quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:44 schreef aleco99 het volgende:
Kakzooi....
Had een gedeelte van mijn staff geen nieuwe contract aangeboden omdat ik er vanuit ging dat ik wel iets beters kon fixen. WIl echt niemand komenIk kan niet eens onrealisitische targets aanvinken ofzo
Zuur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3e pas. Maar ik sla voor elke wedstrijd op. Maar ik stond net 2-0 voor
Nah, ik denk morgen welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met jouw tempo heb je pas over een week de competitie uitgespeeld
Ik ben vorig jaar pas kampioen geworden. Dit jaar wordt ik het niet denk ik. Dan maar CL winnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nah, ik denk morgen wel
Zou leuk zijn als ik gelijk de beker en de schaal pak. Laatste en enige prijs dateert van 1992, toen ze kampioen werden van de JL
Lijkt me dat de CL winnen moeilijker is dan de EDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar pas kampioen geworden. Dit jaar wordt ik het niet denk ik. Dan maar CL winnen
Nee CL is een eitje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt me dat de CL winnen moeilijker is dan de ED
Ik heb het hem maar uitgelegd op skypequote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee CL is een eitje.
Snap je die grap nu al?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het hem maar uitgelegd op skype
Wist ik veel dat met Duitsers Twente bedoeld werdenquote:
Jij hebt echt nooit voetbal gekeken hè. Kom anders eens in de VBL SC. Daar wordt je wel bijgepraat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist ik veel dat met Duitsers Twente bedoeld werden
En met lampies PSV'ers.
Ik wil geen n00b zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit voetbal gekeken hè. Kom anders eens in de VBL SC. Daar wordt je wel bijgepraat.
SC's gaan helemaal niet snel joh. En hoezo ben je n00b?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wil geen n00b zijn
Die SC's gaan zeker wel snel
Heb heul geen tijd om alles bij te lezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik niet eens weet wat met Duitsers bedoeld wordtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SC's gaan helemaal niet snel joh. En hoezo ben je n00b?
Dan wordt je daar genoeg bijgespijkerdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat ik niet eens weet wat met Duitsers bedoeld wordt
Vooral door Stinho, die kankert op alles wat uit Twente komtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt je daar genoeg bijgespijkerd
Da's waarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt je daar genoeg bijgespijkerd
Fixedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooral door Stinho, die kankert op alles wat uit Twente komt
Ik heb een bazeningooier. Gooit ze in als een voorzet. Vaak uit gescoordquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom, als een Cambuurspeler gaat ingooien, gooit hij de bal altijd rechtstreeks naar de tegenstander![]()
True, behalve dartsquote:
Zo'n iemand mis ik nog in m'n team, m'n beste ingooier heeft de stat Verre Ingooien op 10 staanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een bazeningooier. Gooit ze in als een voorzet. Vaak uit gescoord
Ik heb daar niet eens op gelet. Ik zat te kijken en die gast die gooide in zeg. Die heeft zeker de verkeerde sport gekozen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo'n iemand mis ik nog in m'n team, m'n beste ingooier heeft de stat Verre Ingooien op 10 staan
Zo heb ik ook een paar goals tegen gekregen, gooide gewoon in vlak voor t doel, kopballetje en klaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar niet eens op gelet. Ik zat te kijken en die gast die gooide in zeg. Die heeft zeker de verkeerde sport gekozen.
Ik kijk eigenlijk zelden mijn tegengoals terugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een paar goals tegen gekregen, gooide gewoon in vlak voor t doel, kopballetje en klaar
Niet slechtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn verdediger heeft er in 16 wedstrijden 13 gemaakt
quote:
Dan scoor je best vaak uit de cornerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn verdediger heeft er in 16 wedstrijden 13 gemaakt
Cornertactiekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Dan scoor je best vaak uit de corner
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze? Ik zit in 2021 en hij heeft een contract tot 2028, terwijl hij al 34 is
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoppa win even met 5-0 uit bij Rapid Wien in de CL met mijn B-team. Dik eerste in de poule
Nu moet je CL spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meesterlijke game had ik uit tegen Borussia Dortmund, stond in de rust 2-0 achter door 2x Lewandoswki, en toen liet ik in de rust m'n magie vloeien enThe Saint
scoort een hattrick waardoor we met een 3-2 uitslag 1e in de poule werden
Dat, en en de 6-1 on aggregate overwinning op Galatasaray in de 1e Knockout Ronde EL (5-1 thuis), en de overwinning op OM het seizoen ervoor, behoort tot m'n hoogtepunten in de EL tot nu toe.
CL, daar ben ik niet eens voor ingeloot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu moet je CL spelen. Ik ben benieuwd of ik nu verder kom als de kwartfinale. De andere NL'se ploegen in de CL doen het wat minder. Al kan ADO nog steeds door. Moeten ze alleen even uit bij Bayern winnen
Maar ben je nou nog niet klaar met die competitie? Jezus wat ben jij traagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
CL, daar ben ik niet eens voor ingeloot.
Misschien begint dat dit/volgend seizoen.
[ afbeelding ]
Die gast zit bij mn basis11 sinds 2012, en ik heb nu veel kans om kampioen te worden en ook nog 'ns de beker te pakken.
Dat weet je tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben je nou nog niet klaar met die competitie? Jezus wat ben jij traag
Mja, ik doe nooit wedstrijd na wedstrijd na wedstrijd enz, altijd ff stats kiek'n, spelers kiek'n, records kiek'n..klaarkomen op de stats van The Saint, enz......quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga nou eens wat sneller. Wil weten of je kampioen wordt
Speciaal om jou te jennen ben ik vanavond aan m'n 3e club in 2 dagen tijd begonnenquote:
Ik kijk alleen spelers in transferperiode. Andere keer ga ik op vakantie tussen wedstrijden door. Dan ram ik mijn spatiebalk kapot en zet ik wedstrijd aan en ga ik FOK!kenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, ik doe nooit wedstrijd na wedstrijd na wedstrijd enz, altijd ff stats kiek'n, spelers kiek'n, records kiek'n..klaarkomen op de stats van The Saint, enz......
En ondertussen nog op Fok zitten
Ik ben ook pas bij wedstrijd 3 van seizoen 2 met MVV na 2 weken, ook al is het nu al m'n beste game sinds anderhalf jaar. Na elke wedstrijd statistieken uitpluizen, nieuwe spelers speuren, nieuwsberichten uitzoeken etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, ik doe nooit wedstrijd na wedstrijd na wedstrijd enz, altijd ff stats kiek'n, spelers kiek'n, records kiek'n..klaarkomen op de stats van The Saint, enz......
En ondertussen nog op Fok zitten
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen spelers in transferperiode. Andere keer ga ik op vakantie tussen wedstrijden door. Dan ram ik mijn spatiebalk kapot en zet ik wedstrijd aan en ga ik FOK!ken
Ik leef mee met mijn team. Maar ik doe er ook andere dingen naast. Internetten, eten, tekenenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo is er toch niets aan? Beetje meeleven met je team enzo... as we speak zit ik nu de samenvatting te kijken van Olipmija vs Cambuur (thuis). Lekker genieten van de 4-1 overwinning
Voor ieder wat wilsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leef mee met mijn team. Maar ik doe er ook andere dingen naast. Internetten, eten, tekenen. En ik vind het nog steeds leuk.
Ja vroeger deed ik ook wel wat trager. Maar nu hoef ik niet al die nieuwsberichten goed te lezen. Vaak staat er nog onzin tussen.quote:
Ik lees ze allemaal, en check iedere speler die me wordt aaangebodequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja vroeger deed ik ook wel wat trager. Maar nu hoef ik niet al die nieuwsberichten goed te lezen. Vaak staat er nog onzin tussen.
Ik laat die spelers ook altijd checken hoor. Maar ik herken ze vrij snel en klik ik er op. Nu heb ik een speler laten scouten die qua stats niet slecht was maar een slechte beoordeling kreeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal, en check iedere speler die me wordt aaangebode
Nu tegen Sparta, staat 14e.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ben ook pas bij wedstrijd 3 van seizoen 2 met MVV na 2 weken, ook al is het nu al m'n beste game sinds anderhalf jaar. Na elke wedstrijd statistieken uitpluizen, nieuwe spelers speuren, nieuwsberichten uitzoeken etc.
NECquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:24 schreef Lastpost het volgende:
Speel je in de kwalificatie voor de CL eerst Panatinaikos van de mat met 7-0 over 2 potjes, speel je daarna 2-2 gelijk met wat geluk tegen NEC.![]()
Zal wel een gozer zijn geweest die de hele tijd liep op te scheppen. Een soort Affelay.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van je ploegmaats moet je het hebben:
[ afbeelding ]
Kweenie, heeft alleen nog maar bij de reserves gezetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een gozer zijn geweest die de hele tijd liep op te scheppen. Een soort Affelay.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké dit jaar is een rampjaar voor NL'se clubs in Europa. PSV en Ajax komen de groepsfase van de EL niet door. Roda ging er sowieso al uit. Gelukkig is Twente nog 3e geworden in hun CL-poule en gaat ADO door naar de 1/8e finales CL samen met mij.
Go Ahead en ADO die de Nederlandse coëfficiënten moeten redden
Niet mogen spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik mocht gisteren niet spelen, dat was een hel
Ik moest gisteren een opdracht maken voor mijn intakequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet mogen spelen?
Gelukkig ben ik eigen baas
Maar je woont dus nog thuis?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest gisteren een opdracht maken voor mijn intake
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
Begin Aug. word ik vader. Nu moet ik me dus voorbereiden op dat hij straks FM zit te spelen terwijl ik zijn boterham sta te smeren![]()
Had ik m'n lul maar in m'n broek gehoudenFML
Samen FM spelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
Begin Aug. word ik vader. Nu moet ik me dus voorbereiden op dat hij straks FM zit te spelen terwijl ik zijn boterham sta te smeren![]()
Ge bent jong en ge wilt wat, ge bent wild en ge jongt wat.quote:
Nee.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ge bent jong en ge wilt wat, ge bent wild en ge jongt wat.
Op z'n Brabants
Had je nou d'r andere gat maar gevuld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
Nee. Hij krijgt geen toegang tot Internet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Als je een goede vader bent zien we je kind over een jaar of 13 wel terug in dit topic
Ik kom gaten te kort johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had je nou d'r andere gat maar gevuld.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kom gaten te kort johOvervolle zak alles.
quote:
We zullen wel zien over 8 jaar ofzo. Mss is er dan geen internet meer maar een hightech versie ervan dat steeds meer ge-integreerd raakt in iemands leven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Hij krijgt geen toegang tot Internet.
SPOILER: ProfielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef Sejt het volgende:
Cool, m'n Deense verdediger is blijkbaar een wonderkid.
[ afbeelding ]Op z'n 18e al bijna 12 mln euro waard, nice!SPOILER: ProfielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Dan wordt ie nog meer waard dus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef Sejt het volgende:
Even z'n contract met 1 jaar verlengd en qua salaris flink verbeterd.
[ afbeelding ]
Geen idee. Nu een paar dagen later is hij nog hetzelfde waard.quote:
Maar dan nog maak je dikke winst op 'm.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Geen idee. Nu een paar dagen later is hij nog hetzelfde waard.
Maar hij is sowieso vaste kracht in mijn team en gaat ook doorbreken in het nationale elftal, verwacht ik.
Nadeel is natuurlijk dat ik 'm nooit zo lang vast kan houden. Misschien uiterlijk tot z'n 22e.
Oh when the saints, go marching in, oh when the saints go marching inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:48 schreef DeHovenier het volgende:
"The Saint raillies the troops"
Gelijk heeft ie
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh when the saints, go marching in, oh when the saints go marching in
Doen ze wel vakerquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef Sejt het volgende:
Cool, m'n Deense verdediger is blijkbaar een wonderkid.
[ afbeelding ]Ik heb dat nog nooit ergens zien staan in fm 2013.SPOILER: ProfielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik nog nooit bij een van m'n eigen spelers.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit ergens zien staan in fm 2013.
Volgens mij wel. Ik heb hetzelfde gehad. Toen heb ik die speler maar verkocht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:05 schreef Cara het volgende:
Ik heb een speler een belofte gedaan van meer basisgames en hij staat nu ook al een tijd in de basis, maar krijg nu het bericht van mn ass. man. een herinnering van mijn belofte en dat hij stappen gaat ondernemen als het zo blijft? bug?
Dat krijg ik altijd, en daarna hoor ik 'm niet meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:05 schreef Cara het volgende:
Ik heb een speler een belofte gedaan van meer basisgames en hij staat nu ook al een tijd in de basis, maar krijg nu het bericht van mn ass. man. een herinnering van mijn belofte en dat hij stappen gaat ondernemen als het zo blijft? bug?
Speelt dat een beetje leuk in Korea?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
In Zuid-Korea is de kampioen gedegradeerd![]()
Nouja, dan heb ik, als Daejeon Korean Hydro and Nuclear Power een goede tegenstander minder.
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar even talent binnenhalen, want voor het eerste zie ik vrij weinig betaalbare versterkingen. Zo is er geen goede linksback te vinden die haalbaar is voor mij
Dan nu maar allemaal obscure landen af gaan om te kijken naar talent. Qua Nederlands talent is het ook erg karig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel herkenbaarHet hele seizoen word je doodgegooid met allerlei spelers, óók voor die positie, maar als je ze echt nodig hebt zitten ze al bij een andere club of willen ze ineens niet meer
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speler is 7,5 ton waard. Ik doe navraag, de club wil 1,5 miljoen.
Jood als ik ben, bied ik 1,2 miljoen.
Vragen ze daarna ineens 1,6 miljoen plus 45% bij doorverkoop. Leiers.
Omdat je chairman een teringlijer is. Daarom.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet iemand ook hoe het kan dat ik nog steeds niet mijn jeugdscoutingsnetwerk kan verbeteren?
Ja maar het staat niet eens bij de opties. Ik kan het alleen maar verminderenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat je chairman een teringlijer is. Daarom.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het staat niet eens bij de opties. Ik kan het alleen maar verminderen
Ik had ook al een figuur naar Oceanië gestuurd. Na een half jaar nog niks bijzonders gevondenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo in Australië en Zuid-Korea is ook niks meer te vinden aan talent
Moet je dan gewoon de grootste club van het land worden ofzo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Er werd gezegd dat het mss komt doordat er een grotere club in jouw regio zit, in mijn geval H 'veen dus.
Ik ging zelf zoeken. Alle spelers van de 6 grootste clubs van het land scout ik dan en alle spelers uit het nationale team inclusief jeugdteams. Maar zit niks tussen. Bij China zijn er alleen maar grijze spelersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had ook al een figuur naar Oceanië gestuurd. Na een half jaar nog niks bijzonders gevonden
Van de regio denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je dan gewoon de grootste club van het land worden ofzo?
Gewoon de grootste van het land, heb je dat gehad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van de regio denk ik
Of van de provincie, weet niet.
Van de regen in de drup voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef Cara het volgende:
Feyenoord staat bij mij op de 14e positie en heeft na ontslaan van Rutten wijs besloten om Maaskant aan te stellen als nieuwe trainer.
Blanc is weg bij Twente, vervangen door de legendarische Jan Wouters.
Hallo jongens, ik had ook wel gewild
Wanneer ga jij meestal zoeken naar nieuwe talenten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Van de regen in de drup voor Feyenoord.
De grote ronde vaak ergens eind maart, begin april. Daarnaast gewoon als ik zin heb om nationale jeugdteams te bekijken, of een bepaald land.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij meestal zoeken naar nieuwe talenten?
Bij mij zitten er ook behoorlijk wat Nederlandse regens bij buitenlandse clubs. Maar ga jij ook echt elk land af, of doe je enkel de goede landen. Ik ging net zoeken maar kwam niet veel bijzonders tegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
De grote ronde vaak ergens eind maart, begin april. Daarnaast gewoon als ik zin heb om nationale jeugdteams te bekijken, of een bepaald land.
En natuurlijk begin ik in november aflopende contracten te scouten, zodat ik al een lijst heb voor 31 december.
Tricky part is, dat er ook Nederlandse regens kunnen 'spawnen' bij een willekeurige buitenlandse club. In een game in FM12 vond een scout bijvoorbeeld de beste Nederlandse regen ooit bij Stuttgart. Die had ik zelf anders nooit gevonden.
Sowieso moet je het nodige geduld hebben en het liefst nog leuk vinden, om honderden spelers af te gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij zitten er ook behoorlijk wat Nederlandse regens bij buitenlandse clubs. Maar ga jij ook echt elk land af, of doe je enkel de goede landen. Ik ging net zoeken maar kwam niet veel bijzonders tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 20 jarige van 110k, is ook geen vervelende speler. Vooral erg creatief en staat voor 230k op de transferlijst. Ideaal voor een subtopper in NL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Ik heb de beste landen van Azië en Noord Amerika gedaan net. Maar de enige goede spelers daar zaten al bij topclubs. Ik ga zo rond eind maart wel even de Europese landjes doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sowieso moet je het nodige geduld hebben en het liefst nog leuk vinden, om honderden spelers af te gaan.
Ik ga vaak dezelfde landen af, zoals hoogste divisies in Scandinavië, Kroatië, Tsjechie en natuurlijk Nederland. Maar als je sorteert op bv leeftijd en/of waarde, zie je vaak snel genoeg of een speler interessant is.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:35 schreef Sejt het volgende:
Hier bekijk je bijvoorbeeld Rosenborg in Noorwegen:
[ afbeelding ]
Dan bekijk ik voornamelijk de 3 jongste en de 20-jarige die 110k waard is.
En dan is die Mjømen best interessant. Ik koop 'm alleen niet, omdat ik al een overvloed aan AMC's heb en hij een individualist is. Ik zoek teamspelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 20 jarige van 110k, is ook geen vervelende speler. Vooral erg creatief.Heb jij ook die competities geselecteerd? Want bij mij is het grote deel grijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Yep:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook die competities geselecteerd? Want bij mij is het grote deel grijs.
Daar heb je het al. Ik denk dat mijn pc dan traag gaat doen. Maar ik ga ze ook maar even toevoegen dan.quote:
Dan moet je pc meer info verwerken en duurt je game langer. Heb je daar geen last van?quote:
Gewoon alleen de hoogste divisie toevoegen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Ik denk dat mijn pc dan traag gaat doen. Maar ik ga ze ook maar even toevoegen dan.
Mijn PC is absoluut niet bijzonder, en het valt reuze mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je pc meer info verwerken en duurt je game langer. Heb je daar geen last van?
Ha, ik heb alleen Nederland geselecteerd, dan wel met de grote database.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep:
[ afbeelding ]
Kan er trouwens wel wat weggooien, maar het spel is niet bijzonder langzaam
Ook maar even wat toegevoegd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gewoon alleen de hoogste divisie toevoegen.Valt reuze mee met hoeveel trager het wordt.
Ik heb alleen Nederland geselecteerd en heb allemaal talentjes uit Brazilië, Frankrijk en zelfs eentje uit Iran, Nigeria en Mexico.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gewoon alleen de hoogste divisie toevoegen.Valt reuze mee met hoeveel trager het wordt.
[..]
Mijn PC is absoluut niet bijzonder, en het valt reuze mee.
Maar als je talenten wilt vinden, dan heb je de divisies wel nodig, dus dan heb je weinig keuze
Ligt aan je speelstijl. Als je niet veel over de grens zoekt en snel wilt spelen, dan is dat ook het beste.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ha, ik heb alleen Nederland geselecteerd, dan wel met de grote database.
Ik ga het ook even aankijken. Maar als het echt te traag wordt, verwijder ik er gewoon weer een paar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:45 schreef Krunep het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, zou ik over 1 maand net zolang doen als ik nu over een heel seizoen doe.
Toen ik net FM begon te spelen, FM 12, toen had ie altijd 5 sterren snelheid met iets van 5 landen, en de laatste paar weken dat ik FM 12 speelde, met 1 land een halve ster snelheid...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga het ook even aankijken. Maar als het echt te traag wordt, verwijder ik er gewoon weer een paar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Bij mij gaat hij nu wel redelijk snel. Op mijn oude PC ging het altijd tering traag. Maar ik zal zien of hij het houdt. Kan in ieder geval meer talenten scouten danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:49 schreef Krunep het volgende:
[..]
Toen ik net FM begon te spelen, FM 12, toen had ie altijd 5 sterren snelheid met iets van 5 landen, en de laatste paar weken dat ik FM 12 speelde, met 1 land een halve ster snelheid...ik heb nu met FM 13 met 1 land 4,5 ster. Maar ik vind hem alsnog niet heel snel gaan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef Sejt het volgende:
Paar talentjes die ik op deze manier gevonden heb:Ik ga ook maar eens kijken bij JL clubs of er soms wat is. Maar denk niet dat daar veel rond loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Daar loopt weinig in mijn game. Heb er standaard een scout lopen, die me alles wat 3,5 ster of meer in PA heeft aan me rapporteert, maar er is niks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken bij JL clubs of er soms wat is. Maar denk niet dat daar veel rond loopt.
Ik heb een speler bij Roda en eentje van ADO weggehaald. Maar veel Nederlands talent is er voor de rest niet. Maar even wachten tot die andere competities aanstaan en dan spelers zoeken voor mijn jeugd. Mijn reserveteam is nu in elk geval al beter als een paar jaar terugquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Daar loopt weinig in mijn game. Heb er standaard een scout lopen, die me alles wat 3,5 ster of meer in PA heeft aan me rapporteert, maar er is niks.
Aan de andere kant, één van m'n grootste talenten komt bij VVV vandaan.
Hier zat ie 1 seizoen bij Ajax, en daarna bij Sparta. Hij is nu bezig met zn laatste seizoen op 36jarige leeftijd.quote:
Hier is wel redelijk wat Nederlands talent, voor de verandering. Ik heb er een aantal op m'n shortlist staan:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een speler bij Roda en eentje van ADO weggehaald. Maar veel Nederlands talent is er voor de rest niet. Maar even wachten tot die andere competities aanstaan en dan spelers zoeken voor mijn jeugd. Mijn reserveteam is nu in elk geval al beter als een paar jaar terug
Spelers die maar 3 sterren potentie hebben haal ik meestal al nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hier is wel redelijk wat Nederlands talent, voor de verandering. Ik heb er een aantal op m'n shortlist staan:
[ afbeelding ]
Maar het grootste gedeelte van deze lijst wil (nog) niet naar Feyenoord komen... snap het niet echt, want afgelopen seizoen haalde ik de dubbel en speel natuurlijk CL. Misschien zijn ze bang voor concurrentie op hun positie? Of het zijn Amsterdammers?
Die clubs vragen altijd veel te veel. Daar word je echt schijtziek vanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:06 schreef PirE het volgende:
Hmm, Club Brugge wil gewoon 6 miljoen voor een speler met een aflopend contract en een waarde van 2 miljoen. Dan maar kijken of ik hem unhappy kan krijgen zodat hij wegwil.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef Sejt het volgende:
Paar talentjes die ik op deze manier gevonden heb:Oke wel netjes, hier een aantal van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ze nog weleens halen als backup met een laag salaris. Aké heb ik net gecontracteerd als backup achter Kongolo, waardoor ik Kolasinac (Bosniër) kan verhuizen naar linksback.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers die maar 3 sterren potentie hebben haal ik meestal al niet. En met 3,5 ster twijfel ik al zwaar.
Waarschijnlijk moet je langer goed presteren enzo. En echt de grootste club van het land zijn qua reputatie.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:10 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oke wel netjes, hier een aantal van mij:Mooie spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degene in mijn post zijn niet m'n beste talenten, dat zijn namelijk Nederlanders.I love my mispoken words.
4+ bij mij, lager ben ik niet geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers die maar 3 sterren potentie hebben haal ik meestal al niet. En met 3,5 ster twijfel ik al zwaar.
Waarschijnlijk moet je langer goed presteren enzo. En echt de grootste club van het land zijn qua reputatie.
Ja of het moet een Nederlander zijn en op een zwaar onderbezette positie. Dan neem ik nog wel genoegen met 3,5 ster.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:13 schreef Krunep het volgende:
[..]
4+ bij mij, lager ben ik niet geïnteresseerd.
Ja, terwijl een club als Real heel schappelijk isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die clubs vragen altijd veel te veel. Daar word je echt schijtziek van
Oh, ja. In Nederland lopen er helaas nog niet echt goeie talentjes rond bij mij. Heb er zelf eentje uit eigen jeugd van 4 sterren potentioneel en dat is 1 van de betere van heel Nederland rond die leeftijd zo ver ik nog gezocht heb.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik wil ze nog weleens halen als backup met een laag salaris. Aké heb ik net gecontracteerd als backup achter Kongolo, waardoor ik Kolasinac (Bosniër) kan verhuizen naar linksback.
[..]
Mooie spelers.
Degene in mijn post zijn niet m'n beste talenten, dat zijn namelijk Nederlanders.
En die kleine clubjes denken meteen dat ze hun begroting kunnen verdubbelen als ik langskom ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, terwijl een club als Real heel schappelijk is
[ afbeelding ]
Gehaald voor 2.9 miljoen
Correctie: 4,5 ster, hij is ineens een halve ster omhoog gegaan, gisteren was die nog 4quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:16 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh, ja. In Nederland lopen er helaas nog niet echt goeie talentjes rond bij mij. Heb er zelf eentje uit eigen jeugd van 4 sterren potentioneel en dat is 1 van de betere van heel Nederland rond die leeftijd zo ver ik nog gezocht heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Als je alle Lee's, Chong's en Parks uit elkaar kunt houden welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Speelt dat een beetje leuk in Korea?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Sejt het volgende:
Nederland gaat een prima toekomst tegemoet in mijn gameIk wil ook zoveel Nederlands talentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Sejt het volgende:
Nederland gaat een prima toekomst tegemoet in mijn gameNetjes, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:09 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Kloppen die Hall Of Fame stats wel
Waar kan je die vinden?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
Geen idee. Sta je al in de Hall of Fame?
Ja, hoe dat kan weet ik ook nietquote:
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, hoe dat kan weet ik ook niet
Ben zelf nooit op vakantie gegaan.
Dat komt waarschijnlijk omdat je ook betere spelers hebt aangetrokken. Waardoor die talenten in verhouding minder goed worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef Krunep het volgende:
Hoe train ik die talentjes het beste naar hun potentioneel? Ik heb namelijk helemaal aan het begin van mijn game Adryan en Lucas Romero gekocht, toen ik Adryan kocht had die potentioneel 4,5 ster, en nu nog maar 3,5 ster terwijl ik hem heel veel speeltijd gegund heb. Romero zou toen ik hem kocht ook 4,5 ster worden en word nu nog "maar" 4 sterren. Terwijl hij vrijwel altijd als die kon bij mij in de basis heeft gestaan.
PS. ik zie nu dat ik weer een 4,5 potentioneel Nederlands talentje in me jeugd heb.
Oh, ja je hebt verdomme gelijk ook. Had het nog niet van die kant gezien, maar dat zal het wel zijn...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat je ook betere spelers hebt aangetrokken. Waardoor die talenten in verhouding minder goed worden.
Soms heeft mijn assistent er zin in en krijgt iedereen er zo'n beetje 1 ster bijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:45 schreef Krunep het volgende:
[..]
Oh, ja je hebt verdomme gelijk ook. Had het nog niet van die kant gezien, maar dat zal het wel zijn...En ik zie nu dat Adryan weer 4 sterren potentioneel heeft, mijn staff is volgensmij een beetje onzeker want het veranderd steeds.
Ja, haha, ik zie nu dat Fischer ineens 5 sterren heeft, terwijl hij van 4,5 naar 3,5 ging en toen naar 4 en toen weer een keertje naar 4,5 en dan gaat ie weer naar 4, en nu ineens 5...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heeft mijn assistent er zin in en krijgt iedereen er zo'n beetje 1 ster bij
Die weten het ook niet allemaal meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ja, haha, ik zie nu dat Fischer ineens 5 sterren heeft, terwijl hij van 4,5 naar 3,5 ging en toen naar 4 en toen weer een keertje naar 4,5 en dan gaat ie weer naar 4, en nu ineens 5...ik weet niet meer of een speler daadwerkelijk potentioneel zo goed is dan dat mijn assistent zegt.
Ik heb fischer al een tijdje op de bank zitten, omdat hij AM R het best tot zijn recht komt, maar ik speel zonder AM R.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die weten het ook niet allemaal meer.Soms als ze tijdje banken worden ze minder, dan laat je ze weer 2x spelen en dan is hun potentie weer beter
Hij is op AML juist goedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:54 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ik heb fischer al een tijdje op de bank zitten, omdat hij AM R het best tot zijn recht komt, maar ik speel zonder AM R.
Hou het nou eens vol tot 2030 ingame ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, heb m'n computer weer terug, tijd om verder te gaan met Twente
Daar ben ik mee bezigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou het nou eens vol tot 2030 ingame ofzo.
Zouden ze moeten afschaffen die wedstrijden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:04 schreef Krunep het volgende:
adsfhiajdshfjds... Echt klote dan zit je keihard met Valencia over een speler te onderhandelen, ben je er bijna, en dan word je verstoord omdat je weer een wedstrijd moet spelen...
Waar staat die Hall Of Fame?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zo ziet het er bij mij uit:
[ afbeelding ]
Even kijken. Ik hoop dat ik alleen mijn laatste wedstrijd moet overspelen. Ik sla wel voor elke wedstrijd op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef aleco99 het volgende:
[..]
balen ouwe...
nog nooit last van gehad. Maar je save bestaat wel nog toch?
Maak je ook backups van je saves? Dat je die op een USB stick zet ofzo, of een externe harde schijf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even kijken. Ik hoop dat ik alleen mijn laatste wedstrijd moet overspelen. Ik sla wel voor elke wedstrijd op.
Nee. Ik heb wel gewoon dat mijn save afwisselt over 3 bestanden. Maar ik ga er geen backups van makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maak je ook backups van je saves? Dat je die op een USB stick zet ofzo, of een externe harde schijf.
Ik welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel gewoon dat mijn save afwisselt over 3 bestanden. Maar ik ga er geen backups van maken
Ja, precies...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden ze moeten afschaffen die wedstrijden.
Dat staat volgens mij automatisch zo ingesteld. Maar nu hoefde ik gelukkig maar 1 wedstrijd over te spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik wel
Maar saves afwisselen is ook een goed plan.
Hier moeten ze over een paar dagen tegen Manchester United in de 1/8e finales van de CLquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef fabio070 het volgende:
zo met mijn ado gaat het tot nu toe behoorlijk goed. Sta na 19 wedstrijden 3e
haha, mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier moeten ze over een paar dagen tegen Manchester United in de 1/8e finales van de CL. Maar ach ze hebben al twee keer van Bayern Munchen gewonnen, dus Man Utd moet ook wel kunnen
Ik zit nu in 2024quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:37 schreef fabio070 het volgende:
[..]
haha, mooi. mijn langste game ooit is tot 2015 gegaan
. Maar ik heb het gevoel dat ik met deze game wel aardig lang door kan gaan
dat is altijd zo zuur...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor het eerst in 18 wedstrijden verloren omdat mijn spits al na 5 minuten rood kreeg
Baasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:56 schreef DeHovenier het volgende:
KAMPIOENEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een wedstrijd. 2-0 achter in de eerste 18 minuten, 2-1 achter in de rust, in de rust een andere opstelling gedaan en 3 spelers gewisseld, dan in de 48e minuut een blessure zodat ik de hele tweede helft met 10 man speelde, en dan in de 85e minuut de gelijkmaker en de winnende goal in de blessuretijd![]()
Nou nog 1 ED wedstrijd te gaan tegen Grunn, maar eerst nog de Bekerfinale tegen Grunn
Goed gedaan hovv.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:56 schreef DeHovenier het volgende:
KAMPIOENEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een wedstrijd. 2-0 achter in de eerste 18 minuten, 2-1 achter in de rust, in de rust helemaal uit m'n plaat gegaan en een andere opstelling ingevoerd, 3 spelers gewisseld, dan in de 48e minuut een blessure zodat ik de hele tweede helft met 10 man speelde, en dan in de 85e minuut de gelijkmaker en de winnende goal in de blessuretijd![]()
Nou nog 1 ED wedstrijd te gaan tegen Grunn, maar eerst nog de Bekerfinale tegen Grunn
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij staat al bijna een jaar als eerste keeper onder de lat, maar daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
Dan doe je het nog best goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe game gestart met Leeds United, Championship. Baseer me op het scenario 'Geef de jeugd een kans', dus ik werk alleen maar met jeugdspelers (als de huidige contractspelers zijn vertrokken). Doelstelling was middenmoot, maar met een mager team bereikte ik nog bijna promotie, vier nederlagen in de laatste vijf duels bleek echter fataal. Kwaliteit van de jeugd is nog niet om over naar huis te schrijven, en mijn beste spelers zijn 30+, dus voorlopig bivakkeer ik nog wel in het Championship.
FA Cup Halve Finale gehaald tegen Aston Villa overigens, nipte 2-1 nederlaag.
Die uitdaging wil ik ook wel eens doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:47 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe game gestart met Leeds United, Championship. Baseer me op het scenario 'Geef de jeugd een kans', dus ik werk alleen maar met jeugdspelers (als de huidige contractspelers zijn vertrokken). Doelstelling was middenmoot, maar met een mager team bereikte ik nog bijna promotie, vier nederlagen in de laatste vijf duels bleek echter fataal. Kwaliteit van de jeugd is nog niet om over naar huis te schrijven, en mijn beste spelers zijn 30+, dus voorlopig bivakkeer ik nog wel in het Championship.
FA Cup Halve Finale gehaald tegen Aston Villa overigens, nipte 2-1 nederlaag.
Roda is pas kut. ADO ook, maar die hebben dan ook een goed team.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi, de 3 vervelendste clubs om tegen te spelen liggen er uit:
[ afbeelding ]
Roda zit hier al twee jaar in de JLquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roda is pas kut. ADO ook, maar die hebben dan ook een goed team.
Ik heb de beker één keer gewonnen. Net toen ik hem nodig hadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
EINDELIJK![]()
![]()
[ afbeelding ]
Werd tijd, hiervoor al 3x in de finale gestaan maar verloren
Een prijs is een prijsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de beker één keer gewonnen. Net toen ik hem nodig had. Maar nu geef ik er geen neuk meer om.
Ja die beker en JC-schaal maken me niet echt uit. WK voor clubs is ook wel leuk als je niet hebt. Het gaat om kampioenschap en een Europese bekerquote:
Ik zou FC Me love you long time kiezenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
FC Twente goes Asian:
[ afbeelding ]
Jij bent vaak in Azië geweest zie ik. Ook veel cultuur gesnoven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou FC Me love you long time kiezen
Of anders AFC Sucky Sucky Five Dolla.
Wel wat anders dan cultuur.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent vaak in Azië geweest zie ik. Ook veel cultuur gesnoven.
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt het zeker gedaan met shemales.
Succes!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:32 schreef inZanity het volgende:
Opnieuw de CL finale gehaald. Hopelijk win ik m deze keer wel. Vorig seizoen verloor ik nog met 2-1 van Real Madrid. Moet het nu opnemen tegen Man. United.
[ afbeelding ]
En daar kan je weer genoeg talenten voor halenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu 5x op rij de treble gewonnen en zit er over te denken om wat vaste krachten te verkopen. Ik heb flink wat talent rondlopen voor het aanvallende middenveld (alle posities) en wil daar meer mee gaan spelen, dus ik denk zomaar dat ik de volgende kerels op de transferlijst zet:
- Nacer Chadli
- Emir Bajrami
- Birkir Bjarnason
- Willem Janssen
Dat moet me zeker 40M opleveren aangezien er continu op die lui geboden werd.
Goed plan. Je zal je spelers toch een keer los moeten laten en nieuwe regens een kans gunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu 5x op rij de treble gewonnen en zit er over te denken om wat vaste krachten te verkopen. Ik heb flink wat talent rondlopen voor het aanvallende middenveld (alle posities) en wil daar meer mee gaan spelen, dus ik denk zomaar dat ik de volgende kerels op de transferlijst zet:
- Nacer Chadli
- Emir Bajrami
- Birkir Bjarnason
- Willem Janssen
Dat moet me zeker 40M opleveren aangezien er continu op die lui geboden werd.
Precies, al lopen er nu ook al briljantjes rondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daar kan je weer genoeg talenten voor halen
Ik ben net op zoek geweest en in Italië liep nog wat moois. Ik wacht nog op de verslagen van die uit Duitsland, Spanje en Engeland. En dan talenten halenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, al lopen er nu ook al briljantjes rond
Ik wil dat ook weer. Vond die toernooien echt leukquote:
quote:
Dit jaar is er weer een toernooi. Hopelijk komen er weer mooie baantjes vrijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Jan Jansen stapte op en ik solliciteerde. Kreeg even later deze berichten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja je krijgt niks. Ook qua TV-geld niet. Je moet het echt hebben van verkopen en CL.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:36 schreef DeHovenier het volgende:
2.5 mln als je kampioen bent v/d ED? Wtf.
Iemand? Dit is behoorlijk irritantquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit nou ineens? Ik krijg onder het spelerding niet meer te zien hoe goed hij is en kan worden
[ afbeelding ]
Komt dat omdat ik nu ook bondscoach ben ofzo?
Ik heb iets van 15 wereldtalenten gehaaldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Doe je goed
Heb net dit talentje gehaald:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb iets van 15 wereldtalenten gehaaldVoor 35 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |