Heb al een half jaar contact met een jongen die ik erg leuk vind. Heel in het begin hadden we dagelijks meerdere malen contact via app en spraken we ongeveer twee keer per week af. Na circa twee maand heeft hij me ietwat aan de kant geschoven, hij vond dat ik eerst over mijn ex heen moest komen, ik kom uit een lange relatie.
Zat wat in maar na een paar weken zocht hij weer contact en hebben we de draad weer opgepikt. Contact is wel een stuk minder,appen niet meer dagelijks en spreken niet meer concreet af, als we elkaar toevallig treffen slapen we wel bij elkaar. Kortom,een scharrel...
Een paar weken terug vroeg hij hoe lang we nog zo door gaan, en wanneer beginnen we een relatie? Aangezien hij van nature een flirt is en niet zo snel aan relaties begint was ik een beetje overdonderd en heb eerst niet gereageerd. De week daarop heeft hij me voorgesteld aan zijn vader,in mijn ogen positief...
Maar daarna radiostilte van zijn kant.als ik hem een berichtje stuurde kreeg ik kortaf antwoord waardoor ik op den duur heb gevraagd,wat wil je nou eigenlijk? Hij gaf aan dat hij gewoon gezellig met me wil zijn en geen relatie wil.hij dacht dat hij dat wilde maar nu nog niet.
Was toen wel klaar met jojo gedrag en heb een tijdje niks van me laten horen, hij zocht na een paar dagen toch weer contact. Gister vroeg hij me per app wanneer we weer lief tegen
Elkaar gingen doen,deze haat liefde verhouding vond hij maar niks. Hij zei, je bent echt wel lief maar kunt soms zo door zeuren over dingen terwijl ik al genoeg aan mijn kop heb. Heb geantwoord dat hij dat ook bij zichzelf moet zoeken want inderdaad,als hij me negeert zoek ik meer contact en wilde duidelijkheid over het relatiegebeuren
Vraag is,wat moet ik hier mee? Is het een stukje bindingsangst en moet ik hem ruimte geven of gebruikt hij me en moet ik het afkappen?
Dank voor jullie reacties
vond hij maar niks.