Ben niet zo'n exhibitionist als die anderen en het gaat je geen flikker aan (nofi ofc) dus ik zeg nietsquote:
Dat weet ik man... gaat mij ook geen flikker aan, en nee was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben niet zo'n exhibitionist als die anderen en het gaat je geen flikker aan (nofi ofc) dus ik zeg niets.
HAHAHAHAH jij hebt iemand gemeet van FOK?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben niet zo'n exhibitionist als die anderen en het gaat je geen flikker aan (nofi ofc) dus ik zeg niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Wiejow smoke je zoveel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
4x Bavaria 8.6 - check
Gram white widow - check
5je Super silver haze - check
5je Super polm hasj - check
ALS IK NIET NAAR DE KLOTE BEN VANAVOND.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAHAHAHAH jij hebt iemand gemeet van FOK?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan deze vieze lurker wel ineens postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat is de grap? De hypocrisie? Gelukkig weet je ook dat ik geen flikker geef om meningen hier.
Normaal niet, maar het is weekend, heb zin om te smoken en weet niet of alles ook opgaat hoorquote:
Keek toevallig net, kon het niet laten inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan kan deze vieze lurker wel ineens posten.
Wat is de grap? De hypocrisie? Gelukkig weet je ook dat ik geen flikker geef om meningen hier.
Ok, is een 5je een gram btw daar? hier betaal je voor een gram 6 euquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Normaal niet, maar het is weekend, heb zin om te smoken en weet niet of alles ook opgaat hoor.
hier soms 8 tot 10 euro. denk dat hij daarom 5 euro heeft neergezet ipv gramquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, is een 5je een gram btw daar? hier betaal je voor een gram 6 eu
Dat zou kunnen, ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier soms 8 tot 10 euro. denk dat hij daarom 5 euro heeft neergezet ipv gram
Verschilt enorm per shop. Waar ik was betaalde ik net ¤7 voor een gram white widow (2 jaar terug nog ¤6).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, is een 5je een gram btw daar? hier betaal je voor een gram 6 eu
Duudlek, jaaaaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verschilt enorm per shop. Waar ik was betaalde ik net ¤7 voor een gram white widow (2 jaar terug nog ¤6).
Die super silver en die hasj waren ¤8 p/g, daar heb ik dus van allebei een ¤5je van.
welke shop ga je meestalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verschilt enorm per shop. Waar ik was betaalde ik net ¤7 voor een gram white widow (2 jaar terug nog ¤6).
Die super silver en die hasj waren ¤8 p/g, daar heb ik dus van allebei een ¤5je van.
..matties?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Duudlek, jaaaa
Genoeg te gaan dus. En je matties hebben dan ook nog shit mee neem ik aan?
Ja dag, krijg ik daar straks ook stalkersquote:
Ik smoke niet eens meer, faggitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja dag, krijg ik daar straks ook stalkers.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij heeft nooit anabolen gebruikt hoor.
Ja?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
..matties?
Maar idd, ga niet alles halen hè.
[..]
Ja dag, krijg ik daar straks ook stalkers.
Bedoelde dat ik geen matties hebquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja?of chill je alleen? of bedoel je dat je weer meet met mbhhh?
Da's niet grappig, klootzakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
PS: waarom deed je gisteravond niet open?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik geen matties heb. Chill met matties die vrijwel altijd wel ook shit meenemen ja.
[..]
Da's niet grappig, klootzak.
quote:
Zijn wel 's dagen (in de autoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar daar komt dus nog meer gram boven op... nice![]()
Noonganger gespot, ik kom creepenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn wel 's dagen (in de auto) geweest dat we met 3 man 4 gram Blueberry opsmoketen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |