Goeie samenvattingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En gelukt, is die al van jou vandaag?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar heb je nog met A lopen kezen Ama?
Ik zou echt niet weten waar ik moest beginnen om het goed te maken. Als ik dat bed vervangen heb zou ik misschien uit pure schaamte de muren gaan verfen of laminaat leggen of een nieuw bureau in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef Moira. het volgende:
Aaaaaah ik ben gister wel met een glimlach op m'n gezicht in slaap gevallen en sta nu weer met een glimlach op m'n gezicht op
Maar ergens ook gewoon vette frustraties dat ik die gozer niet eens kén en gewoon keiharde zin heb om z'n hoofd te verbouwen en Ama daar uit huis te sleuren naar een schoon fatsoenlijk huis met enkel schone bedden en aardige normale mensen in huis
Ik kan er in komen dat je niet over mensen moet oordelen van wie je alleen maar eenzijdige berichtjes leest op internet van iemand anders.
Maar in dit geval: WAT EEN TERINGLIJER![]()
Die gast is echt niet goed bij z'n hoofd hoor, ik herzie al mijn meningen dat ik nog enigszins hoop voor hem had.
Ieder normaal mens zou als hij iemands bed onderpist (nadat hij er ook nog eens ongevraagd in gaat liggen en de slaapplek van de betreffende persoon bezet houdt) gewoon reageren met "Oh shit kut hee het spijt me! Ik had ook niet zo veel moeten drinken! Ik zal het zo snel mogelijk voor je schoonmaken en fixen en nieuwe shit kopen zodat je vannacht weer gewoon in je eigen schone bed kan slapen!"
Als je dan reageert met schelden en boos worden en tieren en zeggen dat je niet moet zeuren en dat het jouw probleem is en je het maar moet uit zoeken, om vervolgens de boel kort en klein te slaan..
Sorry, maar dan verdien je het echt gewoon om je gezicht verbouwd te hebben en je droge anus gemutileerd te krijgen door 3 dikke negerpiemels at once
Ik zou hem echt verrot slaan, Ama. Blijkbaar is in zijn boekje geweld de oplossing, dus waarom niet zijn eigen 'regels' naleven
Oh, en ga daar weg alsjeblieft.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar ik moest beginnen om het goed te maken. Als ik dat bed vervangen heb zou ik misschien uit pure schaamte de muren gaan verfen of laminaat leggen of een nieuw bureau in elkaar zetten.
Terwijl je 5000x je excuses aanbiedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar ik moest beginnen om het goed te maken. Als ik dat bed vervangen heb zou ik misschien uit pure schaamte de muren gaan verfen of laminaat leggen of een nieuw bureau in elkaar zetten.
Tis ook niet ff de normaalste zaak van de wereld wat die heeft gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop dat hij dit leest
Zal hij wel een nog grotere hekel aan FOK! krijgen omdat we allemaal haten op hem, maar wellicht ziet hij dan wel in dat zijn reactie niet echt normaal is ofzo
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mwah, de medelijden dan terzijde houdend: ik zou nog steeds zijn gezicht verbouwenEn ik ben doorgaans niet iemand die geweld gebruikt
Maar in dit geval....
Dit ook trouwens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ja die gast is een lul dat ie d'r zo behandeld maar ze is zelf degene die zich telkens weer met hem inlaat hoor. Kan ik niet echt medelijden mee hebben op een of andere manier.
niet normaal, wel bijzonder hilarischquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis ook niet ff de normaalste zaak van de wereld wat die heeft gedaan
Ik geloof dat hij daar anders over denktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis ook niet ff de normaalste zaak van de wereld wat die heeft gedaan
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet normaal, wel bijzonder hilarisch
En dan uiteindelijk zelf het bed moeten betalenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Snowballed het volgende:
Ik zou echt gewoon een compleet nieuw bed laten bezorgen en hem de rekening presenteren... wat een rand debiel om s'ochtends dan op zo'n manier te reageren....
Ik zit net ff anders in elkaar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk zelf het bed moeten betalen[ afbeelding ]
Je zou het maar terug moeten lezen over jezelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet normaal, wel bijzonder hilarisch
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Snowballed het volgende:
Ik zou echt gewoon een compleet nieuw bed laten bezorgen en hem de rekening presenteren... wat een rand debiel om s'ochtends dan op zo'n manier te reageren....
Precies dit...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Dat je in eerste instantie een beetje aggressief reageert kan ik nog begrijpen, je schrikt van wat je hebt gedaan en bent nog steeds zo bezopen en slaapdronken als de pest.
Maar als je dan echt wakker bent en dan alsnóg de boel kort en klein slaat, om vervolgens de volgende ochtend terwijl je al wat opgenuchterd bent nog steeds moeilijk te doen en boos te worden op degene wiens bed jíj onder hebt gepist... Dan ben je echt een verrot persoon die het gewoon verdient om alles kwijt te raken wat je lief hebt
succesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Moira. het volgende:
Goed, ik moet werken liefjens
Veel plezier nog met dit sappige verhaal
Van een kale kip valt niet te plukken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef Snowballed het volgende:
Ik zou echt gewoon een compleet nieuw bed laten bezorgen en hem de rekening presenteren... wat een randdebiel om s'ochtends dan op zo'n manier te reageren....
Hahahahahhahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, vond ze nou daadwerkelijk dat hij het goed mocht maken met een etentje en rozen? Een etentje? Nog een beetje gezellig doen met die kerel ook?Dat had ik nog gemist.
Ik moet eerder iets goeds doen om iemand mee uit eten te kunnen nemen. Maar de volgende keer dat ik met een meisje uit eten wil, pis ik haar bed gewoon onder.
Whehe idd, om het goed te maken zou ik hem laten betalen voor haar huur voor een nieuwe kamer ergens ver weg van hemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, vond ze nou daadwerkelijk dat hij het goed mocht maken met een etentje en rozen? Een etentje? Nog een beetje gezellig doen met die kerel ook?Dat had ik nog gemist.
Ik moet eerder iets goeds doen om iemand mee uit eten te kunnen nemen. Maar de volgende keer dat ik met een meisje uit eten wil, pis ik haar bed gewoon onder.
Minstens.quote:
Ik zou op een sexchat tig oude mannetjes aanspreken en naar zijn adres sturen.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij laat hem eerst je kontje likken natuurlijk
Omdat ik er ergens vanuit ging die hij nucher wel spijt zou hebben enzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
Ja, laat hem gewoon al het nieuwe voor jou regelen. Gewoon hetzelfde goede wat je zelf had, of alleen nog maar beter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Net weer even gelezen hihi.
Ik ben zo vies misselijk door slaaptekort en 2 uur wel slapen. Mweh. Heb inmiddels andere dekbed en hoe zo'n 1.. Een goedkoop dun dingetje van de Action terwijl ik een dure 4 seizoenen veren dekbed had
Deze houd wel minder vocht vast en is eerder weer droog.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Net weer even gelezen hihi.
Ik ben zo vies misselijk door slaaptekort en 2 uur wel slapen. Mweh. Heb inmiddels andere dekbed en hoe zo'n 1.. Een goedkoop dun dingetje van de Action terwijl ik een dure 4 seizoenen veren dekbed had
Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Studeur het volgende:
En ben ik de enige die niet begrijpt of hij in zijn slaap in haar bed heeft gepist of uit boosheid naast haar bed is gaan staan en eroverheen heeft gepist?
Zou je niet zijn rug open breken en zijn ruggegraat eruit zuigen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:41 schreef Murdera het volgende:
Kan echt niet boos ophem zijn, blijf maar lachen
Ik ga het eens proberen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hahahahahhahaha
Het is toch te idioot voor woorden eigenlijk...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef Ugjerke op Facebook:
Dit is waarschijnlijk een vreemde vraag, maar er zit echt een prachtig verhaal achter. Als ik op jou bed plas, mag ik je dan mee uit eten nemen?
Werkze..!quote:
Dit ja...!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, laat hem gewoon al het nieuwe voor jou regelen. Gewoon hetzelfde goede wat je zelf had, of alleen nog maar beter.
Don't back down anymore, Ama.
Nu is het echt tijd om gewoon dikke (al dan niet letterlijke) schijt aan die gast te hebben en hem te laten opdraaien voor zijn eigen debiele gedrag.
Good luck
Ik verzin nieuwe meeteenheden voor piemels en heb het uitgebreid over de diversiteit van grindpaden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word dronken alleen maar relaxter, schijnbaar ben ik de uitzondering
Dat vond ik ook een wtf-postquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |