abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128113563
even over blauwe plekken op de benen: heeft mijn kind ook. heel erg. heeft niks met eventuele mishandeling te maken, ook al niet met onhandigheid; ze is hypermobiel. krijgt gewoon vanzelf blauwe plekken.

wb seksueel gedrag van kinderen: kinderen zijn geen seksloze wezentjes. ze vrotten aan zichzelf en elkaar, ze weten dat papa en mama samen in 1 bed slapen. treffen papa en mama 's ochtends bloot aan in bed, of stampen psies op een oopsie momentje binnen }:|

wb "kleine kinderen verzinnen zoiets niet". dat klopt. remember oude pekela?http://www.vn.nl/Archief/(...)naar-Oude-Pekela.htm achteraf is gebleken dat er waarschijnlijk wel degelijk sprake was van seksueel misbruik onder een aantal van de kinderen. wat er precies is gebeurd toen is niet meer te achterhalen.

hier een stukje wat wellicht interressant is: http://www.dewitteraaf.be/artikel/detail/nl/3321
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_128113984
Dat geloof ik ook wel allemaal.

Maar dit is anders. Het zijn 6 kinderen van 3 t/m 6 jaar die seksueel gedrag vertonen en details kunnen opnoemen van wat er heeft plaatsgevonden met de juf. Lichaam wordt beschreven en er is een kind met een kras in de nek die zegt dat de juf hem daar heeft gepakt trouwens. En het is niet 1 kind die zoiets benoemd maar het zijn er 6. Noem mij hysterisch, maar ik denk dat er dan iets heeft plaatsgevonden daar.

Nooit van gehoord, interessant dus ik ga het lezen. :)
pi_128114182
quote:
ANTWERPEN - Bij het parket is een vierde klacht binnengelopen tegen de 23-jarige kleuterjuf van De Blokkendoos in Antwerpen. Maar intussen wordt ook alsmaar meer duidelijk over de mogelijke aanleiding van de heisa. Het gezin van de kleutertjes rond wie de eerste klacht werd ingediend, wordt al twee jaar gevolgd door Bijzondere Jeugdzorg.

De 4-jarige kleuter die volgens zijn moeder het slachtoffer werd van misbruik op de kleuterschool, wordt net als zijn 2-jarige zusje al twee jaar gevolgd door Bijzondere Jeugdzorg. Dat is formeel bevestigd aan onze krant door bronnen dichtbij het onderzoek.

Bovendien is er vóór die periode in Nederland een vonnis tegen de vrouw en haar gezin uitgesproken. De moeder in kwestie heeft de Nederlandse nationaliteit en is in 2011 zelf met het Nederlandse vonnis naar de politie in ons land gestapt, met de vraag om het te laten wijzigen. Ze werd doorverwezen naar Nederland. Mogelijk was de inhoud van dat vonnis de reden om haar dossier aan Bijzondere Jeugdzorg door te spelen.

Lees het hele verhaal in Het Nieuwsblad van zaterdag 22 juni
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20130621_00632135
Volledig artikel staat in onze krant. Als ik straks tijd heb zal ik het wel eens inscannen.
pi_128114209
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:27 schreef Cerbiatto het volgende:
Dat geloof ik ook wel allemaal.

Maar dit is anders. Het zijn 6 kinderen van 3 t/m 6 jaar die seksueel gedrag vertonen en details kunnen opnoemen van wat er heeft plaatsgevonden met de juf. Lichaam wordt beschreven en er is een kind met een kras in de nek die zegt dat de juf hem daar heeft gepakt trouwens. En het is niet 1 kind die zoiets benoemd maar het zijn er 6. Noem mij hysterisch, maar ik denk dat er dan iets heeft plaatsgevonden daar.

Nooit van gehoord, interessant dus ik ga het lezen. :)
ten tijde van dat bolderkar gebeuren was "men" ook helemaal overtuigd.....
pi_128114270
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef simmu het volgende:

[..]

ten tijde van dat bolderkar gebeuren was "men" ook helemaal overtuigd.....
Bolderkar? Ik moet het nog lezen. :p Tja, ik geloof niet dat meerdere kindjes zoiets verzinnen eigenlijk.
  † In Memoriam † zaterdag 22 juni 2013 @ 12:42:53 #31
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_128114341
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:39 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Bolderkar? Ik moet het nog lezen. :p Tja, ik geloof niet dat meerdere kindjes zoiets verzinnen eigenlijk.
Met gedis over "geloof ik wel" of "geloof ik niet", kun je hele fora's vullen. Hebben we weinig aan hier.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_128114387
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:42 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Met gedis over "geloof ik wel" of "geloof ik niet", kun je hele fora's vullen. Hebben we weinig aan hier.
Oke. Maar ik heb het al een paar keer onderbouwd waarom. Daar zou je wel wat mee kunnen.
pi_128117115
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:07 schreef 3-voud het volgende:

:')

Moet zo lachen om dat simpel volkje...
Dat ene mens ergens halverwege zie je kijken naar de camera om te controleren of ze goed in beeld is. Dan pas ontploft ze. Hahaha... mediageil, gespeelde drama.
En de rest van de schreeuwerts. Roepen dat ze eerder in hadden moeten grijpen. Hoe dan? Je moet er toch eerst achter komen? Of dat de school niets doet. Euh, onderzoek is aan de gang mensen, dat is "iets doen".

Teringjantje, lijkt alsof die ouders wel wat school kunnen gebruiken. Wat een onderontwikkelde bende.
België he..
Marokkanen he..
Belgische Marokkanen he.. :')
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:27:53 #34
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128117269
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:39 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

De bolderkar affaire was verzonnen door volwassenen(medewerkers v.d. bolderkar) ,n.a.v. het poppenspel.
Ze waren niet eens daarvoor opgeleid.
ouders werden beticht van seksueel misbruik, kinderen werden direct uit huisgeplaatst.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bolderkar-affaire

[ Bericht 8% gewijzigd door Dance99Vv op 22-06-2013 14:33:59 ]
There is only one religion
pi_128117278
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:46 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar ik geloof er niet in dat 6 verschillende kleuters (dus niet 1) spontaan seksueel getint gedrag vertonen en spontaan met zulke verhalen aan komen zetten thuis. Het zijn kinderen van 3 t/m 6 jaar, die verzinnen zulke zaken niet spontaan. En al helemaal niet tot in de detail (en het is ook tot in de detail beschreven door sowieso 1 kind als we op het filmpje afgaan).
Leuk dat je dat niet gelooft, maar aangezien het al eens eerder is gebeurt dat een dergelijk verhaal niet bleek te kloppen (en ja, dat was inclusief details van de kleuters, 'seksueel getint gedrag' van de kleuters, etcetera) denk ik niet dat veel mensen daar een boodschap aan zullen hebben.

Afgezien daarvan leven we in een rechtsstaat die simpel is: onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.
pi_128117379
Toch vind ik het wel raar dat die juf niet gelijk op non-actief is gesteld na de eerste klacht hierover. Het is een ernstige klacht en dan zou je eerst moeten uitzoeken hoe het zit ipv mensen weg te wuiven. Dat is denk ik het grootste probleem hier, dat de school vierkant achter de juf bleef staan terwijl er een klacht van seksuele intimidatie/misbruik binnen kwam.

Als een kind zegt de geslachtsdelen van de juf te kunnen beschrijven en zegt dat er dingen? ingebracht zijn bij meisjes, er bij de keel gegrepen is e.d. dan vind ik dat ernstig genoeg om de juf gelijk op non actief te stellen en dan goed uit te zoeken wat er allemaal aan de hand is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128117516
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef justanick het volgende:

[..]

Leuk dat je dat niet gelooft, maar aangezien het al eens eerder is gebeurt dat een dergelijk verhaal niet bleek te kloppen (en ja, dat was inclusief details van de kleuters, 'seksueel getint gedrag' van de kleuters, etcetera) denk ik niet dat veel mensen daar een boodschap aan zullen hebben.

Afgezien daarvan leven we in een rechtsstaat die simpel is: onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.
Waar anders is het voorgekomen dat meerdere kleuters seksueel gedrag vertonen, de juf haar lichaam kunnen beschrijven en met zeer veel details komen over seks-ervaringen met de juf? Bolderkar-affaire heb ik net doorgelezen en dat is niet hetzelfde.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:39:44 #38
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128117569
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Waar anders is het voorgekomen dat meerdere kleuters seksueel gedrag vertonen, de juf haar lichaam kunnen beschrijven en met zeer veel details komen over seks-ervaringen met de juf? Bolderkar-affaire heb ik net doorgelezen en dat is niet hetzelfde.
nee is niet hetzelfde ,maar toont wel aan dat voorzichtigheid en terughoudendheid op zijn plaats is , je wil geen franse toestanden > http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Outreau
pi_128117623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

nee is niet hetzelfde ,maar toont wel aan dat voorzichtigheid en terughoudendheid op zijn plaats is , je wil geen franse toestanden > http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak-Outreau
Voorzichtigheid is idd geboden, iemand gelijk voor het gerecht slepen en de cel ingooien lijkt me niet handig, maar de klachten gelijk serieus nemen en iemand tijdelijk op non actief stellen lijkt me meer dan gepast ipv er vierkant achter te blijven staan en pas op no actief stellen als er teveel gezeik en media-aandacht van komt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128117755
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Voorzichtigheid is idd geboden, iemand gelijk voor het gerecht slepen en de cel ingooien lijkt me niet handig, maar de klachten gelijk serieus nemen en iemand tijdelijk op non actief stellen lijkt me meer dan gepast ipv er vierkant achter te blijven staan en pas op no actief stellen als er teveel gezeik en media-aandacht van komt.
Eens. Rare reactie van de school, alsof de klachten niet serieus werden (of worden) genomen.
pi_128117828
Belgisch. _O- "Poep" voor anus. "Poepen" in plaats van sex hebben. Ben je lekker aan 't zoenen met je Belgische vriendin, roept ze opeens: "Poep me lekker hard in m'n poep!"
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:50:52 #42
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128117830
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Eens. Rare reactie van de school, alsof de klachten niet serieus werden (of worden) genomen.
uit de OP

‘De school nam de aantijgingen ernstig en organiseerde gesprekken met de ouders en consulteerde het Stedelijk Centrum voor Leerlingenbegeleiding (CLB) en de jeugdbrigade van de politie’, klinkt het in een reactie van het AG Stedelijk Onderwijs, dat zelf ook een intern onderzoek is gestart.

hoezo niet serieus genomen?
pi_128118041
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef erodome het volgende:

[..]

dan krijg je evengoed dat hele "waar rook is, is vuur". want tsja: ze zetten je echt niet zomaar op non actief he!
pi_128118412
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Belgisch. _O- "Poep" voor anus. "Poepen" in plaats van sex hebben. Ben je lekker aan 't zoenen met je Belgische vriendin, roept ze opeens: "Poep me lekker hard in m'n poep!"
Daar zou je toch spontaan een erectiestoornis van krijgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_128118428
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

uit de OP

‘De school nam de aantijgingen ernstig en organiseerde gesprekken met de ouders en consulteerde het Stedelijk Centrum voor Leerlingenbegeleiding (CLB) en de jeugdbrigade van de politie’, klinkt het in een reactie van het AG Stedelijk Onderwijs, dat zelf ook een intern onderzoek is gestart.

hoezo niet serieus genomen?
De juf is niet op non-actief gesteld na de beschuldigingen, dát vind ik al een aanwijzing dat de school niet serieus met de aanklacht omgaat. Er gaan zulke ernstige beschuldigingen rond en de vrouw in kwestie mag nog steeds lesgeven terwijl er vooralsnog simpelweg niet is bevestigd dat het niet heeft plaatsgevonden. Pas nadat de ouders op het schoolplein een enorme drama hebben gemaakt, is de juf naar huis gebracht. En: de school staat achter de juf. Het lijkt mij dat je juist in zo'n proces de kinderen en ouders enorm zou moeten steunen als school-zijnde. En eigenlijk sowieso geen uitspraken doen van 'wij staan achter onze leerkracht'.
pi_128118827
Oh dus mevrouw beweert dat een 23 jarige kinderjuf haar kind in de anus heeft verkracht _O-
Hoezo ongeloofwaardig.
pi_128118947
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 15:12 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

De juf is niet op non-actief gesteld na de beschuldigingen, dát vind ik al een aanwijzing dat de school niet serieus met de aanklacht omgaat. Er gaan zulke ernstige beschuldigingen rond en de vrouw in kwestie mag nog steeds lesgeven terwijl er vooralsnog simpelweg niet is bevestigd dat het niet heeft plaatsgevonden. Pas nadat de ouders op het schoolplein een enorme drama hebben gemaakt, is de juf naar huis gebracht. En: de school staat achter de juf. Het lijkt mij dat je juist in zo'n proces de kinderen en ouders enorm zou moeten steunen als school-zijnde. En eigenlijk sowieso geen uitspraken doen van 'wij staan achter onze leerkracht'.
Misschien is het wel heel ongeloofwaardig om te denken dat een 23 jarige lerares 6 kinderen anaal heeft verkracht terwijl op de school een open deur procedure van kracht is zoals op de meeste kleuterscholen.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 15:45:01 #48
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_128119235
Misschien dat die kleine Achmedjes haar wel hadden toegeroepen dat ze "een vuile hoer iesch die ik in kont ga noiken"... En toen heeft ze ze een whiteboard marker in de poep gedrukt.

Of, misschien is er gewoon helemaal niks aan de hand en is er 1 zo'n kleuter thuis uitgewoond en heeft die vieze praatjes tegen de rest gehad.

Eerst maar 's afwachten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_128124708
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

Er zijn meerdere van dit soort affaires geweest en het komt doorlopend voor dat er dit soort beschuldigingen worden geuit die niet blijken te kloppen. McMartin case is ook een bekend voorbeeld, overigens.

Definieer trouwens 'seksueel gedrag' bij kleuters. Je doet er zo hysterisch over dat het lijkt alsof je denkt dat die kleuters 18+-dingen doen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 15:12 schreef Cerbiatto het volgende:

[..]

De juf is niet op non-actief gesteld na de beschuldigingen, dát vind ik al een aanwijzing dat de school niet serieus met de aanklacht omgaat. Er gaan zulke ernstige beschuldigingen rond en de vrouw in kwestie mag nog steeds lesgeven terwijl er vooralsnog simpelweg niet is bevestigd dat het niet heeft plaatsgevonden.
Er kan nooit 100% bevestigd of bewezen worden dat ze het NIET heeft gedaan. Feitelijk zeg je dus dat ze nooit meer les mag geven.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 20:06:28 #50
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128126476
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:01 schreef justanick het volgende:

Er kan nooit 100% bevestigd of bewezen worden dat ze het NIET heeft gedaan. Feitelijk zeg je dus dat ze nooit meer les mag geven.
Met zo'n beschuldiging heb je al een behoorlijke smet over je , waar of niet waar ,je bent getekent .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')