Whehe idd, om het goed te maken zou ik hem laten betalen voor haar huur voor een nieuwe kamer ergens ver weg van hemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, vond ze nou daadwerkelijk dat hij het goed mocht maken met een etentje en rozen? Een etentje? Nog een beetje gezellig doen met die kerel ook?Dat had ik nog gemist.
Ik moet eerder iets goeds doen om iemand mee uit eten te kunnen nemen. Maar de volgende keer dat ik met een meisje uit eten wil, pis ik haar bed gewoon onder.
Minstens.quote:
Ik zou op een sexchat tig oude mannetjes aanspreken en naar zijn adres sturen.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij laat hem eerst je kontje likken natuurlijk
Omdat ik er ergens vanuit ging die hij nucher wel spijt zou hebben enzquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
Wtf, vond ze nou daadwerkelijk dat hij het goed mocht maken met een etentje en rozen? Een etentje? Nog een beetje gezellig doen met die kerel ook?Dat had ik nog gemist.
Ik moet eerder iets goeds doen om iemand mee uit eten te kunnen nemen. Maar de volgende keer dat ik met een meisje uit eten wil, pis ik haar bed gewoon onder.
Ja, laat hem gewoon al het nieuwe voor jou regelen. Gewoon hetzelfde goede wat je zelf had, of alleen nog maar beter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Net weer even gelezen hihi.
Ik ben zo vies misselijk door slaaptekort en 2 uur wel slapen. Mweh. Heb inmiddels andere dekbed en hoe zo'n 1.. Een goedkoop dun dingetje van de Action terwijl ik een dure 4 seizoenen veren dekbed had
Deze houd wel minder vocht vast en is eerder weer droog.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef Amarantha het volgende:
Net weer even gelezen hihi.
Ik ben zo vies misselijk door slaaptekort en 2 uur wel slapen. Mweh. Heb inmiddels andere dekbed en hoe zo'n 1.. Een goedkoop dun dingetje van de Action terwijl ik een dure 4 seizoenen veren dekbed had
Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Studeur het volgende:
En ben ik de enige die niet begrijpt of hij in zijn slaap in haar bed heeft gepist of uit boosheid naast haar bed is gaan staan en eroverheen heeft gepist?
Zou je niet zijn rug open breken en zijn ruggegraat eruit zuigen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:41 schreef Murdera het volgende:
Kan echt niet boos ophem zijn, blijf maar lachen
Ik ga het eens proberen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hahahahahhahaha
Het is toch te idioot voor woorden eigenlijk...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef Ugjerke op Facebook:
Dit is waarschijnlijk een vreemde vraag, maar er zit echt een prachtig verhaal achter. Als ik op jou bed plas, mag ik je dan mee uit eten nemen?
Werkze..!quote:
Dit ja...!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, laat hem gewoon al het nieuwe voor jou regelen. Gewoon hetzelfde goede wat je zelf had, of alleen nog maar beter.
Don't back down anymore, Ama.
Nu is het echt tijd om gewoon dikke (al dan niet letterlijke) schijt aan die gast te hebben en hem te laten opdraaien voor zijn eigen debiele gedrag.
Good luck
Ik verzin nieuwe meeteenheden voor piemels en heb het uitgebreid over de diversiteit van grindpaden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik word dronken alleen maar relaxter, schijnbaar ben ik de uitzondering
Dat vond ik ook een wtf-postquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Ugjerke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |