Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ryan Gosling vind ik niet zo bijzonder.
wel leuk maar ook alweer mmmm. Ik moet lesbie worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Liever Gabriel Aubry:
[ afbeelding ]
wat een homoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Liever Gabriel Aubry:
[ afbeelding ]
Halle Barry is ook wel een beetje een man met dat korte haar van haar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij heeft een kind met Halle Berry.
Heb er even doorheen gescrolled. Typisch weer dat alle sportschoolbois zich aangesproken voelen door dit topic en iedereen weer verwijten afgunstig te zijn. Same shit, different dayquote:
Goed zo meid, je staat hier boven. Laat die bois maar lullen. Wanneer ze oud zijn worden ze van die gerimpelde mannetjes met overal hangvellen terwijl jullie beter weten en aan zelfontplooiing doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb er even doorheen gescrolled. Typisch weer dat alle sportschoolbois zich aangesproken voelen door dit topic en iedereen weer verwijten afgunstig te zijn. Same shit, different day
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ryan Gosling vind ik niet zo bijzonder.
Jij snapt het. Ik was al uitgezakt bij mijn geboorte, dus ben het gewend. Het lijkt me een drama om je hele leven keihard te trainen en vervolgens als nog uitgezakt te eindigen en dan niet de skills te hebben om daar op een gezonde manier mee te 'copen'.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:54 schreef Verbosity het volgende:
Goed zo meid, je staat hier boven. Laat die bois maar lullen. Wanneer ze oud zijn worden ze van die gerimpelde mannetjes met overal hangvellen terwijl jullie beter weten en aan zelfontplooiing doen.
doe me dan maar Paul Walker of die ene # naamkwijtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedere man wil zo zijn als jij, iedere vrouw vindt je sexy. In de sportschool zie je die gasten ook altijd helemaal verliefd op zichzelf rondlopen. Compleet buiten iedere realiteit. Lijkt wel alsof naast spieren, ook arrogantie explosief meegroeit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:55 schreef Panzermaus het volgende:
Een prettige bijkomstigheid van trainen is dat ik naast alle meisjes nu ook seks kan hebben met de meeste hetero mannetjes.
Ik snap je post een keer en ik zal je nog sterker vertellen.. ik moest er om lachen en ben het nog met je eens ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:58 schreef Kola het volgende:
Iedere man wil zo zijn als jij, iedere vrouw vindt je sexy. In de sportschool zie je die gasten ook altijd helemaal verliefd op zichzelf rondlopen. Compleet buiten iedere realiteit. Lijkt wel alsof naast spieren, ook arrogantie explosief meegroeit.
JUDE LAWquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
doe me dan maar Paul Walker of die ene # naamkwijt
Dit klopt gewoon helemaalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Iedere man wil zo zijn als jij, iedere vrouw vindt je sexy. In de sportschool zie je die gasten ook altijd helemaal verliefd op zichzelf rondlopen. Compleet buiten iedere realiteit. Lijkt wel alsof naast spieren, ook arrogantie explosief meegroeit.
Chris Hemsworth is toch ook niet meteen een vrouw vanwege zijn half lange haarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Halle Barry is ook wel een beetje een man met dat korte haar van haar.
Oh, ik dacht dat we bezig waren met ongefundeerd dingen roepen hier?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Chris Hemsworth is toch ook niet meteen een vrouw vanwege zijn half lange haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |