ook zo hete, maar dat bij de 5stars het een advanced skill van de berba was.quote:
Nop. 4* = Berbaspin, 5* = McGeady spin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Sorry, het is de Berbaspin, maar ik dacht dat hij ook zo hete, maar dat bij de 5stars het een advanced skill van de berba was.
Dus het zijn wel 2 verschillende skillmoves?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nop. 4* = Berbaspin, 5* = McGeady spin.
Hetzelfde aantal als vorige keer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg, hoeveel wil je kopen?
Ok, dat is goed.quote:
Yesj, thats really insane.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Bij de McGeady spin houdt ie de bal veel dichter bij zich, echt smooth
Het zijn twee verschillende moves. Een 5* skiller kan wel de berbaspin doen, maar alleen op hoge snelheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus het zijn wel 2 verschillende skillmoves?
Ook al kan je de Berbaspin niet uitvoeren met een 5* (?)
Aaah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende moves. Een 5* skiller kan wel de berbaspin doen, maar alleen op hoge snelheid.Anders doet 'ie de McGeady.
ligt er ook aan welke kant je op gaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende moves. Een 5* skiller kan wel de berbaspin doen, maar alleen op hoge snelheid.Anders doet 'ie de McGeady.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Aaah, ik dacht al.
Had al het idee dat ik niet moest rennen anders doet hij de mcgeady spin niet ''smooth'' , maar dat is dan de Berba.
Thanks !
Zit er niet iemand met ING bij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand wil 2 miljoen kopen voor ¤7 per 100.000 maar hij vraagt of ik langs wil komen terwijl hij in Kerkrade woontDat gaat niet lukken. Iemand anders wil ook 2 miljoen, nog iemand 500k en er is ook nog iemand die 300k wil.
Ja wel hoor.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Je kan niet elke kant een mcgeady spin op doen toch ?
Ik heb geen idee, ik moet eerst op al die mails reageren. In ieder geval heb ik nu mijn 2e 300k ook verkocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit er niet iemand met ING bij?
Stuur maar door dan (900k nog over)
Ook nu het best of TOTS uit is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef FCsuarez het volgende:
POTS nog aanwezig ?
silver packs gaat lekker trouwens
gayquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/player/12323
ziet er uit als een leuke speler
halve finale pingels verloren. Daarvoor elke keer voor gestaan. Nu 1 potje gewonnen ga nu weer verder. Speel alleen met zilver ipv goal deze keerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Wie hebben de TOTS Cup hier allemaal al gewonnen eigenlijk? Hoe vaak mensen tegengekomen die achterin rond gingen tikken?
Ik kom mensen tegen die campen voor het doel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Wie hebben de TOTS Cup hier allemaal al gewonnen eigenlijk? Hoe vaak mensen tegengekomen die achterin rond gingen tikken?
Ik heb het geprobeerd. In de 1e ronde moest ik eerst tegen een standaard 3-5-2 Brazil/RPL pace team en toen ik had verloren moest ik daarna tegen een 4-3-3 Serie A team en hij ging achterin rondtikken. Daarna had ik geen zin meer en toen ging ik de silver cup spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Twee keer geprobeerd. Gisteren eruit in de tweede ronde omdat ik van een 5-2-2-1 team verloor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Zonder goals spelen is makkelijker idd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
halve finale pingels verloren. Daarvoor elke keer voor gestaan. Nu 1 potje gewonnen ga nu weer verder. Speel alleen met zilver ipv goal deze keer
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder goals spelen is makkelijker idd.
Door die reward gaan mensen zo spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het 3x geprobeerd..eerst verloor ik in de eerste ronde (achterin rondtikken), toen in de halve finale (achterin rondtikken) en toen toch nog maar 1x geprobeerd en toen won ik hem wel. Ondanks het feit dat mijn tegenstander in de semi achterin ging rondtikken toen hij voor stond. Echt te kansloos, maar reward is ook huge.
Op EA forum zijn er ook nog 10x zoveel threads met mensen die bitchen over paceteams en daarom zelf een paceteam gaan maken..zo kansloos allemaal. Alsof die mensen met Sturridge op CM dan ineens gaan winnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door die reward gaan mensen zo spelenDaar heb ik echt geen zin in.
gister ook tegen een team met ongeveer alle bundesliga TOTS spelers (miste alleen reus en gotze)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op EA forum zijn er ook nog 10x zoveel threads met mensen die bitchen over paceteams en daarom zelf een paceteam gaan maken..zo kansloos allemaal. Alsof die mensen met Sturridge op CM dan ineens gaan winnen
Combinatie van TOTS en uitbetaling zorgtoeslag + stufi waren altijd goede momenten om te verkopen al is stufi pas maandag geloof ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik geluk heb heb ik binnen nu en een paar dagen de 4.8 miljoen die ik nog heb op mijn 1e account verkocht
Momenteel staan mijn dure teams ook stof te happen en speel ik veel liever met de goedkope teamsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister ook tegen een team met ongeveer alle bundesliga TOTS spelers (miste alleen reus en gotze)
... meestal zijn die gasten vreselijk slecht.![]()
50K minder maar geen TOTS natuurlijk
in de hoek jij ...quote:
Ultimate levert alsnog frustraties op dus laat maar zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
5k en een premium gold pack. Niveau is Ultimate.
Bundesliga met random eto'o 6 chemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuk OP team waar ik die cup even mee kan winnen?
Je hoort hier zelden mensen vreselijk klop krijgen van zulke teamsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
2-0 gewonnen van een liga team met Messi. Handicap
Hij stuurt een bericht:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hoort hier zelden mensen vreselijk klop krijgen van zulke teams
Ik speelde laatst tegen een 5-2-2-1 team met 9 TOTS Bunesliga spelers, Reus, Lewa en Farfan voorin. Hij bakte er helemaal niks van. Maar soms zag ik ook dingen bij hem fout gaan die bij mijn bazenteams ook fout gingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij stuurt een bericht:
Handicap = poor player
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
De eerste donatie is binnen.
[ afbeelding ]
gewoon alles discarden, of te laag er op zetten, zodat op een forum hier, of elders in de wereld een SMLENO (al naargelang de taal in het betreffende land) bejubeld kan wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:26 schreef FCsuarez het volgende:
geen zin om die meuk aan silvers in me clubs te verkopen
daar ben ik te gierig voor. als ik 100c te veel uit moet geven voor een formatie kaart doe ik t nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gewoon alles discarden, of te laag er op zetten, zodat op een forum hier, of elders in de wereld een SMLENO (al naargelang de taal in het betreffende land) bejubeld kan worden
Ze laten staan en er niks meer mee doen kost je dan des te meer coins. Dus hup hup, aan de verkoop jijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar ben ik te gierig voor. als ik 100c te veel uit moet geven voor een formatie kaart doe ik t nietdus dit ook niet
![]()
eerst maar eens kijken of we er nog een leuk 4-1-2-1-2 of 3-5-2 teampje mee kunnen maken
Ik heb 8.51 dus 1 cent doneren is wel een mooie optie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik straks er zo bij lig:
[ afbeelding ]
dit dus. gooi er dan een HH tegen aan, kunnen we nog formations oppikken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Silver non shiney contracten zijn van 500 naar 400 gegaan helaas. EA ook met zn tering geintjes steeds als het leuk dreigt te gaan worden
Ik zou wel willen dat ik ze daarvoor kon verkopen op de Xbox.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Silver non shiney contracten zijn van 500 naar 400 gegaan helaas. EA ook met zn tering geintjes steeds als het leuk dreigt te gaan worden
Ik had nooit durven dromen dat ik al ¤0,01 zou hebben na een dag, laat staan ¤0,02.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 8.51 dus 1 cent doneren is wel een mooie optie.
ach, spelers lekker goedkoop, dan de consumables ook lekker goedkoop. Ik kan geen medelijden hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik ze daarvoor kon verkopen op de Xbox.
Sommige spelers waar ik in handel zijn juist op de PS3 goedkoper. Maar ik denk dat de consumables morgen wel weer duurder gaan worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, spelers lekker goedkoop, dan de consumables ook lekker goedkoop. Ik kan geen medelijden hebben
Bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net weer 500k verkocht voor ¤40, nu heb ik nog 4.3 miljoen over.
Maar Dutank liet trouwens screens zien van best wel dure consumablesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige spelers waar ik in handel zijn juist op de PS3 goedkoper. Maar ik denk dat de consumables morgen wel weer duurder gaan worden.
Welk team is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Kagawa is ook echt belachelijk goed voor het astronomische bedrag van 900 coins.
Ingame doe ik vaak Switch Sides met Lucas. Dan staat die op rechts met wat pace en kan Kagawa mooi vanaf links naar binnen komen.
Ze zijn dan ook beide ontiegelijk goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Spanje speelt aardig..2x Jese en 1x Delofeu bij rust
Koel,quote:
Soms kan dat ja. Weet niet precies waarom en wanneer het kan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Koel,
Trouwens hebben jullie ook ''last'' van deze bug?
Ben met mijn webap tegelijk tijdig online als op de console
Beetje tradepile bijhouden en spelen.
Soms lukt het wel, maar kans is er wel dat je ineens van de servers af wordt gegooid (ook tijdens een wedstrijd) dus ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Koel,
Trouwens hebben jullie ook ''last'' van deze bug?
Ben met mijn webap tegelijk tijdig online als op de console
Beetje tradepile bijhouden en spelen.
en wat voor shit had je in je packquote:
kijk zoals het hoortquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Caceres beste speler en de rest alleen maar prut
de rest gewoon in de clubquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:14 schreef Reemi het volgende:
En daar gaan de contractprijzenToch aardig wat winst mee mogen maken.
pace..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wel mijn favoriete zilvere spits..
Als het TOTS weer pleite is gaan die de lift weer in. Ik ga de consumables piles maandag maar eens rustig volgooienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de rest gewoon in de clubkomen qua contracten vast nog wel goede tijden aan
staan al volquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het TOTS weer pleite is gaan die de lift weer in. Ik ga de consumables piles maandag maar eens rustig volgooien
TOTS gaan wel zondag uit packs he.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het TOTS weer pleite is gaan die de lift weer in. Ik ga de consumables piles maandag maar eens rustig volgooien
PS3 zeker ?, op de xbox is hij duurderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:19 schreef detennismaster het volgende:
MOTM Forlan is lekker aan het zakken.
86K BIN gespot
Wie weet,quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker Alle italiaanse TOTS spelers die ik heb zijn gerereleased
En wat een kutbedrijf EA. Nou kunnen we Tots rest of the world wel vergeten
5*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je dit aan het maken was![]()
Speelt jouw team lekker geen problemen op het middenveld ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/159047645
Vraag me niet waarom die keeper uitkwam.
Gewoon niet verkopen. Dan worden ze vanzelf weer duurderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker Alle italiaanse TOTS spelers die ik heb zijn gerereleased
En wat een kutbedrijf EA. Nou kunnen we Tots rest of the world wel vergeten
Ja, speelt prima. Workrates van mijn middenvelders zijn ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Speelt jouw team lekker geen problemen op het middenveld ?
Ga dan ook maar een 4222 makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, speelt prima. Workrates van mijn middenvelders zijn ook gewoon goed.
Ging ze ook niet verkopen hoor. Kan mij het nog schelen allemaal. Ik had lekker geld gespaard voor TOTS Jacksonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Gewoon niet verkopen. Dan worden ze vanzelf weer duurder
Bazig teamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
Tips? http://wefut.nl/squad/2286
Alvast bedanktben 352 echt zat trouwens :,)
Pele als keeperquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
Ja maar ik denk dat de workrates wel compenseren.. Geen verdediger heeft high en ook de middenvelders heeft alleen erviti high attackingquote:
Lacazette of TOTS Aliadiere?quote:
Hoe weet je dat?quote:
Ik vond Lacazette veel fijner eigenlijk. Aliadiere heeft wel een geniaal schot, maar heeft een vrij lage handelingssnelheid idd..veel geblokte schoten had ik met hem. En ik heb liever een speler met hoge sprint en lagere acceleration dan andersom..hij schiet steeds weg en dan valt hij halverwege stil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lacazette of TOTS Aliadiere?
Speelde net een potje met Aliadiere en hij leek wel retarded, alles ging traag bij hem
echt, mensen die ultra defensief spelen en gewoon 4 a 5 keer scorenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
Wat een tering toernooi is dat TOTS cup zeg.
10 van de 10 tegenstanders spelen ultra defensief en ze hebben al de geluk van de wereld
Spelers missen elke near post en zijn spelers scoren alles.
Wedstrijden als 7-5 en 4-4 om vervolgens te verliezen door tering penalty's
Het enigste wat ze kunnen is rennen met een speler en diep passen meer ook niet.
George heeft een internship xd Zal wel een striptent zijn xdquote:
Wat een bazenteam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:36 schreef rolls-reus het volgende:
Sowieso laca, aliadiere voelde heeft traag aan en valt opeens tijdens zijn runquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lacazette of TOTS Aliadiere?
Speelde net een potje met Aliadiere en hij leek wel retarded, alles ging traag bij hem
Ja ik probeer hem nog een potje zo dadelijk. Misschien nog in een ander team. Lacazette is wel goed maar ook niet superquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Sowieso laca, aliadiere voelde heeft traag aan en valt opeens tijdens zijn runHeel raar
Ik vind laca echtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik probeer hem nog een potje zo dadelijk. Misschien nog in een ander team. Lacazette is wel goed maar ook niet super, laat zich vaak te makkelijk van de bal zetten
Ja ik kan er echt niet tegenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
echt, mensen die ultra defensief spelen en gewoon 4 a 5 keer scoren
Ja Mayuka is ook echt ziek goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik vind laca echtmayuka is trouwens de beste silver spits/ca, met mulenga ervoor
fapfap
Hoe bevalt die CAM?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Mayuka is ook echt ziek goedBeter dan Aboubakar bedenk ik me nu
Dit team speel Lacazette nu, mischien wel het fijnste team waar ik mee gespeeld heb
[ afbeelding ]
Haha wat maak je je druk. Chill, neem een lekker jointje ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik kan er echt niet tegen
Helemaal in die tering cup die ik moet winnen.
Spelers voelen ook veel slechter aan
Heb wel nog liggen boven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha wat maak je je druk. Chill, neem een lekker jointje ofzo
Eerste 30 potjes vond ik hem altijd geniaal maar laatste tijd is hij een beetje anoniem. Dat toernooi bijvoorbeeld ook. Geen goal en geen motm.quote:
Morfinetje erbij en je chillt m lekker wegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb wel nog liggen boven.
Geen slecht idee
Leuk teamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Mayuka is ook echt ziek goedBeter dan Aboubakar bedenk ik me nu
Dit team speel Lacazette nu, mischien wel het fijnste team waar ik mee gespeeld heb
[ afbeelding ]
5 andere dingen doen terwijl je aan het spelen bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morfinetje erbij en je chillt m lekker weg
Heb jij toch nog wel ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morfinetje erbij en je chillt m lekker weg
Roken, appen, een vrouw klaarmaken met de verkeerde hand, af en toe een slokje koffie en de kat op schoot tevreden houden. Het is wel een uitdagingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 andere dingen doen terwijl je aan het spelen bentlekker losjes, speel je het best.
Wat dacht je van fokken welke actie je maak en tevens dus gamequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Roken, appen, een vrouw klaarmaken met de verkeerde hand, af en toe een slokje koffie en de kat op schoot tevreden houden. Het is wel een uitdaging
Het moesten toch 5 dingen zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat dacht je van fokken met welke actie je maak en tevens dus game
1 je irriteer er mensen meequote:
appen met vrouwen is altijd goed tijdens fifaquote:
Ik word telkens in zon tering groepsgesprek gezet waar ze serieus in een halve dag 5000 berichten plaatsenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
appen met vrouwen is altijd goed tijdens fifa
werkt serieus nooit. Je verneukt altijd wel iets. Meestal beidequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
appen met vrouwen is altijd goed tijdens fifa
haha verliezen met bronzesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het nu echt helemaal zat, ik verlies zelfs in de bronze cup en ik stond 2-0 voor. De tegenstander maakte in de 90e minuut de 3-4 nadat ik nog terugkwam tot 3-3
Als ze humor heeft valt het wel mee hoor. Dan lacht ze je een keer uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
werkt serieus nooit. Je verneukt altijd wel iets. Meestal beide
Ditquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik word altijd uitgelachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ze humor heeft valt het wel mee hoor. Dan lacht ze je een keer uit
trap tegen de kast deed ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben het nu echt helemaal zat, ik verlies zelfs in de bronze cup en ik stond 2-0 voor. De tegenstander maakte in de 90e minuut de 3-4 nadat ik nog terugkwam tot 3-3
zie je mij boeien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot a.u.b even op, hier heb ik geen zin in
Ik ben al meerdere keren gewaarschuwd door mijn oudersquote:
Ja. Rot gewoon op, ik ben de beste bronze user die er bestaat. gr grquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere keren gewaarschuwd door mijn ouders
[..]
Ja. Rot gewoon op, ik ben de beste bronze user die er bestaat. gr gr
Met autorijden lukt het ook best hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
beide is triestquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
Ik begin altijd te schelden en met voetballen door het huis te trappen.
Is veel leuker dan met controllers gooien
Als ik een kind had dat dat zou doen, zou ik het kind zelf eens hard tegen een muur aangooienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sommige gooien 5 controllers kapot per fifa
niet je kat dit keer ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik een kind had dat dat zou doen, zou ik het kind zelf eens hard tegen een muur aangooien
er was wel wat met je kat toch ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan. Ook nooit tegen de muur geschopt.
Ja, die was naast me gaan liggen op de bank toen ik dat niet doorhad. En ik sla altijd uit woede keihard op de bank met mn controller (ivm levensduur, en behoud laminaat), en toen kreeg ik, een in mijn ogen onterecht, doelpunt tegenquote:
yes ik heb hatersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent triest
Beetje lopen haten op Djeetje.
Tubidy.com voor op mobielquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe downloaden jullie aparte mp3 bestanden? Mijn zus gebruikte myfreemp3.eu maar op de een of andere manier is die site nu geblokkeerd
Ik zie al het hele jaar hier post over dit soort mensen ... verder snap ik ook niet waarom mensen het doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dat toch met die tegenstanders de laatste tijd? Ik speelde net mijn laatste potje van vandaag tegen een 4-1-2-1-2 team met Westcarr en Slew. Hij kwam de hele tijd op voorsprong en hij ging ook nog sshh doen bij de 3-4 in de 90e minuut. Door een penalty in de 90e minuut werd het 4-4 en toen ik in de verlenging de 6-4 maakte volgde er een ragequit. Ik heb er nu echt geen zin meer in. Er is geen tegenstander die even normaal kan doen
Dan zou ik niet voor een 4312 gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:38 schreef Maver24 het volgende:
heb me TOTS Messi verkocht vanmiddag voor 1,7m, toch nog op tijd verkocht want ging vanavond al voor 1,6m weg, maar ik nu graag een team maken met TOTS Suarez, TOTS Van Persie en MOTM Torres, welke formatie zou het beste zijn , zat zelf te denken aan 4312 maar ben niet zo van de 3 middenvelders
veel plezier en waar gaat de reis naartoe?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef DePresident. het volgende:
Deze week weer 45 uur werk verricht.
Met een goedgevulde portemonnee op vakantie.
Ze zijn er vast wel toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:30 schreef rolls-reus het volgende:
Wie weet er een leuke cam-cdm of cam-lw/lm perfect link?moet silver zijn
UP Sterling - Henderson?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:30 schreef rolls-reus het volgende:
Wie weet er een leuke cam-cdm of cam-lw/lm perfect link?moet silver zijn
Voor het eerst zonder ouders een weekje naar Renessequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
veel plezier en waar gaat de reis naartoe?
leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Voor het eerst zonder ouders een weekje naar Renesse
Maar ik ga pas eind juli weg, een weekje.
Het lijkt wel alsof ze nu in elke cup zijn, ook de mensen die achterin rond gaan tikkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie al het hele jaar hier post over dit soort mensen ... verder snap ik ook niet waarom mensen het doenVind het best als je celebrations etc doet en desnoods de filmpjes nog kijken als het een mooie goal was maar sommige doen het gewoon om te kloten
Dit ja. Precies die camping ook. Wel geinig denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hotel bij renesse?
Zal wel camping zijn. Duin en strand je weet. Ben ik ook nog geweest
hahahahaha, daar was ik vorig jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hotel bij renesse?
Zal wel camping zijn. Duin en strand je weet. Ben ik ook nog geweest
Als je zonder ouders gaat is elke locatie goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Voor het eerst zonder ouders een weekje naar Renesse
Maar ik ga pas eind juli weg, een weekje.
Maver altijd met zijn 'stop zoveel mogelijk totsspelers in 1 team' teamsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer van de verdedigers , allebei high attack,
Iedereen die naar Renesse gaat zit daar zowat johquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahahaha, daar was ik vorig jaar
als je maar niet bij de Brabantse debielen zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dit ja. Precies die camping ook. Wel geinig denk ik.
Alleen willen een paar vrienden echt alleen maar voor de tent een beetje bier drinken. Mij lijkt het leuk om ook een strandje op te zoeken, een keer met z'n alle te gaan karten oid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je zonder ouders gaat is elke locatie goed
de schuurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iedereen die naar Renesse gaat zit daar zowat joh
Hoe heette die discotheek daar toch?![]()
Iets van de zolder ofzo? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Wel leuke chicks daar voor die leeftijd.
Trinityquote:
Haha, ja inderdaad, vind ik het leukst om te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maver altijd met zijn 'stop zoveel mogelijk totsspelers in 1 team' teams
O ja de schuurquote:
Gewoon combineren, bier drinken en dan karten... de volgorde zou ik wel andersom doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:45 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Alleen willen een paar vrienden echt alleen maar voor de tent een beetje bier drinken. Mij lijkt het leuk om ook een strandje op te zoeken, een keer met z'n alle te gaan karten oid.
Bazenidee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ja de schuur
Geweldig man.
[..]
Gewoon combineren, bier drinken en dan karten... de volgorde zou ik wel andersom doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |