abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128535420
Bedankt voor jullie berichten/tips!

Ja ik laat sowieso niets meer van me horen. Maar ik weet niet wat ik moet doen als hij over een week of over 2 weken weer eens smst om langs te komen? Moet je dan juist laten merken dat je het dom vond dat hij niks meer heeft laten horen? Of doen of je neus bloed en dan een normale date voor te stellen ipv weer even langs komen wippen, letterlijk en figuurlijk.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:24:06 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128535475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef missy25 het volgende:
Bedankt voor jullie berichten/tips!

Ja ik laat sowieso niets meer van me horen. Maar ik weet niet wat ik moet doen als hij over een week of over 2 weken weer eens smst om langs te komen? Moet je dan juist laten merken dat je het dom vond dat hij niks meer heeft laten horen? Of doen of je neus bloed en dan een normale date voor te stellen ipv weer even langs komen wippen, letterlijk en figuurlijk.
Het is niet dom dat ie niets van zich laat horen. Dus dat kan je niet zeggen.

Je kan dan aangeven dat je erover nagedacht hebt en dat enkel seksdates toch niets voor jou zijn .
Evt kan je dan erbij aangeven dat je wel gewoon me them wil daten.
pi_128535637
Maar ik vind het ook niet netjes om niets te laten horen. Stuur dan gewoon dat je geen zin hebt,

Oke wat je als laatste zegt is wel een goeie. Dat ga ik dan zeggen als hij uberhaupt nog een keer gaat smsen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 13:52:40 #104
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_128536847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef missy25 het volgende:
Ik heb nooit gezegd tegen hem dat ik alleen seks wil. We hebben het daar nooit over gehad.
We hadden van het weekend half afgesproken om donderdag wat te drinken. Maar ik moest nog kijken op mijn werk of het kon. We hielden nog contact daarover zei hij. Toen was het tussendoor gekomen dat hij maandagavond nog langs kwam.
Dan weet ik niet of hij die afspraak zag als de afspraak van donderdag en dus nog wil.

Maar goed. Ik laat inderdaad niets meer horen. Ik dacht de vraag aan hem wel duidelijk was, omdat ik niet wist of hij donderdag nog wilde ivm de tussen gekomen eerdere afspraak.
He? :D

Dus als ik het goed begrijp heb je hem gevraagd om wat te drinken, vervolgens heb je gezegd dat je op je werk nog moest kijken of je nog wel kon. Hij komt maandag nuchter langs, en jij laat niet weten of het nou wel of niet kan op je werk? maar in plaats daar van vraag je of hij nog wel wil ? :?

Heb je nou wel of niet doorgegeven of het zou lukken met je werk?
Als je dat niet hebt gedaan slaat dit natuurlijk allemaal nergens op. :o
pi_128536855
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef missy25 het volgende:
Dat ga ik dan zeggen als hij uberhaupt nog een keer gaat smsen.
Je zou kunnen stellen dat afwachten en je niet duidelijk uitspreken ervoor gezorgd heeft dat deze situatie nu is zoals ie is, je bent daar niet blij mee dus weet je wel zeker dat je op dezelfde manier zo door wil gaan? Kan je dan verwachten een ander/gewenster resultaat te krijgen?

Wat let je om een bericht te sturen met hoe jij het ziet, dat duidelijk uit te spreken en als hij dan reageert weet je of hij dat ook ziet zitten, zo niet dan houdt het op. Zolang je zelf niet het heft in handen neemt bepalen anderen voor je.

Daarnaast zou ik me als ik jou was ook even afvragen hoe het komt dat dit je zo onzeker maakt, in de zin van welke negatieve en angst creërende gedachten jij over jezelf gelooft mbt deze situatie en die man.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_128542080
Het zit zo.. ik had hem gevraagd om wat te gaan drinken. Donderdag voorgesteld. Hij ging eerst sporten tot nog onbepaalde eindtijd en of ik dan vrijdag vrij was. Want dan gaan we waarschijnlijk laat wat drinken. Toen zei ik dat ik moest kijken hoe het met mijn werk zat en hij zei dat we dan nog contact zouden houden. Toen is hij dus nog langs gekomen en wist ik na afloop niet of hij nog wilde donderdag ivm het feit dat ik niet weet hoe hij dit gebeuren ziet.

Ja ik kan mezelf soms van alles aanpraten en negatief denken als ik iemand interessant/leuk vind.
pi_128544503
Probleem is denk ik niet dat je iemand intressant/leuk vind maar meer dat je jezelf niet intressant/leuk (genoeg) vind en die negativiteit in deze situatie geraakt wordt. Heeft hij verder niks mee te maken, dat is wat er zich innerlijk bij jou plaats vind.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:42:42 #108
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_128544822
De enige manier waarop je dit héél misschien nog kunt redden is helemaal niets meer van je laten horen en als hij dan toch binnenkort laat op de avond in het café zelf nog een move maakt om weer met je mee naar huis te gaan dat je dan iets zegt van; "Nee, mannetje. Ik heb je nu een paar hints gegeven, dus je verzint eerst maar eens iets leuks om samen te gaan doen en anders gaat het feest niet door." en dan loop je zonder verder wat te zeggen weg.

Maar ik denk dat het schip al gezonken is. Als hij je interessant vond had 'ie wel meer interesse getoond.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')