PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
clubs?quote:
Je kunt met elke formatie skillen. Ik vind 4-3-3 en 4-3-2-1 allebei kut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wat vind jij een een betere formatie voor skills?
433 of 4321?
Komt er nu weer zo'n flauwekul toernooi?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jese in de spits bij Spain u20
Zo bedoelde ik het ook niet, er is alleen een beperkt keuze aan 5*..squote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt met elke formatie skillen. Ik vind 4-3-3 en 4-3-2-1 allebei kut.
@Mo: ik ga zo naar huis dus doe niet mee.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, er is alleen een beperkt keuze aan 5*..s
Kan je het best 352 nemenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, er is alleen een beperkt keuze aan 5*..s
Bronze keeper met 80 REFquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jese in de spits bij Spain u20
Dan wijk je al snel uit naar een winger formatie, mijn vraag is dan ook welke formatie jij het fijnst/best vind om skillers in te plantenquote:
WK u20 is vandaag begonnen jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt er nu weer zo'n flauwekul toernooi?
3-5-2 inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dan wijk je al snel uit naar een winger formatie, mijn vraag is dan ook welke formatie jij het fijnst/best vind om skillers in te planten
4222 heb je pas ruimtequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2 inderdaad.Genoeg balans en ruimte voor 5 skillers.
ah is goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt met elke formatie skillen. Ik vind 4-3-3 en 4-3-2-1 allebei kut.
@Mo: ik ga zo naar huis dus doe niet mee.
4222quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2283
Kan niks origineels verzinnen met skillers
Jucilei erbij op CDM voor een extra 4* skiller. En Wallyson ipv Patoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:33 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2283
Kan niks origineels verzinnen met skillers
Of gewoon Fucking Elkeson of Edugaydo als je het cheap wilt houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jucilei erbij op CDM voor een extra 4* skiller. En Wallyson ipv Pato
5* zijn wel de leukere om te zienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
Hoeveel skills kunnen alleen door 5* skillers worden gedaan? Ik vind het juist knapper als iemand het ook met 3/4 effectief kan doen omdat hij gewoon precies de goede trick op het goede moment doet. Hoef je niet per se alleen maar 5 te hebben.
Roulette(3*), Mcgeady spin(4*)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
Hoeveel skills kunnen alleen door 5* skillers worden gedaan? Ik vind het juist knapper als iemand het ook met 3/4 effectief kan doen omdat hij gewoon precies de goede trick op het goede moment doet. Hoef je niet per se alleen maar 5 te hebben.
Dat is wel vet ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4222
-------------- Zlatan - Sobis
Lucas --------------------------------Jadson
Sowieso hij post altijd eerst een skillteam en dan 3 uur later komt hij met een pace teamquote:
Coins zijn op?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
bij wie kan ik even 100k kopen voor de xbox, het liefst die ING heeft, heb je meteen het geld
bij mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
bij wie kan ik even 100k kopen voor de xbox, het liefst die ING heeft, heb je meteen het geld
Zoals voorspeld door Thorb: Het YOLO momentje van Maverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Maver24 het volgende:
Sorry, het is de Berbaspin, maar ik dacht dat hij ook zo hete, maar dat bij de 5stars het een advanced skill van de berba was.quote:
Nop. 4* = Berbaspin, 5* = McGeady spin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Sorry, het is de Berbaspin, maar ik dacht dat hij ook zo hete, maar dat bij de 5stars het een advanced skill van de berba was.
Dus het zijn wel 2 verschillende skillmoves?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nop. 4* = Berbaspin, 5* = McGeady spin.
Hetzelfde aantal als vorige keer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg, hoeveel wil je kopen?
Ok, dat is goed.quote:
Yesj, thats really insane.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Bij de McGeady spin houdt ie de bal veel dichter bij zich, echt smooth
Het zijn twee verschillende moves. Een 5* skiller kan wel de berbaspin doen, maar alleen op hoge snelheid.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:46 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus het zijn wel 2 verschillende skillmoves?
Ook al kan je de Berbaspin niet uitvoeren met een 5* (?)
Aaah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende moves. Een 5* skiller kan wel de berbaspin doen, maar alleen op hoge snelheid.Anders doet 'ie de McGeady.
ligt er ook aan welke kant je op gaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende moves. Een 5* skiller kan wel de berbaspin doen, maar alleen op hoge snelheid.Anders doet 'ie de McGeady.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Aaah, ik dacht al.
Had al het idee dat ik niet moest rennen anders doet hij de mcgeady spin niet ''smooth'' , maar dat is dan de Berba.
Thanks !
Zit er niet iemand met ING bij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand wil 2 miljoen kopen voor ¤7 per 100.000 maar hij vraagt of ik langs wil komen terwijl hij in Kerkrade woontDat gaat niet lukken. Iemand anders wil ook 2 miljoen, nog iemand 500k en er is ook nog iemand die 300k wil.
Ja wel hoor.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wel hoor.
Je kan niet elke kant een mcgeady spin op doen toch ?
Ik heb geen idee, ik moet eerst op al die mails reageren. In ieder geval heb ik nu mijn 2e 300k ook verkocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit er niet iemand met ING bij?
Stuur maar door dan (900k nog over)
Ook nu het best of TOTS uit is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef FCsuarez het volgende:
POTS nog aanwezig ?
silver packs gaat lekker trouwens
gayquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/player/12323
ziet er uit als een leuke speler
halve finale pingels verloren. Daarvoor elke keer voor gestaan. Nu 1 potje gewonnen ga nu weer verder. Speel alleen met zilver ipv goal deze keerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Wie hebben de TOTS Cup hier allemaal al gewonnen eigenlijk? Hoe vaak mensen tegengekomen die achterin rond gingen tikken?
Ik kom mensen tegen die campen voor het doel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Wie hebben de TOTS Cup hier allemaal al gewonnen eigenlijk? Hoe vaak mensen tegengekomen die achterin rond gingen tikken?
Ik heb het geprobeerd. In de 1e ronde moest ik eerst tegen een standaard 3-5-2 Brazil/RPL pace team en toen ik had verloren moest ik daarna tegen een 4-3-3 Serie A team en hij ging achterin rondtikken. Daarna had ik geen zin meer en toen ging ik de silver cup spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Twee keer geprobeerd. Gisteren eruit in de tweede ronde omdat ik van een 5-2-2-1 team verloor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Tim86 het volgende:
Zonder goals spelen is makkelijker idd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
halve finale pingels verloren. Daarvoor elke keer voor gestaan. Nu 1 potje gewonnen ga nu weer verder. Speel alleen met zilver ipv goal deze keer
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder goals spelen is makkelijker idd.
Door die reward gaan mensen zo spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het 3x geprobeerd..eerst verloor ik in de eerste ronde (achterin rondtikken), toen in de halve finale (achterin rondtikken) en toen toch nog maar 1x geprobeerd en toen won ik hem wel. Ondanks het feit dat mijn tegenstander in de semi achterin ging rondtikken toen hij voor stond. Echt te kansloos, maar reward is ook huge.
Op EA forum zijn er ook nog 10x zoveel threads met mensen die bitchen over paceteams en daarom zelf een paceteam gaan maken..zo kansloos allemaal. Alsof die mensen met Sturridge op CM dan ineens gaan winnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door die reward gaan mensen zo spelenDaar heb ik echt geen zin in.
gister ook tegen een team met ongeveer alle bundesliga TOTS spelers (miste alleen reus en gotze)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op EA forum zijn er ook nog 10x zoveel threads met mensen die bitchen over paceteams en daarom zelf een paceteam gaan maken..zo kansloos allemaal. Alsof die mensen met Sturridge op CM dan ineens gaan winnen
Combinatie van TOTS en uitbetaling zorgtoeslag + stufi waren altijd goede momenten om te verkopen al is stufi pas maandag geloof ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik geluk heb heb ik binnen nu en een paar dagen de 4.8 miljoen die ik nog heb op mijn 1e account verkocht
Momenteel staan mijn dure teams ook stof te happen en speel ik veel liever met de goedkope teamsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister ook tegen een team met ongeveer alle bundesliga TOTS spelers (miste alleen reus en gotze)
... meestal zijn die gasten vreselijk slecht.![]()
50K minder maar geen TOTS natuurlijk
in de hoek jij ...quote:
Ultimate levert alsnog frustraties op dus laat maar zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
5k en een premium gold pack. Niveau is Ultimate.
Bundesliga met random eto'o 6 chemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuk OP team waar ik die cup even mee kan winnen?
Je hoort hier zelden mensen vreselijk klop krijgen van zulke teamsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
2-0 gewonnen van een liga team met Messi. Handicap
Hij stuurt een bericht:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hoort hier zelden mensen vreselijk klop krijgen van zulke teams
Ik speelde laatst tegen een 5-2-2-1 team met 9 TOTS Bunesliga spelers, Reus, Lewa en Farfan voorin. Hij bakte er helemaal niks van. Maar soms zag ik ook dingen bij hem fout gaan die bij mijn bazenteams ook fout gingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij stuurt een bericht:
Handicap = poor player
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:27 schreef pascal08 het volgende:
De eerste donatie is binnen.
[ afbeelding ]
gewoon alles discarden, of te laag er op zetten, zodat op een forum hier, of elders in de wereld een SMLENO (al naargelang de taal in het betreffende land) bejubeld kan wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:26 schreef FCsuarez het volgende:
geen zin om die meuk aan silvers in me clubs te verkopen
daar ben ik te gierig voor. als ik 100c te veel uit moet geven voor een formatie kaart doe ik t nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gewoon alles discarden, of te laag er op zetten, zodat op een forum hier, of elders in de wereld een SMLENO (al naargelang de taal in het betreffende land) bejubeld kan worden
Ze laten staan en er niks meer mee doen kost je dan des te meer coins. Dus hup hup, aan de verkoop jijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar ben ik te gierig voor. als ik 100c te veel uit moet geven voor een formatie kaart doe ik t nietdus dit ook niet
![]()
eerst maar eens kijken of we er nog een leuk 4-1-2-1-2 of 3-5-2 teampje mee kunnen maken
Ik heb 8.51 dus 1 cent doneren is wel een mooie optie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik straks er zo bij lig:
[ afbeelding ]
dit dus. gooi er dan een HH tegen aan, kunnen we nog formations oppikken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Silver non shiney contracten zijn van 500 naar 400 gegaan helaas. EA ook met zn tering geintjes steeds als het leuk dreigt te gaan worden
Ik zou wel willen dat ik ze daarvoor kon verkopen op de Xbox.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Silver non shiney contracten zijn van 500 naar 400 gegaan helaas. EA ook met zn tering geintjes steeds als het leuk dreigt te gaan worden
Ik had nooit durven dromen dat ik al ¤0,01 zou hebben na een dag, laat staan ¤0,02.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 8.51 dus 1 cent doneren is wel een mooie optie.
ach, spelers lekker goedkoop, dan de consumables ook lekker goedkoop. Ik kan geen medelijden hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik ze daarvoor kon verkopen op de Xbox.
Sommige spelers waar ik in handel zijn juist op de PS3 goedkoper. Maar ik denk dat de consumables morgen wel weer duurder gaan worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, spelers lekker goedkoop, dan de consumables ook lekker goedkoop. Ik kan geen medelijden hebben
Bedankt voor de updatequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net weer 500k verkocht voor ¤40, nu heb ik nog 4.3 miljoen over.
Maar Dutank liet trouwens screens zien van best wel dure consumablesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige spelers waar ik in handel zijn juist op de PS3 goedkoper. Maar ik denk dat de consumables morgen wel weer duurder gaan worden.
Welk team is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Kagawa is ook echt belachelijk goed voor het astronomische bedrag van 900 coins.
Ingame doe ik vaak Switch Sides met Lucas. Dan staat die op rechts met wat pace en kan Kagawa mooi vanaf links naar binnen komen.
Ze zijn dan ook beide ontiegelijk goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Spanje speelt aardig..2x Jese en 1x Delofeu bij rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |