abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128068873
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd, gebanned for life ;( )
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)
muhahaha (Late aanschuiver en mixdrankjes ditdat :9)
SM- (SMfan en carnavaller)
BlackLining (Leidenaar)
Neo-Mullen (Limbo)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
In de week van 8 April?

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128068881
Grafweer :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128069521
Heerlijk koel nu. _O_
pi_128069995
Hey mensen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128070345
Halloooo
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_128077591
Belastingteruggave binnen 8-)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_128078128
Kom je een rondje geven? :9
pi_128078131
Ik nog steeds niet. ;(
pi_128078357
Ik mocht bijleggen. ;(
pi_128081298
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik mocht bijleggen. ;(
Niet als ik je adviseur was :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128081339
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet als ik je adviseur was :7
PM/dm gaarne waarom niet. :)
pi_128081546
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

PM/dm gaarne waarom niet. :)
Was meer een grapje. Vaak valt er wel iets te schuiven, maar ik denk in jouw geval niet. Het wordt pas lucratief als je veel soorten inkomen hebt waardoor je dus kan schuiven :P Met alleen loon kom je er niet. ;)
pi_128081570
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Was meer een grapje. Vaak valt er wel iets te schuiven, maar ik denk in jouw geval niet. Het wordt pas lucratief als je veel soorten inkomen hebt waardoor je dus kan schuiven :P Met alleen loon kom je er niet. ;)
Was ik al bang voor. Mij een beetje blij maken met een dooie mus. ;(
pi_128081677
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zorg voor meer bronnen van inkomen jonge :7 gewoon beleggen, huizen verhuren, kapitaal wegsluizen. Moet je wel heeeel veel geld hebben ;(
pi_128081703
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zorg voor meer bronnen van inkomen jonge :7 gewoon beleggen, huizen verhuren, kapitaal wegsluizen. Moet je wel heeeel veel geld hebben ;(
Ik zal van het weekend voor wat meer geld gaan zorgen dan. :@
pi_128081940
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik zal van het weekend voor wat meer geld gaan zorgen dan. :@
Als je je kontje nou gaat verkopen kan je zelfstandigenaftrek e.d. claimen :@
pi_128083235
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Da's in ieder geval nog beter dan dood maken met een blije mus :D :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_128083555
Ik vraag me trouwens af wat er met mij aan de hand is :X Ik ben ineens weer gaan sporten, betrapte mezelf er net op dat er alleen maar gezond voer in de koelkast ligt, en ik ben gisteren een hele nacht uitgeweest zonder aan de alcohol te zitten :?

Dit gaat de verkeerde kant op :r
pi_128085251
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je je kontje nou gaat verkopen kan je zelfstandigenaftrek e.d. claimen :@
Hihi aftrek :@
pi_128085295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hihi aftrek :@
Waarom denk je dat ik die noemde :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef BlackLining het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er met mij aan de hand is :X Ik ben ineens weer gaan sporten, betrapte mezelf er net op dat er alleen maar gezond voer in de koelkast ligt, en ik ben gisteren een hele nacht uitgeweest zonder aan de alcohol te zitten :?

Dit gaat de verkeerde kant op :r
Je wordt een freak. Al kan ik ook wel wat gezonder leven ;(
pi_128085784
Stappen zonder alcohol. Hoe bestaat het.
pi_128087497
Onmogelijk gewoon :')

Mensen die anders beweren geloof ik niet.
pi_128087784
Het bestaat. Ik snap het alleen niet.
pi_128087980
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Het bestaat. Ik snap het alleen niet.
Ik ook niet echt, eigenlijk :')
pi_128088090
Hoax
pi_128088131
Ja, dat zijn bobs. Telt niet imo.
pi_128088708
Nee ik ken een meisje en die drinkt nooit. En die gaat dan op stap met een bob. Saaie mensen :')!
pi_128089088
Hahaha waarom bobt zij niet?
pi_128090381
Heee lieverds :*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128094062
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:21 schreef muhahaha het volgende:
Hahaha waarom bobt zij niet?
Die is te erg als ze zat is :7
pi_128094076
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heee lieverds :*
Hoi droppie
pi_128095104
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Die is te erg als ze zat is :7
Oh dat heb ik ook gehad :D

Toen wilde een vriendin van mij gaan bobben. Heb ik maar een lulsmoes opgehangen dat ik me al niet lekker voelde en daarom toch al niet zou gaan drinken :')

No way dat ik bij haar in de auto stap :X
pi_128107203
Ik kon het toch weer niet laten he :')

FF stappen nog :9~
pi_128108067
Hoi :P
pi_128109634
:o
pi_128109809
heeeeeeeeeey
pi_128109918
c_/
pi_128110727
Mogeh :P
pi_128112038
:W
pi_128114839
Heel de avond met een leuk meisje geflirt enzo, blijkt dat ze 17 is :r
pi_128115041
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:04 schreef bijdehand het volgende:
Heel de avond met een leuk meisje geflirt enzo, blijkt dat ze 17 is :r
Verhaal van mijn leven broeder.
pi_128115246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Verhaal van mijn leven broeder.
Ja jammer is dat he... nu weet ik niet wat ik moet doen :P
pi_128115345
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja jammer is dat he... nu weet ik niet wat ik moet doen :P
Jij bent 25 toch?

Blijft lastig, die keuze kan alleen jij maken. :@
pi_128115359
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij bent 25 toch?

Blijft lastig, die keuze kan alleen jij maken. :@
Dude, ik ben 23 :P
pi_128115400
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dude, ik ben 23 :P
Ja sorry al die leeftijden hier. ;(

Mja leeftijd is slechts een getal he. Geen idee hoe je flirt is, volg je hart. O+
pi_128115425
Ik zie wel of ik haar nog ooit zie. Heb ze liever wat ouder :P
pi_128115712
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef bijdehand het volgende:
Ik zie wel of ik haar nog ooit zie. Heb ze liever wat ouder :P
Tjah over 10 jaar maakt 6 jaar geen drol meer uit. ;)
pi_128116111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Tjah over 10 jaar maakt 6 jaar geen drol meer uit. ;)
Mijn scharrel is 6 jaar ouder :P
pi_128116121
17 gaat mij toch ook echt te ver hoor :X

18 is toch echt wel de ondergrens. Vriend van mij is 23, heeft een vriendin van 16. Smeerlap :r
pi_128116237
Ik zeg maar niks haha.
pi_128116281
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik zeg maar niks haha.
:+

Nou, vooruit, die vent is sowieso een smeerlap, ookal zou die geen vriendin hebben. Da's er echt zo een die je van een kilometer afstand kunt ruiken als ie er aan komt, die leeft tussen de rotzooi en muizen, en altijd in zo'n vaal shirt rondloopt met zo'n afgetrapte trainingsbroek eronder :r

Grootste verschil wat ik ooit gehad heb is 2 jaar, zowel jonger als ouder :+ Ben nu ook eens wat aan het proberen met een meisje van 19 O+ Inderdaad boeit het ook niet zo.
pi_128116358
Jij bent toch 21?

Hm mijn verschil is 13 jaar. :@
pi_128116409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Jij bent toch 21?

Hm mijn verschil is 13 jaar. :@
:Y

Overigens vind ik wel dat het per situatie verschilt wat acceptabel is. Als het legitiem is, prima, geen probleem (mits ze ouder is dan, zeg 15 ofzo, en dus gewoon volwaardig zelf na kan denken). Maar dat figuur waar ik het over had maakt er een sport van zo jong mogelijke 'vrouwen' te versieren, en dat vind ik dus smerig.
pi_128116432
Even motorrijden :7
pi_128116459
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:Y

Overigens vind ik wel dat het per situatie verschilt wat acceptabel is. Als het legitiem is, prima, geen probleem (mits ze ouder is dan, zeg 15 ofzo, en dus gewoon volwaardig zelf na kan denken). Maar dat figuur waar ik het over had maakt er een sport van zo jong mogelijke 'vrouwen' te versieren, en dat vind ik dus smerig.
Ja, dat is wel fout ja.
pi_128117806
Hihi handje dat is gewoon zelfs minderjarig. :P
pi_128182798
Altijd schrikken als men een ander station in de trein omroept dan waar je daadwerkelijk heen moet. ;(
pi_128185581
Te kort geslapen Barrie? ;(
pi_128185633
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Altijd schrikken als men een ander station in de trein omroept dan waar je daadwerkelijk heen moet. ;(
Waar ging je heen?
pi_128188290
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2013 10:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waar ging je heen?
Werk, kwam per ongeluk naar jouw schoolstad. :')
pi_128188330
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Werk, kwam per ongeluk naar jouw schoolstad. :')
_O- Moest je naar eindhoven?
pi_128190526
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O- Moest je naar eindhoven?
:@
pi_128198906
Ehv :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_128199720
Inderdaad ;( ;(
pi_128229556
Woah! Jullie deden meets in de terminus?
Bazenkroeg _O_
Daar zit ik als het even kan lekker iedere week aan een bijzonder bier :P
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_128229797
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:22 schreef hylian het volgende:
Woah! Jullie deden meets in de terminus?
Bazenkroeg _O_
Daar zit ik als het even kan lekker iedere week aan een bijzonder bier :P
Deden ja. Barrie wil niet meer meeten waar ik bij ben om ze, en ik quote, 'geen zin heb om naar bijdehands lelijke kutkop te kijken terwijl ik bier drink'. -O-
pi_128230146
Ik probeer al wekenlang iets te fixen alleen jullie reageren niet. ;(
pi_128230209
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 13:22 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:@
Damn. Sterkte zeg :{

Overigens speciaal bier drinkt men bij 't Paultje en niet bij de Terminus.
pi_128230251
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vind 't Paultje wel aardig, Terminus liggen mijn roots al..
Het is 's avonds soms zo druk, ik ben een hele saaie vent :P
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_128230299
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef hylian het volgende:

[..]

Ik vind 't Paultje wel aardig, Terminus liggen mijn roots al..
Het is 's avonds soms zo druk, ik ben een hele saaie vent :P
Mwa, mijn roots liggen bij Tijl Uilenspiegel :+

_O_
pi_128230320
Mijn roots liggen thuis op zolder. :@
pi_128230400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

't Paultje, is dat die bij de oude ABN? Terminus zit er al veel langer en is veel gezelliger.
pi_128230461
:Y dat it bij dat ABN gebouw.
pi_128230661
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:56 schreef BlackLining het volgende:
:Y dat it bij dat ABN gebouw.
Waarom is 't Paultje beter dan Terminus? Terminus is gewoon een begrip in de stad, 't Paultje is een net opgericht cafeetje waar bijna niemand van gehoord heeft. Dus als je me wil overtuigen om speciaalbiertjes te gaan drinken in 't Paultje ipv de Terminus: doe je best :P
pi_128230819
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom is 't Paultje beter dan Terminus? Terminus is gewoon een begrip in de stad, 't Paultje is een net opgericht cafeetje waar bijna niemand van gehoord heeft. Dus als je me wil overtuigen om speciaalbiertjes te gaan drinken in 't Paultje ipv de Terminus: doe je best :P
Ik zie geen enkele reden om jou over te moeten halen hoor :P Alleen zit ik liever daar dan bij Terminus. Wat niet wil zeggen dat Terminus een slechte tent is natuurlijk, maar een begrip is het nou ook niet echt.
pi_128231036
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zie geen enkele reden om jou over te moeten halen hoor :P Alleen zit ik liever daar dan bij Terminus. Wat niet wil zeggen dat Terminus een slechte tent is natuurlijk, maar een begrip is het nou ook niet echt.
Je brengt het alsof het ene beter is dan het ander, dus ik dacht dat je daar wel redenen voor had. En ja, de mensen met wie ik om ga gaan er best vaak heen, dus voor ons is het zeker een begrip. 't Paultje daarentegen... wij refereren er meestal naar als 'het kraakpand-cafe', omdat het eerst leeg stond :P Wil d'r wel een keer heen maar alleen als ik weet waarom zeg maar.
pi_128231184
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je brengt het alsof het ene beter is dan het ander, dus ik dacht dat je daar wel redenen voor had. En ja, de mensen met wie ik om ga gaan er best vaak heen, dus voor ons is het zeker een begrip. 't Paultje daarentegen... wij refereren er meestal naar als 'het kraakpand-cafe', omdat het eerst leeg stond :P Wil d'r wel een keer heen maar alleen als ik weet waarom zeg maar.
Nou ja, ik vind het daar leuker, maar ik vind zo'n discussie omtrent welke kroeg nou beter is dan de andere zo nutteloos :P Zeker als het in principe allebei natuurlijk prima tenten zijn, maar ik heb wel een voorkeur.

Ik ken het complete personeelsbestand daar en kom er al sinds het opgericht is, en de eigenaar weet zo verschrikkelijk veel over bier dat ik dat wel een voordeel vind. Mensen waarmee ik om ga kennen de Terminus dan weer nauwelijks.
pi_128231228
Hoi allemaal :+ morgen een kamertje bekijken in Vught. Wens me succes
pi_128231486
Succes! ^O^ ^O^
pi_128231558
Ik kreeg het idee dat er geen clubs zijn in Den Bosch, dus ik Googelde even en kwam er achter dat er toch wél een club in Den Bosch zit. Club Eivissa. Is dat wat 8-)
pi_128231758
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het daar leuker, maar ik vind zo'n discussie omtrent welke kroeg nou beter is dan de andere zo nutteloos :P Zeker als het in principe allebei natuurlijk prima tenten zijn, maar ik heb wel een voorkeur.
Dat heb ik dus ook. Heb geen redenen om de andere kroeg te proberen :P
pi_128231761
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kreeg het idee dat er geen clubs zijn in Den Bosch, dus ik Googelde even en kwam er achter dat er toch wél een club in Den Bosch zit. Club Eivissa. Is dat wat 8-)
Nee.

In Den Bosch moet je niet naar clubs gaan, maar naar lokale buurtkroegjes als 't Paultje of de Terminus dus :+

Als je naar een club wilt moet je maar naar Eindhoven gaan ofzo. Wat mij betreft sluiten ze Eivissa vandaag nog. Daar is werkelijk altijd gedonder.
pi_128231762
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi allemaal :+ morgen een kamertje bekijken in Vught. Wens me succes
Succes chick met kroon :D
pi_128231809
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee.

In Den Bosch moet je niet naar clubs gaan, maar naar lokale buurtkroegjes als 't Paultje of de Terminus dus :+

Als je naar een club wilt moet je maar naar Eindhoven gaan ofzo. Wat mij betreft sluiten ze Eivissa vandaag nog. Daar is werkelijk altijd gedonder.
Ik houd van gedonder, aangezien ik er zelf nooit bij betrokken ben. Lekker de ramptoerist uithangen.
pi_128231813
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Deden ja. Barrie wil niet meer meeten waar ik bij ben om ze, en ik quote, 'geen zin heb om naar bijdehands lelijke kutkop te kijken terwijl ik bier drink'. -O-
:')! Niet waar. Jouw gezichtje is een genot om naar te kijken. Zelfs nuchter O+
pi_128231815
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Succes chick met kroon :D
tnx!! *O*
pi_128231883
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

:')! Niet waar. Jouw gezichtje is een genot om naar te kijken. Zelfs nuchter O+
Ik heb geen gezichtJE.
pi_128231889
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ik houd van gedonder, aangezien ik er zelf nooit bij betrokken ben. Lekker de ramptoerist uithangen.
Dan nog dient Eivissa gewoon gesloten te worden. Zal denk ik ook niet zo heel lang meer duren. Er gebeurt daar best wel het een en ander dat het daglicht niet kan verdragen.
pi_128231956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dan nog dient Eivissa gewoon gesloten te worden. Zal denk ik ook niet zo heel lang meer duren. Er gebeurt daar best wel het een en ander dat het daglicht niet kan verdragen.
Zoals? :P Noem eens wat dan want ik kan me er weinig bij voorstellen. Vechtpartijen ofzo?
pi_128232002
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb geen gezichtJE.
Jawel.:7
pi_128232005
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Zoals? :P Noem eens wat dan want ik kan me er weinig bij voorstellen. Vechtpartijen ofzo?
Elke avond vechtpartijen, veel drugshandel, knetterzatte 13jarige, etcetera. Eerdaags is de gemeente het gewoon zat daar. Dat er preventief politie voor de deur staat tegenwoordig is daar wel een aardig teken van.
pi_128232041
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Elke avond vechtpartijen, veel drugshandel, knetterzatte 13jarige, etcetera. Eerdaags is de gemeente het gewoon zat daar. Dat er preventief politie voor de deur staat tegenwoordig is daar wel een aardig teken van.
Ok. jammer hoor. Zijn er nog andere clubs? Dacht het niet he?
pi_128232094
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:44 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ok. jammer hoor. Zijn er nog andere clubs? Dacht het niet he?
Nope. Kun je wel naar Eindhoven, daar zit best veel.

Mij zul je er niet zien, maar er zijn hele volksstammen die elke avond die kant op trekken om er te gaan stappen. Den Bosch moet het hebben van zijn kleine buurtkroegjes, en die zijn juist zo leuk O+
pi_128232164
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mij zul je er niet zien, maar er zijn hele volksstammen die elke avond die kant op trekken om er te gaan stappen. Den Bosch moet het hebben van zijn kleine buurtkroegjes, en die zijn juist zo leuk O+
hmm oke dan :o
pi_128232432
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Eens. Ik hou sowieso meer van kroegen dan van clubs :7
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:40:43 #96
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128234116
Terminus is leuk inderdaad. Maar op momenten dat ik echt geen zin heb in Ierse volksmuziek, ga ik toch liever naar de Rode Pimpernel.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:42:15 #97
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128234157
En geen 'jij bent gay!' gebaren wil krijgen, wtf, dat vind ik nog steeds debiel. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_128234186
Gay gebaren. :')

dinsdag 25 juni 2013 @ 12:43:47 #99
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_128234211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Gay gebaren. :')

[ afbeelding ]
Een of andere man vond mij gay of zo. Prima, maar dat je dan de halve avond gaat gebaren en zo, vind ik wel een beetje apart.
pi_128234232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Een of andere man vond mij gay of zo. Prima, maar dat je dan de halve avond gaat gebaren en zo, vind ik wel een beetje apart.
Dat is gewoon dom en hij verdient een muilpeer op zijn bakkus! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')