SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door winterstorm666 op 21-06-2013 21:28:38 ]home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
WS, je weet toch dat ik hier altijd trouw de wacht hou voor de nachtbrakers en zwoegers in de nachtdienst?
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-06-2013 03:35:36 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
dat klopt!!
nachtbraker it is. in ieder geval tot twee uur.
nachtdienst heb ik erop zitten. alleen even terug komen in dagritme.
hopen dat het straks overdag een beetje koeler is zodat ik en Yuno een rondje kunnen trailen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Slacker: als je dit morgen leest. Mijn kinderen (ik ben juf) komen altijd met wedstrijdjes, dat de ene sneller knutselt, iemand als eerste in de kring zit, weet ik het wat. Ik zeg dan altijd: jij bent het snelste van je eigen werkje/stoeltje. Misschien is iemand later begonnen, prikt hij preciezer dan jij of heeft vannacht niet lekker geslapen; mijn boodschap is altijd dat je je bezig moet houden met jezelf en dat je je eigenlijk niet kunt vergelijken met anderen.
En zo geldt het ook met hardlopen. Je kunt je niet met anderen vergelijken want jij bent de enige die op dezelfde manier loopt als jij. Jij bent de enige die precies even lang loopt, in dat weer.
Jij bent gewoon de beste van jouw lichaam, want er heeft nog nooit iemand met jouw lichaam zo ver/lang/snel/mooi/slordig hardgelopen. Je kunt alleen maar winnen van jezelf, en dat doe je!
Dus. Luister naar juf Heidi, want jij bent de beste van jouw lijf.![]()
Overigens was vanavond wel mijn loopavond maar ik zit echt tot mijn kruin vol met tapas en sangria. Dat ga ik eerst maar eens verteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:30 schreef Twinky het volgende:
Slacker: als je dit morgen leest. Mijn kinderen (ik ben juf) komen altijd met wedstrijdjes, dat de ene sneller knutselt, iemand als eerste in de kring zit, weet ik het wat. Ik zeg dan altijd: jij bent het snelste van je eigen werkje/stoeltje. Misschien is iemand later begonnen, prikt hij preciezer dan jij of heeft vannacht niet lekker geslapen; mijn boodschap is altijd dat je je bezig moet houden met jezelf en dat je je eigenlijk niet kunt vergelijken met anderen.
En zo geldt het ook met hardlopen. Je kunt je niet met anderen vergelijken want jij bent de enige die op dezelfde manier loopt als jij. Jij bent de enige die precies even lang loopt, in dat weer.
Jij bent gewoon de beste van jouw lichaam, want er heeft nog nooit iemand met jouw lichaam zo ver/lang/snel/mooi/slordig hardgelopen. Je kunt alleen maar winnen van jezelf, en dat doe je!
Dus. Luister naar juf Heidi, want jij bent de beste van jouw lijf.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
SPOILER: enigszins off topic n.a.v. Twinky's postOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-06-2013 03:26:30 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Prikkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:30 schreef Twinky het volgende:
Anyway, ik stond vanmorgen weer om 04:50 uur buiten, om wraak te nemen op de training van woensdagen dat is gelukt, deze keer de training wel braaf uit kunnen lopen
Oh, en over de Ekiden!quote:DEELNAMELIMIET BIJNA BEREIKT
Vanavond wat puntjes op de i gezet, knoopjes doorgehakt. In totaal hebben zich nu 144 teams ingeschreven. 160 teams is wat de organisatie als limiet heeft gesteld in verband met o.a. de organisatorische haalbaarheid en veiligheid![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Prikken
Anyway, ik stond vanmorgen weer om 04:50 uur buiten, om wraak te nemen op de training van woensdagen dat is gelukt, deze keer de training wel braaf uit kunnen lopen
Oh, en over de Ekiden!
[..]![]()
En Ekiden... Wauw.... Hoe groot is dat terrein eigenlijk dat er zoveel mensen op kunnen?![]()
Begin me af te vragen of je je daar überhaupt nog kan bewegen...![]()
![]()
Nou ja, het scheelt dat die mensen die niet allemaal tegelijk gaan rennenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:25 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En Ekiden... Wauw.... Hoe groot is dat terrein eigenlijk dat er zoveel mensen op kunnen?![]()
Begin me af te vragen of je je daar überhaupt nog kan bewegen...dus op het parcours zal het nog wel gaan. Op het terrein, gezellig knus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Knus.... Da's ook een omschrijving voor gruwelijk druk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt dat die mensen die niet allemaal tegelijk gaan rennendus op het parcours zal het nog wel gaan. Op het terrein, gezellig knus
![]()
![]()
Mwa, ik denk dat dat wel meevaltquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Knus.... Da's ook een omschrijving voor gruwelijk druk.komt goed!
Nu gauw even douchen!
Oh, die hardloopkalender-app is wel geinig trouwens
[ Bericht 6% gewijzigd door Guppy op 21-06-2013 07:04:44 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, die hardloopkalender-app is wel geinig trouwens![]()
Thanks!
(Jammer dat België er niet op staat)![]()
D'r zou ook een mogelijkheid moeten zijn om de loopjes te exporteren naar je kalenderquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:20 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Thanks!
(Jammer dat België er niet op staat)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo ver ik zie, niet in deze versie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
D'r zou ook een mogelijkheid moeten zijn om de loopjes te exporteren naar je kalender![]()
Is er ook niet, maar zou ik wel willenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:30 schreef Twinky het volgende:
Dus. Luister naar juf Heidi, want jij bent de beste van jouw lijf.![]()
So trueMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
/tegenopzietquote:Je startnummer voor de Zomerklassieker van Brabant is:1535.
Kunnen, jaquote:makkelijk, is een ander verhaal
![]()
vorig jaar was de voorbereiding een stuk beter. Nu ben ik minder goed getraind (wat gekwakkeld met m'n schenen), is het warmer, zijn er meer pollen en ga ik de avond ervoor naar Bruce
Oh wel, dan ga ik maar gewoon voor de fun, en de epic fugly medaille
Dat is toch makkelijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh wel, dan ga ik maar gewoon voor de fun, en de epic fugly medaille![]()
![]()
Nou ben ik toch wel benieuwd naar die medaille dan...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kunnen, jamakkelijk, is een ander verhaal
![]()
vorig jaar was de voorbereiding een stuk beter. Nu ben ik minder goed getraind (wat gekwakkeld met m'n schenen), is het warmer, zijn er meer pollen en ga ik de avond ervoor naar Bruce
Oh wel, dan ga ik maar gewoon voor de fun, en de epic fugly medaille![]()
![]()
Hoi! Morgen weer lopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sinds april, bij de M van Rotterdam. Valt op zich nog wel mee dus. Maar toen kwakkelde ik ook al en dat ging dus ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:59 schreef hatsaflats het volgende:
Je eerste 10 sinds best wel lang toch Gup?
Dat is nu wel voorbij, maar m'n fitheid is nog niet optimaalkomt wel weer goed hoor. En m'n doelen zijn dit jaar toch vooral de Ekiden, BtB en 7^^nacht
Dat lijkt op een mooie dealquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:52 schreef Arquero het volgende:
Yur, vandaag is er op ibood een Nexus 4 in de aanbieding. Iets voor jou GotC?
F means you're fucked![]()
Je wekker vergeten te zettenRespect Gup voor jouw fok!ing-vroege-ochtendloopje
![]()
Twinky: mooi verhaal, lieve juf!![]()
Vanavond 5k in Kwintsheul!![]()
Gewoon lekker rustig aan doen en extra lang genietenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sinds april, bij de M van Rotterdam. Valt op zich nog wel mee dus. Maar toen kwakkelde ik ook al en dat ging dus ook niet echt lekker
Dat is nu wel voorbij, maar m'n fitheid is nog niet optimaalkomt wel weer goed hoor. En m'n doelen zijn dit jaar toch vooral de Ekiden, BtB en 7^^nacht
Als het een beetje weer is, kom ik ff kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:06 schreef Quoi het volgende:
Je wekker vergeten te zettenRespect Gup voor jouw fok!ing-vroege-ochtendloopje
![]()
Twinky: mooi verhaal, lieve juf!![]()
Vanavond 5k in Kwintsheul!F means you're fucked![]()
Daarom! Heb ik er ook maximaal plezier vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig aan doen en extra lang genietenal die mensen die m zo snel mogelijk afraffelen
@Twinky, ik heb nu geen foto van de hand, maar het is de afgelopen twee jaar dezelfde geweest. Ik reken dus opnieuw op die medaille
Tussen Wateringen en Naaldwijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:08 schreef Quoi het volgende:
Leuk Yur! Ik moet eerst eens opzoeken waar Kwinsheul ligt vandaag
Zo, gister weer een wedstrijdje gelopen, dezelfde als Hinder. Dus over de omstandigheden hoef ik weinig te zeggen. Het was benauwd, warm, drukkend warm. En ook gezellig druk moet ik zeggen. Bij het inschrijven kwam ik gelijk een bekende tegen, dus maar samen voorbereid en toen ik de sporthal uit kwam zagen we gelijk de oud-ploeggenote tegen die 5e was geworden bij de ladiesrun, ze liep daar 20:54 en wilde vandaag wel achter mij aan gaan om richting de 20 min te gaan. Even later kwam de vriend die ik ook naar die 20 minuten zou loodsen er ook aan, dus konden we richting de start gaan.
Gelukkig waren we voor de start gaan warmlopen en schoven we het 'snelle' startvak in zoals Hinder dat omschreef. Al hoorde ik dat pas na de finishDe Garmin had het signaal zo te pakken en toen was het wachten op het startschot. Nadat we losgelaten werden was het gelijk temporiseren, want toen ik de eerste keer op mijn garmin keek, gaf ie een pace aan van 3:16. Ik had ook meteen een gaatje geslagen met mijn 2 volgers, maar na wat inhouden sloten ze weer aan en kon ik zo rond de 4 min/km gaan lopen.
Bij het eerste km punt passeerde ik in 3:52 en zag ik dat mijn volgers al op 20-25 meter achter me liepen. Dus had ik weer wat ingehouden en toen ze een ruime 5 meter achter me waren weer naar het tempo van 4:00 gegaan. Toen ik daar weer naar versnelde haalde ik een klein jongetje in (denk dat hij een jaar of 12/13 was) die naast mij gestaan had bij de start, dus nam hem ook op sleeptouw.
De 2e km ging in 4:02, maar toen ik omkeek waren mijn volgers zover afgezakt, dat ik gezwaaid heb en toen ben ik mijn eigen tempo gaan lopen, we gingen ook net de dijk af en het verbaasde me dat ik zo makkelijk nog naar de 3:45 min/km kon versnellen en dat ik nog zoveel mensen inhaalde. Het klimmetje over de brug was wel een kuitenbijter, maar goed rustig omhooggelopen en het scheelde dat daar een paar bekenden stonden, om je af te leiden van de verzuring in je benen.
De laatste 2 km op gevoel gelopen en niet meer al te veel op mijn klokje gekeken en na het keerpunt nog even die vriend van me een high five gegeven. Voor de laatste bocht zag ik dat ik nog geen 19 min onderweg was en het onder de 20 minuten lopen ging dus lukken, dus ook maar niet de moeite gedaan voor een eindsprint, meer gewoon genieten van al die mensen die je aanmoedigen.
En in 21 minuten finishte degene die ik zou hazen, maar toen was het wachten op de dame die ik zou hazen, maar wat bleek, die was bij 2 km ingestort en we zagen haar later bij het centrale punt onder een isolatiedeken liggen. Gelukkig was ze bij kennis en gingen we snel op zoek naar haar ouders. Toen haar ouders er waren, was de arts er ook al bij en wat ik ervan opgevangen had, had ze waarschijnlijk vochttekort en daardoor ingestort. Dat was wel een flinke domper.
http://www.endomondo.com/workouts/206139640/2924303
finish filmpje (blauwe shirt): http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1187<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
vervelend vehaal voor je mee-renster MD maar wat jijzelf betreft een prima prestatie
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed gedaan MD!! Gaat alles nu weer goed met de ingestorte dame?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klinkt heftig! Knap van dat jongetje, nog gezien of die ook in een goede tijd gefinisht is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, gister weer een wedstrijdje gelopen, dezelfde als Hinder. Dus over de omstandigheden hoef ik weinig te zeggen. Het was benauwd, warm, drukkend warm. En ook gezellig druk moet ik zeggen. Bij het inschrijven kwam ik gelijk een bekende tegen, dus maar samen voorbereid en toen ik de sporthal uit kwam zagen we gelijk de oud-ploeggenote tegen die 5e was geworden bij de ladiesrun, ze liep daar 20:54 en wilde vandaag wel achter mij aan gaan om richting de 20 min te gaan. Even later kwam de vriend die ik ook naar die 20 minuten zou loodsen er ook aan, dus konden we richting de start gaan.
Gelukkig waren we voor de start gaan warmlopen en schoven we het 'snelle' startvak in zoals Hinder dat omschreef. Al hoorde ik dat pas na de finishDe Garmin had het signaal zo te pakken en toen was het wachten op het startschot. Nadat we losgelaten werden was het gelijk temporiseren, want toen ik de eerste keer op mijn garmin keek, gaf ie een pace aan van 3:16. Ik had ook meteen een gaatje geslagen met mijn 2 volgers, maar na wat inhouden sloten ze weer aan en kon ik zo rond de 4 min/km gaan lopen.
Bij het eerste km punt passeerde ik in 3:52 en zag ik dat mijn volgers al op 20-25 meter achter me liepen. Dus had ik weer wat ingehouden en toen ze een ruime 5 meter achter me waren weer naar het tempo van 4:00 gegaan. Toen ik daar weer naar versnelde haalde ik een klein jongetje in (denk dat hij een jaar of 12/13 was) die naast mij gestaan had bij de start, dus nam hem ook op sleeptouw.
De 2e km ging in 4:02, maar toen ik omkeek waren mijn volgers zover afgezakt, dat ik gezwaaid heb en toen ben ik mijn eigen tempo gaan lopen, we gingen ook net de dijk af en het verbaasde me dat ik zo makkelijk nog naar de 3:45 min/km kon versnellen en dat ik nog zoveel mensen inhaalde. Het klimmetje over de brug was wel een kuitenbijter, maar goed rustig omhooggelopen en het scheelde dat daar een paar bekenden stonden, om je af te leiden van de verzuring in je benen.
De laatste 2 km op gevoel gelopen en niet meer al te veel op mijn klokje gekeken en na het keerpunt nog even die vriend van me een high five gegeven. Voor de laatste bocht zag ik dat ik nog geen 19 min onderweg was en het onder de 20 minuten lopen ging dus lukken, dus ook maar niet de moeite gedaan voor een eindsprint, meer gewoon genieten van al die mensen die je aanmoedigen.
En in 21 minuten finishte degene die ik zou hazen, maar toen was het wachten op de dame die ik zou hazen, maar wat bleek, die was bij 2 km ingestort en we zagen haar later bij het centrale punt onder een isolatiedeken liggen. Gelukkig was ze bij kennis en gingen we snel op zoek naar haar ouders. Toen haar ouders er waren, was de arts er ook al bij en wat ik ervan opgevangen had, had ze waarschijnlijk vochttekort en daardoor ingestort. Dat was wel een flinke domper.
http://www.endomondo.com/workouts/206139640/2924303
finish filmpje (blauwe shirt): http://www.racetimer.se/n(...)imer_eu&race_id=1187Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pfff dat je in twee km zo kapot kan gaan. Wat een sport he...
Of was er een speciale oorzaak dat ze instortte (behalve de warmte)?![]()
Ja, voelde wel dubbel, omdat ik haar overhaalde om de eerste 2 km mee te lopen en daarna wel te zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
vervelend vehaal voor je mee-renster MD maar wat jijzelf betreft een prima prestatie
Maar het geeft me vertrouwen voor de Ekiden, een tijd onder de 19 minuten moet haalbaar zijn denk ik, denk dat ik zelfs op mijn PR van start ga en kijk waar het schip strandt. Merk wel dat ik meer inhoud heb gekregen door de lange afstanden die ik gelopen heb.Ik heb niks meer gehoord, maar moet wel goedkomen denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed gedaan MD!! Gaat alles nu weer goed met de ingestorte dame?Nee, heb het jongetje niet meer gezien...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt heftig! Knap van dat jongetje, nog gezien of die ook in een goede tijd gefinisht is?Ik heb geen idee, denk dat het de warmte is geweest...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:26 schreef Saysem het volgende:
Pfff dat je in twee km zo kapot kan gaan. Wat een sport he...
Of was er een speciale oorzaak dat ze instortte (behalve de warmte)?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik vind het heel lief dat je het zegt, maar het gaat een beetje aan me voorbij... Dit jaar is geen jaar voor PR's, ik ben herstellende (ookal wil ik dat zelf ontkennen) en daarmee is een jacht naar PR's uitgesloten. Dit jaar. Mijn lijf heeft zich dit jaar een beetje raar gedragen en daarmee verlies je wat vertrouwen in je eigen lijf. Dat vertrouwen is er inmiddels weer. Ruim zeven maanden heb ik niet (of bizar weinig) kunnen trainen. Dus volgend jaar kan ik weer lekker de beste zijn van mijn lichaam en PR's van mezelf en anderen aanvallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:30 schreef Twinky het volgende:
@Gup 10km ga jij gewoon doen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wow MD, toch apart om mee te krijgen! Respect voor je eigen loop, erg netjes.
Respect ook voor de ochtend lopers :-) Ik draai me rond die tijd nog eens met plezier omAll management is Strategic Management.![]()
ik ook, nu al zin. Het regent al de hele ochtend hier, dus morgen is lekker wat koeler.quote:
Tijd voor een duurloop(je)
vandaag maar eens even een route uitstippelenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
HeftigMaar het was de laatste paar dagen ook zulk extreem weer mbt luchtvochtigheid en warmte. En zeker omdat de overgang zo extreem is/was heeft je lichaam nauwelijks tijd om zich goed aan te passen.
Ik mag zometeen weer intervallen maar ik heb totaal geen zin.![]()
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
HeftigMaar het was de laatste paar dagen ook zulk extreem weer mbt luchtvochtigheid en warmte. En zeker omdat de overgang zo extreem is/was heeft je lichaam nauwelijks tijd om zich goed aan te passen.
Ik mag zometeen weer intervallen maar ik heb totaal geen zin.F means you're fucked![]()
Goed gedaan MD!
Wel vervelend voor je medeloopster, het zal wel goedkomen, maar wel balen..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja inderdaad jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, zo maar eens omkleden en goed naar de TT kijken.
Ik wil al een hele week LOPEN maar kan alleen miepen.
Maar morgen stop ik met MIEPEN en mag ik weer LOPEN
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij die PR's ookquote:volgens jaar
NU weet ik waar miep miep zoef vandaan komtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar morgen stop ik met MIEPEN en mag ik weer LOPEN![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:09 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
NU weet ik waar miep miep zoef vandaan komt
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het lijf voelt goed?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar morgen stop ik met MIEPEN en mag ik weer LOPENIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo is dat. Morgen ben ik roadrunner!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:09 schreef _Zeddicus_ het volgende:
[..]
NU weet ik waar miep miep zoef vandaan komt
De hele week wel. Had alleen maandag maar last van de knie. Maar ik wou dus niks gaan forceren. Echt irritant dat je niets voelt maar toch niet kan lopen.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb zondag mijn eerste 5km loopje. Nou heb ik alleen afgelopen maandag nog maar gelopen en daarna niet meer om de schenen even te ontzien. Maar het kriebelt en wil graag nog een keertje lopen vanavond, zou ik dat kunnen doen? Of beter laten om zondag fitter te zijn? Wellicht een wat korter stukje anders ofzo? Nooit verwacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik haat het binnen zitten en niets doen...![]()
You are telling mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De hele week wel. Had alleen maandag maar last van de knie. Maar ik wou dus niks gaan forceren. Echt irritant dat je niets voelt maar toch niet kan lopen.Maar tof, safe runnings!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Helder? Regenregenregenregen hier. En grijs. Wel koel, dat wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Het benauwde weer is voorbij! Heerlijk heldere koele lucht nu.![]()
Ik had dan eigenlijk op donderdag nog een rondje van max 3 km gelopen op stevig tempo. Maar anders vandaag op iets rustiger tempo 3 of 2.5 doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef CRX_master het volgende:
Ik heb zondag mijn eerste 5km loopje. Nou heb ik alleen afgelopen maandag nog maar gelopen en daarna niet meer om de schenen even te ontzien. Maar het kriebelt en wil graag nog een keertje lopen vanavond, zou ik dat kunnen doen? Of beter laten om zondag fitter te zijn? Wellicht een wat korter stukje anders ofzo? Nooit verwacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik haat het binnen zitten en niets doen...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja jij kan 't weten. Maar je loopt ook weerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
You are telling meMaar tof, safe runnings!
als je er dan toch echt even uit wil zou ik zeggen, doe gewoon een kilometer of 2-3 in een heel rustig tempoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef CRX_master het volgende:
Ik heb zondag mijn eerste 5km loopje. Nou heb ik alleen afgelopen maandag nog maar gelopen en daarna niet meer om de schenen even te ontzien. Maar het kriebelt en wil graag nog een keertje lopen vanavond, zou ik dat kunnen doen? Of beter laten om zondag fitter te zijn? Wellicht een wat korter stukje anders ofzo? Nooit verwacht dat ik dit nog zou zeggen, maar ik haat het binnen zitten en niets doen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb gisteren ook dramatisch gelopen. We deden interval, met een kern van 5x5 minuten, en ik heb geen enkele keer het tempo gehaald dat ik tijdens een duurloop makkelijk 50 minuten vol houd. Zou dat nou echt aan die warmte liggen? Het water dat ik mee had genomen viel ook niet lekker, dus thuis toch maar wat sportdrank gepakt.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Gisteren kon ik niet weg helaas.. vriendin naar de fitness.. en 2 kindjes in bed..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik had dan eigenlijk op donderdag nog een rondje van max 3 km gelopen op stevig tempo. Maar anders vandaag op iets rustiger tempo 3 of 2.5 doen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: