||Dat zo goed mogelijk laten smaken is niet gelukt, want als iets goor is is het wel een plofkip.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een Bio Kip wordt ook gemarteld om zo goed mogelijk te smaken hoor en vooral zo groot
mogelijk te worden, da's lekker goedkoop, dus ja, je mag van mij je reet afvegen met die
redenering als jij dat wil, maar dan blijven er vast een paar remsporen achter...
Ik zei al als je je niet aangesproken voelt hoef je je die post niet aan te trekken, maar dat deed jequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waarom moet je je dan eerst door 30 pagina's 'jamaar de mug in nederland en jij eet vlees en jij gaat naar het circus huuuuhuuuuuuuu' doorworstelen... ?
Dat is ook wel weer waar denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
||Dat zo goed mogelijk laten smaken is niet gelukt, want als iets goor is is het wel een plofkip.
Waarom plaats je hem dan? Het gaat zo over van alles behalve het onderwerp.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zei al als je je niet aangesproken voelt hoef je je die post niet aan te trekken,
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waarom plaats je hem dan? Het gaat zo over van alles behalve het onderwerp.
Al je nou On Topic blijft i.p.v. de bijchochem uit te hangen..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zei al als je je niet aangesproken voelt hoef je je die post niet aan te trekken, maar dat deed je
(ten onrechte dus) wel, daar kan ik niks aan doen en toen ging je zitten zeiken daar kan ik ook niks
aan doen. Hou je nou maar On Topic verder en kijk wat je er aan zou kunnen doen ofzo?
Misschien ook een idee?
Pas maar op dat je de 'jamaar' brigade niet achter je aan krijgt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Al je nou On Topic blijft i.p.v. de bijchochem uit te hangen..
Kijk wat die stomme hippies hebben gedaan![]()
http://www.piepvandaag.nl(...)-meat-festival-china
De afgelopen dagen zijn honderden honden door dierenbeschermers bevrijd. De protesten lijken de andere honden niet kunnen redden. Morgen start het ‘feest’.
Je kan een petitie tekenen i.p.v. door te janken
http://www.causes.com/cau(...)de-official-petition
Mooi zo!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de 'jamaar' brigade niet achter je aan krijgt.
Getekend, trouwens.
ik hoop dat die kneuzen rabies krijgenquote:De afgelopen dagen zijn honderden honden door dierenbeschermers bevrijd.
Ah, de eerste is er al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik hoop dat die kneuzen rabies krijgen
En dan krijg je dit, WTF?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Al je nou On Topic blijft i.p.v. de bijchochem uit te hangen..
Kijk wat die stomme hippies hebben gedaan![]()
http://www.piepvandaag.nl(...)-meat-festival-china
De afgelopen dagen zijn honderden honden door dierenbeschermers bevrijd. De protesten lijken de andere honden niet kunnen redden. Morgen start het ‘feest’.
Je kan een petitie tekenen i.p.v. door te janken
http://www.causes.com/cau(...)de-official-petition
quote:Causes wil toegang tot je openbaar profiel, vriendenlijst, e-mailadres, geboortedatum, arbeidsverleden, opleidingen, geboorteplaats, huidige woonplaats, geloofsovertuiging en politieke voorkeur, vind-ik-leuks en de huidige woonplaatsen, geloofsovertuiging en politieke voorkeur en vind-ik-leuks van je vrienden.
Sorry, ik stem D66quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of je wordt lid van https://www.partijvoordedieren.nl/recent
mag ook
Sorry we zijn al klaar en het eens enzo. Alleen Life pruttelt nog een beetje na. Sorry dat je de hond in de pot vind nu.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een kinderachtig sfeertje hangt hier zeg.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Sorry we zijn al klaar en het eens enzo. Alleen Life pruttelt nog een beetje na. Sorry dat je de hond in de pot vind nu.
Alle beetjes helpen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry, ik stem D66![]()
Ben wel lid van het IFAW, it's something!
Ik vegetarische lasagna!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]ik kook een vegetarische curry vanavond!
Dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een kinderachtig sfeertje hangt hier zeg.
Nee, zijn die er dan?quote:
Dat lijkt me een mooi iets, ik hoop dat ze dat gaan doen, sterker nog, ik hoop dat iedereen op de wereld dat gaat doen, want het fabeltje dat we als land een eilandje zijn dat op zichzelf staat is niets meer dan dat, een fabel...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je mag best een mening hebben, hier, thuis, in de winkel enzulks, niet mensen lastig gaan vallen in de andere kant van de wereld omdat je het niet bevalt..
dan krijgen we namelijk 1.3 miljard chinezen die ons de les gaan lezen over bioindustrie, legbatterijen, gemodicifeerd voedsel, prijsafspraken, kinderarbeid en uitbuiting, kappen oerbossen, verkopen land dat niet van ons is etc etc
Ach rot op zeg, een geslaagde halal-slacht duurt max 30 seconde, net zoveel als de co2 verdoving.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
doen wij ook hoor, noemen we halal vlees en kost meer dan regulier
ik zie daar geen chinezen zich druk om maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |