Zorgen maken? nee. Verbaasd dat het zo duur is? jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:36 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hij pist in jouw bed
Jij maakt je zorgen om de prijs van nieuwe spullen die hij moet kopen
Moet dan wel van top-notch kwaliteit zijn.. Beste van het beste... Anders is het bullshitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij zegt dat mijn dekbed 200 euro heeft gekost. No way.. Zo duur zijn die dingen niet toch?
Holaquote:
Kan wel kijk maar http://www.dekbed.com/ind(...)izoenen-240x200.htmlquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij zegt dat mijn dekbed 200 euro heeft gekost. No way.. Zo duur zijn die dingen niet toch?
Google zegt dat het klopt hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Moet dan wel van top-notch kwaliteit zijn.. Beste van het beste... Anders is het bullshit
En pissen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
Was vannacht te stoned om mijn bed op te maken en mijn kleding uit te doen dus ging ik gewoon maar slapen
DAn heb je ook ietsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan wel kijk maar http://www.dekbed.com/ind(...)izoenen-240x200.html
Ander merkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Olment het volgende:
[..]
DAn heb je ook iets
Ergens zegt iets me dat A. deze niet heeft gehaald
hij had al voorwaardelijk voor wapenbezit (3 tazers en pepperspray) maar daar heeft ie ook niet van geleerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Soms moeten mensen idd hard tegen de lamp lopen om wakker te worden.
Kartonnen dozen zijn geweldig wanneer natquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Snowballed het volgende:
Zooo mijn kelder is weer droog, en ik heb het overleeft....![]()
Nu snap ik waarom je altijd iets ruimte moet houden, ipv dingen direct op de vloer te plaatsen...
Kartonnen dozen waar de bodem uit dondert.. aardappels die ronddrijven... pfffff
Geen dubbele vloer met afvoer in je kelder hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:41 schreef Snowballed het volgende:
Zooo mijn kelder is weer droog, en ik heb het overleeft....![]()
Nu snap ik waarom je altijd iets ruimte moet houden, ipv dingen direct op de vloer te plaatsen...
Kartonnen dozen waar de bodem uit dondert.. aardappels die ronddrijven... pfffff
Leuke vrienden heb jequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
hij had al voorwaardelijk voor wapenbezit (3 tazers en pepperspray) maar daar heeft ie ook niet van geleerd.
3 juli moet ie voorkomen, ik ga zeker kijken.
in de vakantie kan die kerel het niet laten om elke week aan de pillen te gaan, en trekt zn vriendin daarin mee. voor hem erg maar hij kiest er zelf voor maar voor zn vriendin nog veel erger. ik zie dat ze niet echt van m houdt en dat de drugs 1 van de redenen is waarom ze bij hem blijft. hopelijk ziet ze nu ook in wat voor mongool hij echt is en houdt hun relatie ook op.
in ieder geval een tijdje zonder xtc voor hem denk ik zo, tijd om de hersentjes te laten herstellen en hopelijk echt in te zien wat er aan de hand is. tijdje cel zou m tot inkering brengen maar t zal wel taakstraf worden.
Snap niet hoe je elke week pillen volhoudt... Heb het zelf eens 3 weken achter elkaar 1x per week gedaan, maar had het daarna echt goed gehad met pillen en bijna een half jaar niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
hij had al voorwaardelijk voor wapenbezit (3 tazers en pepperspray) maar daar heeft ie ook niet van geleerd.
3 juli moet ie voorkomen, ik ga zeker kijken.
in de vakantie kan die kerel het niet laten om elke week aan de pillen te gaan, en trekt zn vriendin daarin mee. voor hem erg maar hij kiest er zelf voor maar voor zn vriendin nog veel erger. ik zie dat ze niet echt van m houdt en dat de drugs 1 van de redenen is waarom ze bij hem blijft. hopelijk ziet ze nu ook in wat voor mongool hij echt is en houdt hun relatie ook op.
in ieder geval een tijdje zonder xtc voor hem denk ik zo, tijd om de hersentjes te laten herstellen en hopelijk echt in te zien wat er aan de hand is. tijdje cel zou m tot inkering brengen maar t zal wel taakstraf worden.
Dit is voor het eerst in 30 jaar dat het gebeurd... beetje overbodig he...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen dubbele vloer met afvoer in je kelder hebben
wil het er niet over hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Kartonnen dozen zijn geweldig wanneer nat
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ga je op 9gag, zie je als eerste deze foto.
En nog hard gevallen..?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
Was vannacht te stoned om mijn bed op te maken en mijn kleding uit te doen dus ging ik gewoon maar slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral als ze vol zijn, en je niet kunt lopen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Kartonnen dozen zijn geweldig wanneer nat
[ afbeelding ]
OP waardig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:44 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die daar de oplossing voor heeft.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar Ama eigenlijk had je reactie beter zoiets als dit kunnen zijn
https://vine.co/v/huhFV9urtzz
Booyahh, zo tegen de grond aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar Ama eigenlijk had je reactie beter zoiets als dit kunnen zijn
https://vine.co/v/huhFV9urtzz
Het gaat hier opeens ook hard met de postcount.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Voor het eerst in mijn FOK! carriere dat ik op gemiddeld 2 posts per dag sta ipv 0 of 1
Ik dacht ook zoiets te hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Voor het eerst in mijn FOK! carriere dat ik op gemiddeld 2 posts per dag sta ipv 0 of 1
Heb ooit op 30 per dag gezeten, maarja toen was ik net pas geregistreerd en deed ik mee in een andere SCquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Dat was vanmorgen serieus de eerste vraag die in me op kwamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
Ama, even een vraagstuk nog, hij piste in zijn slaap?
En hoe had je dat zo snel door?
51quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets te hebben.
Het zijn er 7.
Ik heb maandenlange periodes zonder post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |