Hij zou van alles kunnen zeggen, en het kan tig dingen betekenen. Nu raad je maar wat in het wilde weg doordat het jou niet heel enthousiast overkomt.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef missy25 het volgende:
@cue
Maar door zijn antwoord "wie weet" heb ik zoiets van ik ga niet iets concreets voorstellen. Hij weet nu dat ik wil gaan drinken en hij kon ook zeggen ja leuk wanneer? Dat zegt ie ook niet..
Ach, je bent nu toch al bezig, kan je net zo goed Gekke Henkie spelen en een datum/plaats verzinnen en als hij dat ook wil dan lekker op date gaan en kijken hoe het gaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:50 schreef missy25 het volgende:
@cue
Maar door zijn antwoord "wie weet" heb ik zoiets van ik ga niet iets concreets voorstellen. Hij weet nu dat ik wil gaan drinken en hij kon ook zeggen ja leuk wanneer? Dat zegt ie ook niet..
Als jij gaat vragen van ''wil je donderdag nog wel?''quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef missy25 het volgende:
Nou ik heb gekke Henkie gespeeld en een concrete dag voorgesteld. Hij wilde wel. Maar nu was het gister zo dat hij gister langs is gekomen. Beetje gekletst bij mij thuis en seks gehad uiteraard. Was weer gezellig vond ik. Maar nu vroeg ik me dus af of hij donderdag nog wel zou willen afspreken. Ik zou nog weten of ik de volgende dag niet vroeg op hoefde want hij had eerst iets anders maar wilde daarna wel.
Nu had ik dus gesmst om te vragen of hij donderdag nog wil, omdat hij gister langs is geweest. (Wie weet vindt hij dat veel te veel)
Maarja wat nu... geen reactie terug. :S En ik zie op whatsapp (haaat aan whatsapp) dat hij wel gewoon regelmatig online is geweest.
Hij was bij jou, juist?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef missy25 het volgende:
Nou ik heb gekke Henkie gespeeld en een concrete dag voorgesteld. Hij wilde wel. Maar nu was het gister zo dat hij gister langs is gekomen. Beetje gekletst bij mij thuis en seks gehad uiteraard. Was weer gezellig vond ik. Maar nu vroeg ik me dus af of hij donderdag nog wel zou willen afspreken. Ik zou nog weten of ik de volgende dag niet vroeg op hoefde want hij had eerst iets anders maar wilde daarna wel.
Nu had ik dus gesmst om te vragen of hij donderdag nog wil, omdat hij gister langs is geweest. (Wie weet vindt hij dat veel te veel)
Maarja wat nu... geen reactie terug. :S En ik zie op whatsapp (haaat aan whatsapp) dat hij wel gewoon regelmatig online is geweest.
Maar nu kom je (op mij in ieder geval) over als onzeker en zelfs wat onderdanig. Zo van 'Je hebt je zaad gisteren al verschoten en ik weet niet of je later deze week mij daar nogmaals voor wilt gebruiken.'quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:42 schreef missy25 het volgende:
Nou ik vroeg er duidelijk bij: Ik weet niet of je nog steeds wil donderdag omdat je gister langs bent geweest?
Ik wil namelijk totaal niet gretig of claimend overkomen namelijk.
Volgens mij kan je alleen aan het kortste eind trekken als je niet eerlijk bent over wat je nu echt vind en wil. Als iets je eerst wel best leek en dat anders blijkt te zijn kan je voor jezelf uit gaan vogelen wat dat dan was ipv je aandacht nu op hem te richten alsof hij bepaald of dit nu 'goed' afloopt of niet, ik zou dat niet zoveel uit handen geven als ik jou was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef missy25 het volgende:
Ja ik ben bang dat ik inderdaad een booty call ben voor hem. Maar ik ben er zelf ook in meegegaan. Het leek me in eerste instantie wel best, iemand voor de seks. nou schijnbaar kan ik dat dus niet.
Maar hoe kan ik dit nog anders maken? Ik laat sowieso nu niks meer van me horen aangezien hij niet eens gereageerd heeft. Maar wat als hij weer een keer vraagt om langs te komen? En dan.. dan gaat hij weer weg na de seks, wat ik eerst niet erg vond en tegen hem zei dat ik het niet erg zou vinden als hij weer weg ging maar nu wel.
Het is ook niet zo dat ik hem vaak in levende lijven tegen kom. Dus waarschijnlijk moet ik dan per whatsapp iets zeggen. En misschien zegt hij dan wel dat hij ook wel meer wil dan seks om mij te paaien. ? Pff het stomme van alles is nog dat ik dit zelf op mijn hals heb gehaald. Ben er leuk in mee gegaan, met dat seks gebeuren maar ik trek weer aan het kortste eind :S
Als hij weer vraagt om de seks zeg je 'nee'. Simpel zat. Vraagt hij waarom, dan leg je het uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef missy25 het volgende:
Ja ik ben bang dat ik inderdaad een booty call ben voor hem. Maar ik ben er zelf ook in meegegaan. Het leek me in eerste instantie wel best, iemand voor de seks. nou schijnbaar kan ik dat dus niet.
Maar hoe kan ik dit nog anders maken? Ik laat sowieso nu niks meer van me horen aangezien hij niet eens gereageerd heeft. Maar wat als hij weer een keer vraagt om langs te komen? En dan.. dan gaat hij weer weg na de seks, wat ik eerst niet erg vond en tegen hem zei dat ik het niet erg zou vinden als hij weer weg ging maar nu wel.
Het is ook niet zo dat ik hem vaak in levende lijven tegen kom. Dus waarschijnlijk moet ik dan per whatsapp iets zeggen. En misschien zegt hij dan wel dat hij ook wel meer wil dan seks om mij te paaien. ? Pff het stomme van alles is nog dat ik dit zelf op mijn hals heb gehaald. Ben er leuk in mee gegaan, met dat seks gebeuren maar ik trek weer aan het kortste eind :S
Dan zeg je inderdaad gewoon nee of je reageert niet. Hij wilt jou alleen maar voor de seks, niets meer niets minder. Jij wilt wel meer en het is duidelijk dat hij daar niets voor voelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:47 schreef missy25 het volgende:
Waarschijnlijk heeft die gast geen idee waar je nou mee bezig bent. Eerst wil je alleen maar seks en dat zeg je tegen hem. Daarna wil je een date, daarna vraag je of hij nog wel wil. Die denkt ook "wtf".quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef missy25 het volgende:
Oke bedankt voor de tips. Ik focus me misschien inderdaad nu teveel op hem en of hij bepaalt wat goed is of wat er gebeurd.
Ik wil inderdaad een normale date. Kleine kans dat hij dat ook wil zo te merken maar volgende keer niet meer alleen seksen voor mij..
Je doet net alsof iemand het niet leuk kan vinden om twee keer met je af te spreken. Zo onzeker?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef missy25 het volgende:
Dan weet ik niet of hij die afspraak zag als de afspraak van donderdag en dus nog wil.
Maar goed. Ik laat inderdaad niets meer horen. Ik dacht de vraag aan hem wel duidelijk was, omdat ik niet wist of hij donderdag nog wilde ivm de tussen gekomen eerdere afspraak.
Het is niet dom dat ie niets van zich laat horen. Dus dat kan je niet zeggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef missy25 het volgende:
Bedankt voor jullie berichten/tips!
Ja ik laat sowieso niets meer van me horen. Maar ik weet niet wat ik moet doen als hij over een week of over 2 weken weer eens smst om langs te komen? Moet je dan juist laten merken dat je het dom vond dat hij niks meer heeft laten horen? Of doen of je neus bloed en dan een normale date voor te stellen ipv weer even langs komen wippen, letterlijk en figuurlijk.
He?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef missy25 het volgende:
Ik heb nooit gezegd tegen hem dat ik alleen seks wil. We hebben het daar nooit over gehad.
We hadden van het weekend half afgesproken om donderdag wat te drinken. Maar ik moest nog kijken op mijn werk of het kon. We hielden nog contact daarover zei hij. Toen was het tussendoor gekomen dat hij maandagavond nog langs kwam.
Dan weet ik niet of hij die afspraak zag als de afspraak van donderdag en dus nog wil.
Maar goed. Ik laat inderdaad niets meer horen. Ik dacht de vraag aan hem wel duidelijk was, omdat ik niet wist of hij donderdag nog wilde ivm de tussen gekomen eerdere afspraak.
Je zou kunnen stellen dat afwachten en je niet duidelijk uitspreken ervoor gezorgd heeft dat deze situatie nu is zoals ie is, je bent daar niet blij mee dus weet je wel zeker dat je op dezelfde manier zo door wil gaan? Kan je dan verwachten een ander/gewenster resultaat te krijgen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef missy25 het volgende:
Dat ga ik dan zeggen als hij uberhaupt nog een keer gaat smsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |