Ja bedoel ik ook een kip uit de bio industrie, gut je hebt me op een foutje kunnen betrappenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:28 schreef Luigi het volgende:
[..]
Neuh. Een kip uit de bio industrie (wat iets anders is als een bio kip) wordt zodanig gemanipuleerd dat ie zoveel mogelijk opbrengt. En ja, dat is verwerpelijk. Althans, dat vind ik. Een bio kip (een goede bio kip) zal idd vooral op diervriendelijkheid en hopelijk ook smaak groot gebracht worden ja.
Je hebt gelijk. NU maakt ook niemand zich druk over ontbossing en het leeg vissen van oceanen. Helemaal niemand. Niet op FOK!, niet in Nederland, niet in de wereld.quote:
Ze komt binnen in het topic met de melding dat al die vleeseters en circusbezoekers (nogmaals, je beweert dan nogal wat van ALLE mensen in dit topic te weten) geen recht van spreken hebben. Dus ja, dat zegt ze welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet dat je er niks van mag vinden? Alleen heeft zij een andere mening.
Ik heb het niet over NIEMAND.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. NU maakt ook niemand zich druk over ontbossing en het leeg vissen van oceanen. Helemaal niemand. Niet op FOK!, niet in Nederland, niet in de wereld.
En daarom mogen we het doodkoken van honden niet stom vinden.
Wat was ik nou, een rascist of een linkse protesterende hippie? Lastig he, als mensen niet aan je labeltjes voldoen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je valt in de herhaling, is de verf van je protestdoek al droog?
Ja goh, hoe zou dat komenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Echt, jij ziet het wel erg zwart-wit allemaal.
Nee dat zegt ze niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ze komt binnen in het topic met de melding dat al die vleeseters en circusbezoekers (nogmaals, je beweert dan nogal wat van ALLE mensen in dit topic te weten) geen recht van spreken hebben. Dus ja, dat zegt ze wel.
Ow... muggen sla ik ook dood hoor, klotebeestenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja goh, hoe zou dat komen. Als je zegt dat je het verwerpelijk vind dat honden uit sadistische overwegingen en masse doodgekookt worden dan krijg je een horde wegwuivers en pro-relativeerders over je heen en moet je eerst bewijzen dat je nog nooit een mug hebt doodgemept nota bene
.
En als blijkt dat die mensen niet in dit topic zitten én het doodkoken van honden tóch verwerpelijk vinden zegt ze verder niks. Typisch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze niet.
Ze zegt ALLE mensen die vlees eten uit de Bio-Industrie of gaan staan applaudisseren in het
Circus als een Olifant op een krukkie gaat staan.
Dat zegt ze.
Je moet wel lezen wat er staat.
En jij durft over biokippen en circussen te beginnen? Hypocrietje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... muggen sla ik ook dood hoor, klotebeesten
Het kwartje begint te vallen he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En dan gaan we het nu hebben over de mug!
Jahaaaaaaa die heeft ook gevoel, dus ik ben ook hypocriet, bladiebladiebla
Jawel! Lees maar effe terug.... die mogen doorjammeren hier, maar of het helpt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
En als blijkt dat die mensen niet in dit topic zitten én het doodkoken van honden tóch verwerpelijk vinden zegt ze verder niks. Typisch.
Als je niet leest wat er staat zijn we morgen nog bezig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook een kip uit de bio industrie, gut je hebt me op een foutje kunnen betrappen![]()
Nou ik ben blij dat jij het ook verwerpelijk vind, dan zijn we het toch eens, jij mag dan best effe verder janken hier in dit topic.
Of het nut heeft weet ik niet. Zulke dingen moeten Internationaal geregeld worden, PvdD
o.a. houdt zich bezig met zulke zaken, maar als je daar op stemt bent je een domme hippie![]()
Ik heb er wel op gestemd trouwens
Het punt is overigens dat ik jouw godverdomde toestemming niet nodig heb om iets wel of niet verwerpelijk te mogen vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel! Lees maar effe terug.... die mogen doorjammeren hier, maar of het helpt.
Heb je ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Het punt is overigens dat ik jouw godverdomde toestemming niet nodig heb om iets wel of niet verwerpelijk te mogen vinden.
Ok, dan vind ik bij deze alles en iedereen zielig. Overal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://rypkezeilmaker.nl/typo/index.php?id=116
Mee eens, het is hartverscheurend en dat meen ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik bij deze alles en iedereen zielig. Overal.
Mag ik dan nu zeggen dat ik het verwerpelijk vind dat er ergens 10.000 honden bewust zo sadistisch mogelijk doodgemarteld worden? Please?
Mijn god, we zijn het eens!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mee eens, het is hartverscheurend en dat meen ik.
Ja hoor, ik heb nergens gezegd dat dat niet mag. Niemand hier trouwens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ok, dan vind ik bij deze alles en iedereen zielig. Overal.
Mag ik dan nu zeggen dat ik het verwerpelijk vind dat er ergens 10.000 honden bewust zo sadistisch mogelijk doodgemarteld worden? Please?
Waarom moet je je dan eerst door 30 pagina's 'jamaar de mug in nederland en jij eet vlees en jij gaat naar het circus huuuuhuuuuuuuu' doorworstelen... ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, je zat je druk te maken voor niks, maar dat zei ik een uur geleden al
dat sluit elkaar niet uit...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat was ik nou, een rascist of een linkse protesterende hippie? Lastig he, als mensen niet aan je labeltjes voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |