abonnement Unibet Coolblue
pi_128087344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:42 schreef Steven184 het volgende:
Andy schijnt in de belangstelling te staan van Argos. :o
Wiggins schijnt na te denken/na te hebben gedacht over het beeindigen van zijn carriere.
BMC wil Froome of Sagan, eerstgenoemde heeft waarschijnlijk de voorkeur.
Felline kan naar Movistar en zou zeker weggaan bij Androni.
Ik meldde eerder dat Visconti leek te verlengen bij Movistar, nu zijn er met Cannondale en project Guercilena/Cancellara nieuwe kapers op de kust gekomen.
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zou BMC van plan zijn met renners als Hushovd, Ballan, Gilbert en Evans als ze dure vogels als Froome en Sagan willen aantrekken?

Evans zal wel terecht veel krediet hebben, maar bij Gilbert loopt het al veel stroever (al werd die natuurlijk nog wel altijd wereldkampioen), maar zouden Ballan en Hushovd niet gewoon kunnen oprotten?

Behalve Gilbert zijn 't natuurlijk ook wel allemaal renners waarbij het me niet zou verbazen indien ze één dezer dagen aankondigen op het einde van het seizoen te stoppen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:10 schreef mincemeat het volgende:
Als Wiggo zou willen stoppen had hij dat na het vorig seizoen moeten doen. Hij had toen een top jaar en op je hoogtepunt moet je stoppen. Hij had toen veel respect gekregen van mij, maar als hij dan nu gaat stoppen krijgt hij vele malen minder respect. Het lijkt dan net of hij stopt omdat het "eventjes" niet volgens plan gaat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:10 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nouja, BMC heb ik zelden op een plan kunnen betrappen. Gewoon zoveel mogelijke goedpresterende renners binnenhalen, dan zullen ze in het Rood-Zwart ook wel wat winnen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het contract van Sagan loopt tot 2014. Niet toevallig lopen dan de contracten van Hushovd, Gilbert en Evans af. Ballan zal wellicht een stukje onder de contracten van die drie zitten.
pi_128088133
Belangstelling van Argos voor Andy geloof ik niks van.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 juni 2013 @ 21:40:19 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_128098162
Waren ze met Sagan niet bezig over contractverlenging? Als hij zijn contract laat aflopen dan kan hij denk ik bij elke ploeg tekenen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_128098969
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Belangstelling van Argos voor Andy geloof ik niks van.
Ik ook dus niet gezien de smiley.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128100153
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:40 schreef rubbereend het volgende:
Waren ze met Sagan niet bezig over contractverlenging? Als hij zijn contract laat aflopen dan kan hij denk ik bij elke ploeg tekenen :')
De ploegen die Sagan kunnen betalen zullen maximaal op één hand te tellen zijn en daar zit Cannondale niet bij denk ik.
pi_128117277
Heeft Patrick Lefevere nog niet van zich laten horen?
pi_128142953
Gazzetta dello Sport gaat Italiaans kampioen Ivan Santaromita naar Orica-Greenedge.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 23 juni 2013 @ 11:30:10 #8
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_128143463
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:01 schreef Steven184 het volgende:
Gazzetta dello Sport gaat Italiaans kampioen Ivan Santaromita naar Orica-Greenedge.
Hoppa, meteen de waarde van zo'n trui kapitaliseren!
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_128207794
quote:
Zeeman: 'Blijven een Nederlandse ploeg'
Ondanks dat de voornaamste geldschieter een Amerikaans bedrijf is, benadrukt ploegleider Merijn Zeeman dat Belkin Pro Cycling Team, voorheen Blanco Pro Cycling, een Nederlandse identiteit zal behouden.
© ANP

Door Nando Boers

"We blijven gewoon volgens de Nederlandse identiteit rijden", laat Zeeman optekenen bij de presentatie van de nieuwe hoofdsponsor. "Het is ook nooit een item geweest."

"We mogen zelf van Belkin de selectie bepalen en niemand heeft ooit gezegd dat er een Amerikaan bij moet. We blijven gewoon een Nederlandse ploeg."

Zeeman legt uit dat er nog achttien renners met een doorlopend contract zijn bij de ploeg en dat die verbintenissen meegaan naar het volgende seizoen. "Daarnaast zijn we nog in gesprek met onder andere Laurens ten Dam, Tom Leezer en Tom-Jelte Slagter over een verlenging."

Nu.nl
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128215610
waar gaat TJS naar toe als bij zijn contract niet wilt verlengen bij Belkin?
  maandag 24 juni 2013 @ 22:21:05 #11
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_128216993
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Evertjan het volgende:
waar gaat TJS naar toe als bij zijn contract niet wilt verlengen bij Belkin?
Gingen geloof ik geruchten over Orica
The more debt, the better
pi_128218453
Die maakte wel indruk Down Under natuurlijk :)

Maar Slagter gaf voor het NK wel aan dat hij graag wil blijven.
pi_128218541
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Marcoss het volgende:
Die maakte wel indruk Down Under natuurlijk :)

Maar Slagter gaf voor het NK wel aan dat hij graag wil blijven.
Denk ook wel dat hij blijft.
pi_128218554
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Opvallend, Slagter mag niet mee omdat hij zijn contract niet verlengd heeft, maar Ten Dam en Leezer wel?
pi_128218663
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Opvallend, Slagter mag niet mee omdat hij zijn contract niet verlengd heeft, maar Ten Dam en Leezer wel?
Denk dat ze van Ten Dam en Leezer wel zeker zijn dat ze blijven, maar Slagter staat al in de belangstelling van andere ploegen. Zal daar misschien ook wat mee geschermd hebben.
pi_128220586
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Opvallend, Slagter mag niet mee omdat hij zijn contract niet verlengd heeft, maar Ten Dam en Leezer wel?
Heeft er onder andere mee te maken dat die twee als knechten meegaan,terwijl het meenemen van Slagter een investering voor de toekomst was geweest.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128236019
quote:
Zeven nieuwe renners onder contract bij het Rabobank Development Team
Geplaatst op 25 juni 2013

Teammanager Arthur van Dongen heeft zeven nieuwe renners gecontracteerd voor 2014. Maarliefst vijf junioren en twee nieuwe beloften maken de overstap naar het Rabobank Development Team. Deze renners tekenen een contract voor twee jaar. De junioren zijn op voordracht van de KNWU talentcoaches Frank Pennings, Peter Zijerveld en Piet Kuijs aangenomen. De twee beloften zijn teammanager Van Dongen opgevallen in diverse buitenlandse koersen, zoals Tour de Berlin (DLD) en de Carpathia Couriers Paths (PL).



Van Dongen is content met de nieuwe aanwas in het team. “Ik heb veel vertrouwen in deze jongens. Junior Martijn Budding gaat als veldrijder al vanaf oktober meedraaien in de ploeg, de rest volgt in januari. Alle renners zijn trots met de aanstelling in het team. Ik hoop met deze groep de doelstellingen te kunnen bereiken om hen als goede profrenners af te leveren”.



Onderstaand de gecontracteerde renners;

Martijn Budding (Enertherm – BKCP)

Nino Honigh (Enertherm – BKCP)

Cees Bol (DTS Zaandam)

Sam Oomen (TWC Pijnenburg)

Andre Looij (WV Viking Waterland)

Timo Roosen (WV de Jonge Renner)

Jeroen Meijers (WV de Jonge Renner)

KNWU

Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128238880
Julien Alaphilippe naar OPQS schijnbaar, Basso staat in belangstelling van Astana als luitenant voor Nibali(waar ze erg naar op zoek zijn, eerder werden Pellizotti en Scarponi al genoemd).
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128241976
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef Steven184 het volgende:
Julien Alaphilippe naar OPQS schijnbaar, Basso staat in belangstelling van Astana als luitenant voor Nibali(waar ze erg naar op zoek zijn, eerder werden Pellizotti en Scarponi al genoemd).
Op Scarponi na, die nog gewoon een prima niveau heeft om zelf kopman te blijven, zie ik die als knecht niet beter doen dan Kangert of Aru, terwijl Tiralongo ook gewoon een prima knecht is. Als ze volgend jaar alles op de Tour zetten met Nibali kunnen ze zelfs ook nog Fuglsang of Brajkovic meenemen, al hebben die tot nu toe weinig laten zien als ze als knecht rondreden.
pi_128242973
Astana neemt het ook niet zo nauw met MPCC.

O wacht daar zijn ze zeker geen eens onderdeel van?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_128243786
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Op Scarponi na, die nog gewoon een prima niveau heeft om zelf kopman te blijven, zie ik die als knecht niet beter doen dan Kangert of Aru, terwijl Tiralongo ook gewoon een prima knecht is. Als ze volgend jaar alles op de Tour zetten met Nibali kunnen ze zelfs ook nog Fuglsang of Brajkovic meenemen, al hebben die tot nu toe weinig laten zien als ze als knecht rondreden.
Eens
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Astana neemt het ook niet zo nauw met MPCC.

O wacht daar zijn ze zeker geen eens onderdeel van?
Wel lid.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128275192
Er is ook een gerucht rond R.Uran die naar OPQS zou gaan is daar al enige bevestiging rond?
Wielerliefhebber
pi_128276323
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:27 schreef Tourminator het volgende:
Er is ook een gerucht rond R.Uran die naar OPQS zou gaan is daar al enige bevestiging rond?
Verwacht voor augustus maar geen definitieve bevestiging normaal gesproken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128310422
Sky zou Langeveld willen volgens AD.

[ Bericht 18% gewijzigd door Steven184 op 27-06-2013 08:45:35 ]
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128310667
quote:
Poels kan naar Argos en Belkin

Wout Poels staat in de belangstelling van de Nederlandse wielerploegen Argos-Shimano en Belkin.

Beide ploegen willen de klimmer uit Blitterswijck graag inlijven, mocht zijn ploeg Vacansoleil DCM geen nieuwe hoofdsponsor krijgen, meldt De Telegraaf.

Manager Daan Luijckx van Vacansoleil heeft de renners gezegd dat ze mogen uitkijken naar een nieuwe werkgever. Poels wil echter nog wachten tot na de Tour en hoopt dat zijn ploeg er alsnog in slaagt een nieuwe hoofdsponsor te vinden.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')