Ms omdat ze hem niet gewoon meteen een duidelijk antwoord gaf?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef LittleMonkey het volgende:
Wel appart dat als die eerst vraagt wanneer jullie een relatie beginnen en uiteindelijk zeg dat die geen relatie wil?
En dan achteraf wilt die niet meer? ik blijf het appart vinden !..quote:Op zondag 30 juni 2013 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms omdat ze hem niet gewoon meteen een duidelijk antwoord gaf?
Oh dat ben ik met je eens hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
En dan achteraf wilt die niet meer? ik blijf het appart vinden !..
Lijkt mij geen spel...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Jodel83 het volgende:
Nou little monkey, ik ook...met respect,leuk voor de neuk had ie al want we scharrelen al een tijdje en hebben altijd gezegd we zien wel waar het schip strand.dan begint hij over een relatie en opeens is hij afstandelijk...vandaar mijn vraag,is dit bindingsangst of hoort het bij het spel?
Hoe reageerde je op hem dan toen dat die zei van dat die relatie wou??quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Jodel83 het volgende:
Nou little monkey, ik ook...met respect,leuk voor de neuk had ie al want we scharrelen al een tijdje en hebben altijd gezegd we zien wel waar het schip strand.dan begint hij over een relatie en opeens is hij afstandelijk...vandaar mijn vraag,is dit bindingsangst of hoort het bij het spel?
Misschien denkt hij dat jij het allemaal wel niet serieus neemt omdat je geen antwoord gaf toen dat hij je vroeg over relatie.. ?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Jodel83 het volgende:
Ik kan er niet over meepraten... Of juist wel... Ik weet het niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef missbehavin het volgende:
En bindingsangst is een mythe, dan vindt hij je gewoon niet leuk genoeg
Ja dat zal best, maar ik denk toch echt dat dat maar een heel klein deel is hoor.. Ik denk echt dat het voor de meerderheid niet geldtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten... Of juist wel... Ik weet het niet.
Denk dat dit iets grijzer is dan je nu schetst.
Misschien knapt iemand er gewoon op af als iemand je negeert? Lijkt mij ook niet bepaald fijn, dat kan je best een ego kwestie noemen maar die lijkt mij heel normaal eerlijk gezegd?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef missbehavin het volgende:
Ms wil hij geen gezicht verliezen nadat jij hem dus geen antwoord gaf? Ja, kinderachtig en het lijkt op spelletjes spelen
Heb je hem gevraagt waarom dat die afstandelijk doet?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Jodel83 het volgende:
Ik heb gereageerd dat hij geen relatiemateriaal is want dat roept hij al een hele tijd.hij zei toen, soms kom je een meisje tegen waarbij je het wel wil proberen...heb hem later nog een berichtje gestuurd of hij het meende of dat het mooie praatjes waren, hij zei dat hij het meende...daarna dus naar zijn pa en daarna afstandelijk als de pest
Tja, als jij zo reageert, begrijp ik het ergens wel... Je nam hem blijkbaar niet serieusquote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Jodel83 het volgende:
Ik heb gereageerd dat hij geen relatiemateriaal is want dat roept hij al een hele tijd.hij zei toen, soms kom je een meisje tegen waarbij je het wel wil proberen...heb hem later nog een berichtje gestuurd of hij het meende of dat het mooie praatjes waren, hij zei dat hij het meende...daarna dus naar zijn pa en daarna afstandelijk als de pest
Hwmzhm!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:10 schreef Jodel83 het volgende:
Heb ik hem gevraagd inderdaad,hij gaf aan dat hij gewoon een stumper in relaties is
Dit.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En bedenk ook even of je het zelf wel wilt.
Je bent niet door de keuringscommissie gekomen..quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Jodel83 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |