Daar kan ik me wel in vinden eigenlijk. En ik vind dit er ook stukken beter uitzien dan dat overdreven gespierde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso heb ik liever geen vrouwen waarbij je de spieren overduidelijk gaat zien.Een beetje vet hoort er gewoon overheen. Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen "in vorm zijn" en "duidelijk gespierd", dat laatste vind ik bij een vrouw al meteen een afknapper. Een vrouw in vorm is wel heel mooi, al heb ik er zelf ook geen moeite mee als ze er niks aan doen. Mits de vormen van nature al goed zijn is het prima, het trainen zou het alleen nog wat strakker maken.
Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal niet erop uit om een beer te worden. Gewoon trainen, het lichaam beter in vorm beter. Ik ga zelf liever dit:
[ afbeelding ]
Misschien iets minder bf, maar het moet ook weer niet te "strak" worden. Mits de spieren duidelijk aanwezig zijn, maar niet te overdreven zichtbaar, ben ik tevreden.
Ja ik val ook niet echt op gespierde vrouwen. Maarja dat fysiek van die foto heb je na een jaartje liften en goed eten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso heb ik liever geen vrouwen waarbij je de spieren overduidelijk gaat zien.Een beetje vet hoort er gewoon overheen. Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen "in vorm zijn" en "duidelijk gespierd", dat laatste vind ik bij een vrouw al meteen een afknapper. Een vrouw in vorm is wel heel mooi, al heb ik er zelf ook geen moeite mee als ze er niks aan doen. Mits de vormen van nature al goed zijn is het prima, het trainen zou het alleen nog wat strakker maken.
Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal niet erop uit om een beer te worden. Gewoon trainen, het lichaam beter in vorm beter. Ik ga zelf liever dit:
[ afbeelding ]
Misschien iets minder bf, maar het moet ook weer niet te "strak" worden. Mits de spieren duidelijk aanwezig zijn, maar niet te overdreven zichtbaar, ben ik tevreden.
Inderdaad ja. Ben het trouwens wel eens met Rodawa en vind dat plaatje ook het meest aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:24 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Precies, een fanatieke sporter is in ieder geval niet lui, actief en loyaal. Allemaal plus punten.
Is ook niets mis mee. Het is alleen ironisch dat ze per week meer uren sporten, maar minder resultaat hebben. En dat terwijl ze juist puur voor resultaat trainen. Efficiënt is iets anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed wat daar mis mee is
Ja, het is ook niet één van mijn grootste doelen in het leven, meer bijzaak. Ik werk eraan, maar op een relatief laag pitje. Zo'n lichaam als jij nu laat zien zal ik nooit halen en daar heb ik ook niet de behoefte aan, maar ieder zijn streef natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik val ook niet echt op gespierde vrouwen. Maarja dat fysiek van die foto heb je na een jaartje liften en goed eten.
Ik ga zelf liever hiervoor:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi. Maarja het is geen streeffysiek voor mij, daar doe ik sowieso niet echt aan. Vind het vreemd om je op een persoon te focussen en zo te willen worden. Ik kijk wel gewoon in de spiegel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet één van mijn grootste doelen in het leven, meer bijzaak. Ik werk eraan, maar op een relatief laag pitje. Zo'n lichaam als jij nu laat zien zal ik nooit halen en daar heb ik ook niet de behoefte aan, maar ieder zijn streef natuurlijk.Zolang je een doel voor ogen hebt en de motivatie en discipline ervoor kunt opbrengen is niks onmogelijk.
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ben het trouwens wel eens met Rodawa en vind dat plaatje ook het meest aantrekkelijk.
dudequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik val ook niet echt op gespierde vrouwen. Maarja dat fysiek van die foto heb je na een jaartje liften en goed eten.
Ik ga zelf liever hiervoor:
[ afbeelding ]
True, je moet ook geen kopie van een ander worden, maar het kan je wel helpen om je doelstelling te visualiseren. Het komt ook allemaal met de tijd natuurlijk, misschien dat je, wanneer je dat doel bereikt hebt, wel weer verder wil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Maarja het is geen streeffysiek voor mij, daar doe ik sowieso niet echt aan. Vind het vreemd om je op een persoon te focussen en zo te willen worden. Ik kijk wel gewoon in de spiegel.
Nee klopt ik train alleen voor andere mannen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:31 schreef VMSDKR het volgende:
Wij trainen niet omdat jullie ons dan aantrekkelijk vinden.
DM verstuurd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee klopt ik train alleen voor andere mannen.
mooi toch? kan je na een jaar weer een andere hobby zoeken, hoef je het alleen maar bij te houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee klopt ik train alleen voor andere mannen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:34 schreef Panzermaus het volgende:
"ik heb de bouw er niet voor, kijk maar naar mijn hond/kat/gerbil"
Mensen die dromen en verlangens hebben maar er niet voor uitkomen of er daadwerkelijk aan werken, dat vind ik pure zelfminachting en ronduit zielig om te zien. Helemaal wanneer ze zich inhouden omdat ze bang zijn op hun muil te gaan of vanwege wat 'anderen' van ze denken.quote:
Ryan Gosling vind ik niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:37 schreef chroestjov het volgende:
Als ik aan de perfecte man denk (no homo) dan moet ik altijd aan George Clooney denken, over 30 jaar wil ik George Clooney zijn.
[ afbeelding ]
Maar voor nu zou ik graag Ryan Gosling willen zijn.
[ afbeelding ]
Idem.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die dromen en verlangens hebben maar er niet voor uitkomen of er daadwerkelijk aan werken, dat vind ik pure zelfminachting en ronduit zielig om te zien. Helemaal wanneer ze zich inhouden omdat ze bang zijn op hun muil te gaan of vanwege wat 'anderen' van ze denken.
Dit dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik denk niet dat het alleen dat is. Echt niet iedereen die wat negatiefs zegt over bodybuilders heeft afgunst. Ik denk dat het ook voor een deel het beeld is dat er over ze bestaat, en dat ze zelf soms de vooroordelen bevestigen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ryan Gosling vind ik niet zo bijzonder.
wel leuk maar ook alweer mmmm. Ik moet lesbie worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Liever Gabriel Aubry:
[ afbeelding ]
wat een homoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Liever Gabriel Aubry:
[ afbeelding ]
Halle Barry is ook wel een beetje een man met dat korte haar van haar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft een kind met Halle Berry.
Heb er even doorheen gescrolled. Typisch weer dat alle sportschoolbois zich aangesproken voelen door dit topic en iedereen weer verwijten afgunstig te zijn. Same shit, different dayquote:
Goed zo meid, je staat hier boven. Laat die bois maar lullen. Wanneer ze oud zijn worden ze van die gerimpelde mannetjes met overal hangvellen terwijl jullie beter weten en aan zelfontplooiing doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb er even doorheen gescrolled. Typisch weer dat alle sportschoolbois zich aangesproken voelen door dit topic en iedereen weer verwijten afgunstig te zijn. Same shit, different day
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ryan Gosling vind ik niet zo bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |