Bazigheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Studeur het volgende:
HAHAHAH mn ma komt naar mn kamer "kijk eens wat ik op t bankje voor de deur vindt" *laat zakje hash zien en geeft aan mij
BEDANKT MAM![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach geef hem 2 dagen rust, Dan weer biertje met m doen, beetjee neuken
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach geef hem 2 dagen rust, Dan weer biertje met m doen, beetjee neuken
Loop niet zo te miepen zeg, snap dat je je beroerd voelt maar lopen kan je echt wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Te beroerd om mijn deken te vervangenKijken of ik naar de deur kan lopen om te kijken wat voor kwaliteitsdeken ik heb gekregen haha
Misschien heeft ze wel gesquatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loop niet zo te miepen zeg, snap dat je je beroerd voelt maar lopen kan je echt wel.
zuster vasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Loop niet zo te miepen zeg, snap dat je je beroerd voelt maar lopen kan je echt wel.
Serieus.. Dat is echt een hele opgave. Het is gelukt maar ik kan echt niet naar de wc of keuken lopen zonder over mijn nek te gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn patiënten uit hun bed drillen jonge, huphup ouwe beetje lopen is goed voor de beentjes, beetje squatten met master Drom en dan mag je je bed weer in en zeurenquote:
Uiteraard squat ik dan wel mee, beetje motiveren tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier werd ik toch wel een beetje nat van
naar de wc? Ik zou gewoon in je bed doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus.. Dat is echt een hele opgave. Het is gelukt maar ik kan echt niet naar de wc of keuken lopen zonder over mijn nek te gaan
En alweerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
naar de wc? Ik zou gewoon in je bed doen
Mur!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je nu beroerd omdat je je eindelijk beseft dat je niet meer achter die aso aan moet huppelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus.. Dat is echt een hele opgave. Het is gelukt maar ik kan echt niet naar de wc of keuken lopen zonder over mijn nek te gaan
He shoots and scores.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mehehequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed dekbed, niet zeurenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij zegt dat mijn dekbed 200 euro heeft gekost. No way.. Zo duur zijn die dingen niet toch?
Hij pist in jouw bedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Hij zegt dat mijn dekbed 200 euro heeft gekost. No way.. Zo duur zijn die dingen niet toch?
Afhankelijk van hoe gullible je zelf bent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
rond de 50 euro heb je zo'n 4-seizoenendekbed bij de hemaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |