Toch is er nooit zo veel drukte om het kappen van bomen, het leegvissen van de zeeen enz.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tjonge jonge lekker kort door de bocht. In NL is er ook nog zat te verbeteren zeker in de bio maar dit kun je zelf veranderen door anders te gaan eten en andere producten te gaan kopen en niet voor de kiloknaller te gaan. En ook al bestaat dit in eigen land moet je daarom maar je ogen sluiten voor wantoestanden in andere landen?
je mag best een mening hebben, hier, thuis, in de winkel enzulks, niet mensen lastig gaan vallen in de andere kant van de wereld omdat je het niet bevalt..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Luigi het volgende:
Maar goed laten we het eens omdraaien. Wanneer mag je volgens alle uberrelativeerders hier eigenlijk wél een mening hebben over chinezen die honden die zo gruwelijk mogelijk tot hun eind brengen, oa door ze levend te koken?
Als je bio kip koopt bij de ah? Vast niet he.
Als je kunt bewijzen nog nooit in een circus te zijn geweest? Nah.
Als je vegetariër bent? Veganist?
Kom, vertel, hoe werkt dat, die toestemming verkrijgen voor je een mening mag hebben?
Nee dat klopt. Tot dit topic had ik zelfs nog nooit gehoord van deze onderwerpen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch is er nooit zo veel drukte om het kappen van bomen, het leegvissen van de zeeen enz.
Wie heeft het daar nu weer over? VLEES eten uit de Bio-Industrie, dat stond er, je kan toch wel lezen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef Luigi het volgende:
Maar goed laten we het eens omdraaien. Wanneer mag je volgens alle uberrelativeerders hier eigenlijk wél een mening hebben over chinezen die honden die zo gruwelijk mogelijk tot hun eind brengen, oa door ze levend te koken?
Als je bio kip koopt bij de ah? Vast niet he.
Als je kunt bewijzen nog nooit in een circus te zijn geweest? Nah.
Als je vegetariër bent? Veganist?
Kom, vertel, hoe werkt dat, die toestemming verkrijgen voor je een mening mag hebben?
Ja maar ja maar ja maar dat moést juist weer van een andere wegwuiver, anders mochten we er weer niks van vinden:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je mag best een mening hebben, hier, thuis, in de winkel enzulks, niet mensen lastig gaan vallen in de andere kant van de wereld omdat je het niet bevalt..
Zo verwarrend, dit.quote:
Dat zou trouwens erg komisch zijn hoor. Het merendeel van die zaken hebben wij hier oneindig veel beter voor elkaar dan die communistenbendequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
dan krijgen we namelijk 1.3 miljard chinezen die ons de les gaan lezen over bioindustrie, legbatterijen, gemodicifeerd voedsel, prijsafspraken, kinderarbeid en uitbuiting, kappen oerbossen, verkopen land dat niet van ons is etc etc
Ben je nu echt zo achterlijk? Wie is er nu zo volwassen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Tot dit topic had ik zelfs nog nooit gehoord van deze onderwerpen!!
Man man.
wat snap jij niet aan een mening of je mening aan iemand opdringen? chinezen zijn daar wel makkelijk in; westerse hippies met een meningquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar dat moést juist weer van een andere wegwuiver, anders mochten we er weer niks van vinden:
[..]
Zo verwarrend, dit.
Ok. Dus wij hebben bio industrie en DUS mag je niks vinden van het levend doodkoken van honden (of liever, ze zo ernstig mogelijk martelen omdat ze daar beter van gaan smaken). Helder.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie heeft het daar nu weer over? VLEES eten uit de Bio-Industrie, dat stond er, je kan toch wel lezen?
Dus dan ben je sowieso geen Vegetariër of Veganist, dat weet je toch wel?
Dus ook vleeseter mogen een mening hebben hoor, alleen is het een beetje hypocriet
als je wél vlees eet uit de Bio-Industrie, want iedereen weet wel hoe het er daar aan toe gaat
en als iemand dat niet weet zou het goed zijn als die iemand dat eens ging uitzoeken.
Gaan ze vast ook van schrikken en als ze er niet van schrikken, tja... dan ben je niet veel beter
dan die Chinezen, hoe ziek dat ook is, daar niet van...
Bron?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat zou trouwens erg komisch zijn hoor. Het merendeel van die zaken hebben wij hier oneindig veel beter voor elkaar dan die communistenbende. Een chinees die ons wat komt vertellen over kinderarbeid, het zou mooi wezen
.
Ik denk dat jij een stukje jaren '90 hebt gemist als je zegt dat (bijv.) ontbossing geen emoties losmaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo achterlijk? Wie is er nu zo volwassen?![]()
We hebben het over de emoties die het losmaakt, waar men zich druk om maakt.
doen wij ook hoor, noemen we halal vlees en kost meer dan regulierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok. Dus wij hebben bio industrie en DUS mag je niks vinden van het levend doodkoken van honden (of liever, ze zo ernstig mogelijk martelen omdat ze daar beter van gaan smaken). Helder.
Vind je het erg als ik m'n reet afveeg met dergelijke redeneringen? Nee he?
Een Bio Kip wordt ook gemarteld om zo goed mogelijk te smaken hoor en vooral zo grootquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok. Dus wij hebben bio industrie en DUS mag je niks vinden van het levend doodkoken van honden (of liever, ze zo ernstig mogelijk martelen omdat ze daar beter van gaan smaken). Helder.
Ik snap dat wel, maar van de ene helft goedpraters en wegwuivers moet je je muil houden en je er vooral niet mee bemoeien (wellicht alleen als je zelf van compleet onbesproken gedrag bent) en van de andere helft moet je je er vooral mee gaan bemoeien en er zelfs naar toe gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat snap jij niet aan een mening of je mening aan iemand opdringen? chinezen zijn daar wel makkelijk in; westerse hippies met een mening
ik snap dat wel, china is groot gevaarlijk en anders, als je rascistisch in bent gesteld is dat erg verleidelijk aan te vallenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, maar van de ene helft goedpraters en wegwuivers moet je je muil houden en je er vooral niet mee bemoeien (wellicht alleen als je zelf van compleet onbesproken gedrag bent) en van de andere helft moet je je er vooral mee gaan bemoeien en er zelfs naar toe gaan.
Ik ben even op zoek naar de regels van het hebben van een mening en dit is wat verwarrend dus.
Neuh. Een kip uit de bio industrie (wat iets anders is als een bio kip) wordt zodanig gemanipuleerd dat ie zoveel mogelijk opbrengt. En ja, dat is verwerpelijk. Althans, dat vind ik. Een bio kip (een goede bio kip) zal idd vooral op diervriendelijkheid en hopelijk ook smaak groot gebracht worden ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een Bio Kip wordt ook gemarteld om zo goed mogelijk te smaken hoor en vooral zo groot
mogelijk te worden, da's lekker goedkoop, dus ja, je mag van mij je reet afvegen met die
redenering als jij dat wil, maar dan blijven er vast een paar remsporen achter...
Kom jij eerst maar eens met onderbouwing voor je (eerdere!) uitspraak dat wij wat te leren hebben van Chinezen als het op die onderwerpen aankomt en dat ze recht van spreken zouden hebben op dergelijke onderwerpen ipv een discussie proberen dood te leggen met je 'bron, link' geneuzel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ah, alleen maar grote woorden als niemand luisterd, duidelijk
Ik? Een rascist? Nigga please.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik snap dat wel, china is groot gevaarlijk en anders, als je rascistisch in bent gesteld is dat erg verleidelijk aan te vallen
je moederquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens met onderbouwing voor je (eerdere!) uitspraak dat wij wat te leren hebben van Chinezen als het op die onderwerpen aankomt en dat ze recht van spreken zouden hebben op dergelijke onderwerpen ipv een discussie proberen dood te leggen met je 'bron, link' geneuzel.
Ze zegt toch niet dat je er niks van mag vinden? Alleen heeft zij een andere mening.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb het over NU.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een stukje jaren '90 hebt gemist als je zegt dat (bijv.) ontbossing geen emoties losmaakt.
je valt in de herhaling, is de verf van je protestdoek al droog?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alleen een grote bek en geen feiten dus. Helder!
Ja bedoel ik ook een kip uit de bio industrie, gut je hebt me op een foutje kunnen betrappenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Neuh. Een kip uit de bio industrie (wat iets anders is als een bio kip) wordt zodanig gemanipuleerd dat ie zoveel mogelijk opbrengt. En ja, dat is verwerpelijk. Althans, dat vind ik. Een bio kip (een goede bio kip) zal idd vooral op diervriendelijkheid en hopelijk ook smaak groot gebracht worden ja.
Je hebt gelijk. NU maakt ook niemand zich druk over ontbossing en het leeg vissen van oceanen. Helemaal niemand. Niet op FOK!, niet in Nederland, niet in de wereld.quote:
Ze komt binnen in het topic met de melding dat al die vleeseters en circusbezoekers (nogmaals, je beweert dan nogal wat van ALLE mensen in dit topic te weten) geen recht van spreken hebben. Dus ja, dat zegt ze welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet dat je er niks van mag vinden? Alleen heeft zij een andere mening.
Ik heb het niet over NIEMAND.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. NU maakt ook niemand zich druk over ontbossing en het leeg vissen van oceanen. Helemaal niemand. Niet op FOK!, niet in Nederland, niet in de wereld.
En daarom mogen we het doodkoken van honden niet stom vinden.
Wat was ik nou, een rascist of een linkse protesterende hippie? Lastig he, als mensen niet aan je labeltjes voldoen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je valt in de herhaling, is de verf van je protestdoek al droog?
Ja goh, hoe zou dat komenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Echt, jij ziet het wel erg zwart-wit allemaal.
Nee dat zegt ze niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ze komt binnen in het topic met de melding dat al die vleeseters en circusbezoekers (nogmaals, je beweert dan nogal wat van ALLE mensen in dit topic te weten) geen recht van spreken hebben. Dus ja, dat zegt ze wel.
Ow... muggen sla ik ook dood hoor, klotebeestenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja goh, hoe zou dat komen. Als je zegt dat je het verwerpelijk vind dat honden uit sadistische overwegingen en masse doodgekookt worden dan krijg je een horde wegwuivers en pro-relativeerders over je heen en moet je eerst bewijzen dat je nog nooit een mug hebt doodgemept nota bene
.
En als blijkt dat die mensen niet in dit topic zitten én het doodkoken van honden tóch verwerpelijk vinden zegt ze verder niks. Typisch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze niet.
Ze zegt ALLE mensen die vlees eten uit de Bio-Industrie of gaan staan applaudisseren in het
Circus als een Olifant op een krukkie gaat staan.
Dat zegt ze.
Je moet wel lezen wat er staat.
En jij durft over biokippen en circussen te beginnen? Hypocrietje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... muggen sla ik ook dood hoor, klotebeesten
Het kwartje begint te vallen he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dan gaan we het nu hebben over de mug!
Jahaaaaaaa die heeft ook gevoel, dus ik ben ook hypocriet, bladiebladiebla
Jawel! Lees maar effe terug.... die mogen doorjammeren hier, maar of het helpt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
En als blijkt dat die mensen niet in dit topic zitten én het doodkoken van honden tóch verwerpelijk vinden zegt ze verder niks. Typisch.
Als je niet leest wat er staat zijn we morgen nog bezig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook een kip uit de bio industrie, gut je hebt me op een foutje kunnen betrappen![]()
Nou ik ben blij dat jij het ook verwerpelijk vind, dan zijn we het toch eens, jij mag dan best effe verder janken hier in dit topic.
Of het nut heeft weet ik niet. Zulke dingen moeten Internationaal geregeld worden, PvdD
o.a. houdt zich bezig met zulke zaken, maar als je daar op stemt bent je een domme hippie![]()
Ik heb er wel op gestemd trouwens
Het punt is overigens dat ik jouw godverdomde toestemming niet nodig heb om iets wel of niet verwerpelijk te mogen vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel! Lees maar effe terug.... die mogen doorjammeren hier, maar of het helpt.
Heb je ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het punt is overigens dat ik jouw godverdomde toestemming niet nodig heb om iets wel of niet verwerpelijk te mogen vinden.
Ok, dan vind ik bij deze alles en iedereen zielig. Overal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://rypkezeilmaker.nl/typo/index.php?id=116
Mee eens, het is hartverscheurend en dat meen ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik bij deze alles en iedereen zielig. Overal.
Mag ik dan nu zeggen dat ik het verwerpelijk vind dat er ergens 10.000 honden bewust zo sadistisch mogelijk doodgemarteld worden? Please?
Mijn god, we zijn het eens!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mee eens, het is hartverscheurend en dat meen ik.
Ja hoor, ik heb nergens gezegd dat dat niet mag. Niemand hier trouwens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik bij deze alles en iedereen zielig. Overal.
Mag ik dan nu zeggen dat ik het verwerpelijk vind dat er ergens 10.000 honden bewust zo sadistisch mogelijk doodgemarteld worden? Please?
Waarom moet je je dan eerst door 30 pagina's 'jamaar de mug in nederland en jij eet vlees en jij gaat naar het circus huuuuhuuuuuuuu' doorworstelen... ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, je zat je druk te maken voor niks, maar dat zei ik een uur geleden al
dat sluit elkaar niet uit...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat was ik nou, een rascist of een linkse protesterende hippie? Lastig he, als mensen niet aan je labeltjes voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |