abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128976374
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan is het nog steeds een onjuiste aanname.

aan·na·me (de; v(m); meervoud: aannames, aannamen) 1 veronderstelling

ver·on·der·stel·ling (de; v; meervoud: veronderstellingen) 1 hetgeen men als waar aanneemt

'hetgeen' is hier onjuist, daaruit volgt dat de aanname gebaseerd is op iets wat niet waar is, dus is de aanname onjuist.
Zucht. :')
pi_128976443
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Schei toch uit met je gebagatelliseer op grond van dat ene filmpje en het drietal scheeuwlelijkerds dat daar wordt getoond. De agressie droop eraf.
Das onzin. Heb net even gekeken t/m minuut 1 en ik zie één man tot nu toe agressief bewegen, verder staat en praat iedereen erg rustig juist. In ieder geval niet agressief, dat zijn er dus wel een paar. :P

Ah, het zijn er welgeteld 4 en er staan echt heel wat mensen. En één enge vrouw die echt uit haar dak ging werd tegengehouden door 6 mensen. Maar ja, tuig hoor :').
  maandag 15 juli 2013 @ 18:00:10 #153
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976645
quote:
Om de gemoederen te bedaren is de betrokken juf nu tijdelijk niet op de school aanwezig, al is er voorlopig nog geen officiële klacht ingediend bij de politie.
gewoon toegeven en veroordelen zonder klacht of bewijs :r :N
  maandag 15 juli 2013 @ 18:01:16 #154
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976678
die vrouw weet niet eens wat de naam van de juf van haar kind is

HOOOOOAX
  maandag 15 juli 2013 @ 18:02:24 #155
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128976710
laat me raden, blanke juf? _O-
  maandag 15 juli 2013 @ 18:03:23 #156
241662 Jian
Well, well, well
pi_128976747
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:51 schreef bzl. het volgende:

[..]

Das onzin. Heb net even gekeken t/m minuut 1 en ik zie één man tot nu toe agressief bewegen, verder staat en praat iedereen erg rustig juist. In ieder geval niet agressief, dat zijn er dus wel een paar. :P

Ah, het zijn er welgeteld 4 en er staan echt heel wat mensen. En één enge vrouw die echt uit haar dak ging werd tegengehouden door 6 mensen. Maar ja, tuig hoor :').
Wat snap je niet aan wat je gewoon in de op kunt lezen:

De politie moest tussenbeide komen en omwille van de sfeer van conflict, verbaal geweld en bedreigingen in en rond de school, is er voorlopig geen normaal lessenverloop meer mogelijk.
pi_128976782
quote:

[..]

Schei toch uit met je gebagatelliseer op grond van dat ene filmpje en het drietal scheeuwlelijkerds dat daar wordt getoond. De agressie droop eraf.
Ja nee, zeer duidelijk agressief. Vooral dat vrouwtje met het piepstemmetje en het zware Belgische accent :')
  maandag 15 juli 2013 @ 18:06:47 #158
241662 Jian
Well, well, well
pi_128976833
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja nee, zeer duidelijk agressief. Vooral dat vrouwtje met het piepstemmetje en het zware Belgische accent :')
Ja,je kunt het wel blijven ontkennen omdat het toevallig allochtonen betreft (ja, je kwam er tenslotte niet voor niets mee, waar het hart vol van is ..... ), maar het blijven gewoon asociale tokkies!
pi_128976888
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:06 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja,je kunt het wel blijven ontkennen omdat het toevallig allochtonen betreft (ja, je kwam er tenslotte niet voor niets mee, waar het hart vol van is ..... ), maar het blijven gewoon asociale tokkies!
Er zaten tokkies tussen ja. Maar 'ze' zijn niet allemaal tokkies omdat ze daar op hun kinderen staan wachten.
pi_128976898
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan wat je gewoon in de op kunt lezen:

De politie moest tussenbeide komen en omwille van de sfeer van conflict, verbaal geweld en bedreigingen in en rond de school, is er voorlopig geen normaal lessenverloop meer mogelijk.

Heh, je hebt het over het filmpje en dat de agressie ervan afdroop. Nu ineens richt je je op de tekst en begrijp ik 't niet volgens jou. Ik spreek je gewoon tegen op basis van 't filmpje. Onzin dat de agressie er vanaf druipt, das bij vier mensen zo. De rest is toch echt rustig.
  maandag 15 juli 2013 @ 18:16:58 #161
241662 Jian
Well, well, well
pi_128977110
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:09 schreef bzl. het volgende:

[..]

Heh, je hebt het over het filmpje en dat de agressie ervan afdroop. Nu ineens richt je je op de tekst en begrijp ik 't niet volgens jou. Ik spreek je gewoon tegen op basis van 't filmpje. Onzin dat de agressie er vanaf druipt, das bij vier mensen zo. De rest is toch echt rustig.
Waar heb ik het over het filmpje. Leer eerst maar eens echt lezen! Ik zal je een beetje op weg helpen, het filmpje werd specifiek door Peunage ter sprake gebracht.
pi_128977156
quote:

[..]

De agressie droop er vanaf is toch weer gebaseerd op het filmpje? Waar anders op? Het geschreven bericht?
  maandag 15 juli 2013 @ 18:22:59 #163
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128977272
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:18 schreef bzl. het volgende:

[..]

De agressie droop er vanaf is toch weer gebaseerd op het filmpje? Waar anders op? Het geschreven bericht?
keken we hetzelfde filmpje?
  maandag 15 juli 2013 @ 18:30:17 #164
241662 Jian
Well, well, well
pi_128977480
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:18 schreef bzl. het volgende:

[..]

En als ik dan in de aangehaalde quote juist verwijs naar het beperktheid van de beelden van dat ene filmpje dan haal jij juist dat aan om te beargumenteren dat mijn mening slechts daarop is gebaseerd!? Nogmaals,wat snap je allemaal niet? En los van het feit dat de gebeurtenissen uitgebreid in het nieuws zijn geweest in beeld en geschrift, probeer je met je opmerking "waar anders op" nu te zeggen dat je uit geschreven berichten geen sfeer kan destilleren ofzo?
pi_128977849
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:30 schreef Jian het volgende:

[..]

En als ik dan in de aangehaalde quote juist verwijs naar het beperktheid van de beelden van dat ene filmpje dan haal jij juist dat aan om te beargumenteren dat mijn mening slechts daarop is gebaseerd!? Nogmaals,wat snap je allemaal niet? En los van het feit dat de gebeurtenissen uitgebreid in het nieuws zijn geweest in beeld en geschrift, probeer je met je opmerking "waar anders op" nu te zeggen dat je uit geschreven berichten geen sfeer kan destilleren ofzo?
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven waar 't dan vanaf droop, jammer, hoor. Het gaat erom dat jij simpelweg zegt dat de agressie er vanaf druipt en daarvoor praat over het filmpje, dan ga ik logischerwijs er vanuit dat je doelt op het filmpje. En dat is simpelweg onzin. Bovendien: als je het baseert op de tekst is het ook onzin. Tenzij je erbij was.

Nee, ik kan niet zeggen op basis van een tekst dat de agressie er vanaf droop, ik weet namelijk niet wát er specifiek is voorgevallen dat de politie moest komen, ik was er niet bij. Misschien was 'de rest' wel rustig (zoals op 't filmpje) en was er één persoon die volledig door 't lint ging.

Ik weet niet, ik vul die dingen niet zo snel in. Ik 'oordeel' gewoonweg op basis van wat ik lees en zie. En jij moet niet zo onnozel en simpel doen. Je oordeelt op basis van je eigen fantasie met je 'agressie droop er vanaf' en 'het zijn allemaal asociale tokkies'.
  maandag 15 juli 2013 @ 18:44:47 #166
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_128977924
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:42 schreef bzl. het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven waar 't dan vanaf droop, jammer, hoor. Het gaat erom dat jij simpelweg zegt dat de agressie er vanaf druipt en daarvoor praat over het filmpje, dan ga ik logischerwijs er vanuit dat je doelt op het filmpje. En dat is simpelweg onzin. Bovendien: als je het baseert op de tekst is het ook onzin. Tenzij je erbij was.

Nee, ik kan niet zeggen op basis van een tekst dat de agressie er vanaf droop, ik weet namelijk niet wát er specifiek is voorgevallen dat de politie moest komen, ik was er niet bij. Misschien was 'de rest' wel rustig (zoals op 't filmpje) en was er één persoon die volledig door 't lint ging.

Ik weet niet, ik vul die dingen niet zo snel in. Ik 'oordeel' gewoonweg op basis van wat ik lees en zie. En jij moet niet zo onnozel en simpel doen. Je oordeelt op basis van je eigen fantasie met je 'agressie droop er vanaf' en 'het zijn allemaal asociale tokkies'.
wat

ben jij een van die boze moeders ofzo? _O-
  maandag 15 juli 2013 @ 18:45:20 #167
241662 Jian
Well, well, well
pi_128977946
quote:

Ik 'oordeel' gewoonweg op basis van wat ik lees en zie.
Laten we het er maar op houden dan ik niet erg onder de indruk ben van je lees- en beoordelingsvermogen. :)
  maandag 15 juli 2013 @ 18:47:15 #168
241662 Jian
Well, well, well
pi_128978004
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

wat

ben jij een van die boze moeders ofzo? _O-
:D
  maandag 15 juli 2013 @ 19:06:42 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_128978584
Ik vind die ouders eigenlijk geweldig goed geintegreerd. Ze doen immers zelfs mee met de opgeklopte pedofielen hetze van dit moment.

Hoe meer ingeburgerd wil je het hebben?
  maandag 15 juli 2013 @ 19:16:29 #170
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_128978909
Het zou heel best kunnen dat er helemaal niks opzettelijk is 'verzonnen', maar dat het gewoon een uit de hand gelopen reactie van de ouders is op de fantasie'tjes van een paar kinderen (of wellicht maar ééntje). Een heksenjacht is immers zó gecreëerd, dat leert de geschiedenis wel.

Stel je bijvoorbeeld het volgende scenario voor: kindje vraagt aan de lerares "waar de kindjes vandaan komen". Lerares is opgegroeid in een cultuur waar we het bestaan van het verschijnsel 'seks' niet (meer) wegstoppen en geeft dus antwoord - op het niveau van het kind welteverstaan. Kindje gaat een beetje fantaseren, vertelt vervolgens een verhaal aan mamma - opgegroeid in een cultuur waar 'seks' zowat de grootste doodzonde is die je kan bedenken - en bij mamma slaan er een paar stoppen door, vertelt dit aan andere leden van 'de gemeenschap' en vervolgens hebben die ouders hun kinderen verbaal doorgezaagd en met suggestieve vraagstelling te horen gekregen wat ze 'wilden' horen. Dan blijkt het ook nog eens te gaan om heethoofden met een geringe opleiding, en hoppa, daar is je heksenjacht.
't Zou me niks verbazen als er zoiets is gebeurd. Maar uiteraard moet de rol van die ene dame eens goed onderzocht worden.

Arme lerares. Lijkt me traumatisch om zoiets mee te moeten maken. Ik hoop dat ze goed wordt opgevangen, en - als blijkt dat die hysterische dame inderdaad bewust laster heeft verspreid en daardoor dus vervolgd kan worden - een fikse schadevergoeding ontvangt.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:06 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind die ouders eigenlijk geweldig goed geintegreerd. Ze doen immers zelfs mee met de opgeklopte pedofielen hetze van dit moment.

Hoe meer ingeburgerd wil je het hebben?
Best een goed punt, eigenlijk. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 15 juli 2013 @ 19:24:08 #171
148823 znarch
ondertitel
pi_128979151
Wat klinke Belgische marocs leuk O+
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 15 juli 2013 @ 21:36:32 #172
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128984354
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dan ik niet erg onder de indruk ben van je lees- en beoordelingsvermogen. :)
Ik ook niet echt. Ik heb het idee dat bzl. ziet/leest wat ze zelf wil lezen en er zo een heel eigen verhaal van maakt.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
<arme lerares verhaal>
Hier ben ik het heel erg mee eens.
pi_128991953
quote:
Nee, we oordelen hier op basis van informatie beschikbaar is, bijvoorbeeld omdat media erover hebben bericht. Het is namelijk ondoenlijk om zelf uitvoerig veldonderzoek te gaan doen bij elk nieuwsfeit dat zich aandient.
pi_128992099
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Volledig mee eens.

quote:
(...) Kindje gaat een beetje fantaseren, vertelt vervolgens een verhaal aan mamma - opgegroeid in een cultuur waar 'seks' zowat de grootste doodzonde is die je kan bedenken - en bij mamma slaan er een paar stoppen door, vertelt dit aan andere leden van 'de gemeenschap' en vervolgens hebben die ouders hun kinderen verbaal doorgezaagd en met suggestieve vraagstelling te horen gekregen wat ze 'wilden' horen. Dan blijkt het ook nog eens te gaan om heethoofden met een geringe opleiding, en hoppa, daar is je heksenjacht.
En dat moeten we dan maar normaal vinden of tolereren? Het is wangedrag van volwassen mensen van wie we verantwoordelijkheidsgevoel zouden mogen verwachten. Maar ze konden even lekker de radicale moslim uithangen en lekker ageren tegen de westerse samenleving. Zie de eerdere bronnen die ik heb aangedragen.

quote:
Maar uiteraard moet de rol van die ene dame eens goed onderzocht worden.

Arme lerares. Lijkt me traumatisch om zoiets mee te moeten maken. Ik hoop dat ze goed wordt opgevangen, en - als blijkt dat die hysterische dame inderdaad bewust laster heeft verspreid en daardoor dus vervolgd kan worden - een fikse schadevergoeding ontvangt.
Hopelijk wordt overgegaan tot strafrechtelijke vervolging van dat hysterische wijf en wordt ze verantwoordelijk gehouden voor de verspreide laster en de noodgedwongen vroegtijdige sluiting van de school.

Bovendien is het vertrouwen natuurlijk weg. Je denkt nog niet serieus dat die lerares op die school nog les kan en wil geven aan kinderen van die schuimbekkende ouders? En omgekeerd zal hetzelfde gelden. Je zult er als naburige school maar mee opgezadeld worden...
  dinsdag 16 juli 2013 @ 00:36:47 #175
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_128992164
Wat een volk zeg. :{w
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')