o, ik vind het sowieso goed als mensen sporten, als je het moeilijk vindt om je ertoe te zetten, vind ik het bewonderenswaardig als dat je lukt, of dat nou is wat jij doet, drie keer in de week 100 km fietsen, of 5x in de week insanity. Overigens ken ik verschillende mensen die sporten om meer conditie te krijgen en niet zozeer een andere fysiek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee. Het is alleen ironisch dat ze per week meer uren sporten, maar minder resultaat hebben. En dat terwijl ze juist puur voor resultaat trainen. Efficiënt is iets anders.
Als je iets doet, doe het dan goed. Ga hard of ga naar huis. Maar hey, dat ben ik.
Susteren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
i know, was sarcastisch. De mensen die pas zijn begonnen slaan juist vaak door. Gelijk 10 potten creatine en andere shit uit de Body en fit shop kopen.
Verschilt per sportschool dan, denk ik. Ik denk dat je op die budget sportschooltjes (Fit4free, die sportschool van de Tatjana reclames, etc.) eerder irritante spierbundels tegenkomt dan op de duurdere. Ik zie veel mensen die écht op een goede manier aan hun lijf werken, zonder meteen patserig te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Iedere man wil zo zijn als jij, iedere vrouw vindt je sexy. In de sportschool zie je die gasten ook altijd helemaal verliefd op zichzelf rondlopen. Compleet buiten iedere realiteit. Lijkt wel alsof naast spieren, ook arrogantie explosief meegroeit.
Ik ga ook naar Basic Fit, niet haten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Verschilt per sportschool dan, denk ik. Ik denk dat je op die budget sportschooltjes (Fit4free, die sportschool van de Tatjana reclames, etc.) eerder irritante spierbundels tegenkomt dan op de duurdere. Ik zie veel mensen die écht op een goede manier aan hun lijf werken, zonder meteen patserig te doen.
.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
Goed trainen tussen alle anabolenturken.
dit is mijn start fysiek broquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso heb ik liever geen vrouwen waarbij je de spieren overduidelijk gaat zien.Een beetje vet hoort er gewoon overheen. Er is natuurlijk een wezenlijk verschil tussen "in vorm zijn" en "duidelijk gespierd", dat laatste vind ik bij een vrouw al meteen een afknapper. Een vrouw in vorm is wel heel mooi, al heb ik er zelf ook geen moeite mee als ze er niks aan doen. Mits de vormen van nature al goed zijn is het prima, het trainen zou het alleen nog wat strakker maken.
Ik ben zelf eigenlijk ook helemaal niet erop uit om een beer te worden. Gewoon trainen, het lichaam beter in vorm beter. Ik ga zelf liever dit:
[ afbeelding ]
Misschien iets minder bf, maar het moet ook weer niet te "strak" worden. Mits de spieren duidelijk aanwezig zijn, maar niet te overdreven zichtbaar, ben ik tevreden.
Mijn God zeg, zet er dan tenminste even bij dat IK het originele topic heb geopend. Vuile diefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef Paint-Man het volgende:
Het is zomer en dat betekent dat gespierde (jonge)mannen maar al te graag hun armen of zelfs hun hele bovenlijf showen. Nu kijk graag naar mannen die een gespierd lichaam hebben, maar als ik een gesprek met ze probeer aan te knopen, dan knap ik altijd vrij snel op ze af.
Want hoe komt het toch dat dit soort lui het al binnen de eerste 5 minuten over hun lichaam/work out/voeding moeten hebben, alsof dat het enige is wat ze bezighoudt. Ik heb ook zo'n figuur op Facebook...nou dit is zo ongeveer wat hij ongeveer iedere dag post:
- Today = chest day! #train hard or die
- Lunch! Kippenborst, broccoli en bruine rijst #eiwitten #spiermassa kweken
- Lekker hard getraind #quitting is for losers
- Post work out shake gemaakt! 10 gram creatine mono, 15 gram glutamine, 450 cal #getting big
Etc etc...je snapt het wel.
Tja...als dat je levensdoel is, heb ik alleen maar medelijden met je.
Klacht: Bodybuilders die leven om te bodybuilden.
Insanity adverteert met:Get the body you always wanted. Hier gaat het niet om het opbouwen van je conditie. Maar om je lichaam 'om te toveren' door middel van hoge intensiteit. Zo krijgt men het idee dat ze echt iets hebben uitgevoerd i.p.v. zware squats om vervolgens 3 minuten rust te pakken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik vind het sowieso goed als mensen sporten, als je het moeilijk vindt om je ertoe te zetten, vind ik het bewonderenswaardig als dat je lukt, of dat nou is wat jij doet, drie keer in de week 100 km fietsen, of 5x in de week insanity. Overigens ken ik verschillende mensen die sporten om meer conditie te krijgen en niet zozeer een andere fysiek.
Als je iets doet, doe het dan goed gaat dan ook niet echt op imo, aangezien mensen verschillende doelen voor ogen kunnen hebben. Ik geloof niet dat iedere man die sport een zyzz uiterlijk ambieert.
zyzz is weer terug bij af als een ectoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is dood he. Ik weet niet of het zo handig is om daarnaar te streven, inmiddels ziet hij er zo uit
[ afbeelding ]
Ieder z'n ding Dima. Ik vind het leuk om er aan te werken, maar dit is niet iets waar ik meerdere keren per week mee bezig ben. Ik ben wel wat droger dan hem trouwens, maar goed, daar schiet je nog weinig mee op met minder fysiek. Als ik op zo'n punt kom, denk ik dat ik het eerder op dat niveau zal onderhouden dan dat ik er veel verder mee door ga, te gespierd en te droog vind ik ook weer niet mooi.quote:
ik wil juist moddervet worden, maar elke keer als ik thuis kom heb ik helemaal geen zin om naar de mac te gaan. dus dan doe ik cardio thuisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die lopen te verkondigen dat ze "niet te gespierd willen worden" en "niet de hele tijd in de sportschool willen hangen", maar ondertussen 5 avonden per week situps en 'insanity workout' doen op hun zolderkamer.
Heftug Caroline!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef CarolineTensen het volgende:
[..]
Mijn God zeg, zet er dan tenminste even bij dat IK het originele topic heb geopend. Vuile dief
de poolse look?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik val ook niet echt op gespierde vrouwen. Maarja dat fysiek van die foto heb je na een jaartje liften en goed eten.
Ik ga zelf liever hiervoor:
[ afbeelding ]
ik vind KT niet leuk om te doen. Echt geen bal aan. (Hoewel ik wel verbetering merk en dát dan weer wel leuk vind) dus ik sta ook liever een uur te springen enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Insanity adverteert met:Get the body you always wanted. Hier gaat het niet om het opbouwen van je conditie. Maar om je lichaam 'om te toveren' door middel van hoge intensiteit. Zo krijgt men het idee dat ze echt iets hebben uitgevoerd i.p.v. zware squats om vervolgens 3 minuten rust te pakken.
Ik heb dan liever Andy (de eerste spartacus) maar die moest zo nodig dood gaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil hem wel.
Als ie maar niet breeduit lacht...
[ afbeelding ]
die vond ik net zo leuk. Alleen dat ik hem niet noemde, had dus een redenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb dan liever Andy (de eerste spartacus) maar die moest zo nodig dood gaan
Nou ja, de kans is even groot dat je ze ook daadwerkelijk in je bed krijgt denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
die vond ik net zo leuk. Alleen dat ik hem niet noemde, had dus een reden
Ik bedoel, ik wéét dat geilen op een beroemdheid kansloos is, maar geilen op een dode beroemdheid is nog erger
Voor een afgetraind lichaam hoef je helemaal niet naar een sportschool. Kijk maar naar David Beckham. Een beter lijf en kan meer vrouwen krijgen dan welke sportschoolboi zich maar kan wensen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat sommigen de sportschoolbois wat te kort doen hoor. Want laten we wel wezen, een afgetraind lichaam is ook gewoon mooier dan een ongetraind lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |