YW, ik blijf wel weer braaf in mijn 'eigen' topic hoorquote:
Jup, good night dan maar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef DemonRage het volgende:
Regendruppels in Eindhoven, maar geen vuurwerk.
Een hint van oplichtende lucht in de verte is ook niet noemenswaardig.
check buienradar, er borrelt watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie steeds meer flitsen in de verte... zou het dan toch nog?
Boven Zeeland en Zuid-Holland onweert het nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie steeds meer flitsen in de verte... zou het dan toch nog?
Hoop hebben voor dit regengebiedquote:
Ik woon aan de kust..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop hebben voor dit regengebied
Of je moet in aan de kust wonen ofzo...
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten, maar lang niet zo actief als van vanmiddag. Wel neemt de onweersactiviteit boven Duitsland toe. Naar verwachting pas laat in de nacht/vroeg in de ochtend in Nederland. Oost-Groningen lijkt de grootste kanshebber.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef practics het volgende:
Almelo Zuid regen![]()
Dan eindelijk het begin van het eind?![]()
Dat gebied tussen Frankfurt en Hannover? Ben bang dat dat echt wel zijn kracht dan kwijt is tegen die tijd hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten, maar lang niet zo actief als van vanmiddag. Wel neemt de onweersactiviteit boven Duitsland toe. Naar verwachting pas laat in de nacht/vroeg in de ochtend in Nederland. Oost-Groningen lijkt de grootste kanshebber.
Ja die. Niet dat het zo gek veel voorstelt vergeleken met vanmiddag maar ik vind het wel opvallend dat het tot nu toe nog aan het activeren is. We zullen zien wat het wordtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef practics het volgende:
[..]
Dat gebied tussen Frankfurt en Hannover? Ben bang dat dat echt wel zijn kracht dan kwijt is tegen die tijd hier.
Jaaaa ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net de eerste regen gevallen vandaag in Den Haag zuidwest en zie flitsen en hoor donder
Dat heb ik daarstraks gewenst voor het westenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net de eerste regen gevallen vandaag in Den Haag zuidwest en zie flitsen en hoor donder
Wens maar niet te hardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik daarstraks gewenst voor het westen![]()
*gaat ¤1000 wensen*
Loosduinenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook
Waar uit Den Haag?
Ik woon in het oosten en heb genoeg gehad voor de rest van het jaar. Ik deel graagquote:
Als ik blitzortung mocht geloven dan was het boven Duitsland toch wel factor 3 tot 5 erger qua activiteit onweer, dan het gedeelte wat Enschede zo hard heeft getroffen met water.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja die. Niet dat het zo gek veel voorstelt vergeleken met vanmiddag maar ik vind het wel opvallend dat het tot nu toe nog aan het activeren is. We zullen zien wat het wordt
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoostenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten en heb genoeg gehad voor de rest van het jaar. Ik deel graag
Blaas het even hierheen danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten en heb genoeg gehad voor de rest van het jaar. Ik deel graag
Kut...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten
quote:
Ik blaas het wel terug als ik er genoeg van hebquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef practics het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niks ervan lekker hier houden. Eindelijk is het donker nu nog het onweer, herhaling van vanmiddag mag wel.
Laat maar komenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef practics het volgende:
[..]
Als ik blitzortung mocht geloven dan was het boven Duitsland toch wel factor 3 tot 5 erger qua activiteit onweer, dan het gedeelte wat Enschede zo hard heeft getroffen met water.
Mooi manquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef GekkePoes het volgende:
5 jaar geleden als ik geen zin had om de tuin te sproeien zette ik de barbecue buiten, en er kwam spontaan regen.
In slaap gevallen zeker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was even lekker en nu is het opeens opgehouden.
Heel de avond terras gehangen. Tot 12 uur droog en warm. Ging toch nergens meer vanuit. En geheel terecht blijkt maar weer. Om te janken, ik had liever in de knallende onweer naar huis gegaan, maar natuurlijk niet...quote:
Verwoorde het denk ik verkeerd. Vanmiddag gaf Blitzortung boven Duitsland per vakje daar ongeveer tussen de 300 en 1000 ontladingen. Terwijl op het moment dat de bui die het regen water van Enschede heeft veroorzaakt nog maar rond 80 tot 200 ontladingen zat.quote:
Gewoon echt naast politiebureau in Aaltje N straatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op het randje met waldeck? tegenover winkelcentrum loosduinen?
Nice! Ik woon vlakbij de gamma bij de macquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gewoon echt naast politiebureau in Aaltje N straat
Bliksem begint goed toe te nemen, misschien maar even peukie op balkon doen
We wonen in het verkeerde land.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef practics het volgende:
[..]
Verwoorde het denk ik verkeerd. Vanmiddag gaf Blitzortung boven Duitsland per vakje daar ongeveer tussen de 300 en 1000 ontladingen. Terwijl op het moment dat de bui die het regen water van Enschede heeft veroorzaakt nog maar rond 80 tot 200 ontladingen zat.
Maar goed op dit moment neem ik met alles genoeg.Zou nog wel even duren voor dat je weer deze situatie krijgt in Nederland.
Neemt wel toe ja. Gaat langzaam richting het noorden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zuid-mid Duitsland doet het al stuk beter inderdaad. Maar goed mocht ik om het weer verhuizen dan denk ik toch richting Amerika,quote:
Laat me raden Ten zuiden van je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of het echt goed boem gaat doen hier.....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neemt wel toe ja. Gaat langzaam richting het noorden.
Neen, ik kom er al zoveel van tekortquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je dood bent. Gewoon het maximale halen uit het leven.
Zoveel dat het wegdrijft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef vandermar het volgende:
Zou er nog wat regen komen in Friesland?
Ik verdamp bijna zo droog hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef vandermar het volgende:
Zou er nog wat regen komen in Friesland?
Valt nog mee, maar neemt wel langzaam toe in activiteit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of het echt goed boem gaat doen hier.....
Houtwijk/Kraayensteinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice! Ik woon vlakbij de gamma bij de mac
Ga zo ook even me balkon op
Ik heb er zoveel. Welke wil je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:13 schreef Yvesss het volgende:
[..]
Jij had vorig jaar een zeer fraaie bliksem-capture, een repost waardig. Heb je hem nog?
Toen was ik niet hier, maar in Groningen. En daar zat ik binnen en kon niet naar buiten kijken toen het een beetje losgingquote:
Ja klopt!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Houtwijk/Kraayenstein
Had jij trouwens ook ineens om 2330 een dik pak zeemist? Zat om 2315 nog buiten, ga even naar wc en ineens kin ik de overkant niet meer zien door de mist, rook ook echt naar zee en strand
Ja mijn achtertuin was niet het ramp gebied maar 3 steden verderop. Zat zelf wel gelukkig in het oog van de stormquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen was ik niet hier, maar in Groningen. En daar zat ik binnen en kon niet naar buiten kijken toen het een beetje losging
Ik vrees dat dat gaat conflicteren omdat we niet zo gek ver uit elkaar wonenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik kom er al zoveel van tekort![]()
Jij het eventuele onweer vannacht, ik een goede nachtrust. Deal?
Dit was de laatste, in december nota bene.:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:16 schreef Yvesss het volgende:
Nou, die ene. Maar elke mooie doet het natuurlijk goed.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:18 schreef Yvesss het volgende:
Want het moet gezegd worden, ACT-F's lightningpica's kunnen zo national geographics in.
Dat schuilen bij jou gaat juist conflicteren, volgens mij vind jij het veel te leuk om me op stang te jagenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat gaat conflicteren omdat we niet zo gek ver uit elkaar wonenJe mag altijd bij me schuilen hoor
Dat soort buienluchten vind ik dan weer wél tof om te zien, op wat hangzakken na was het qua wolken vandaag weinig soepsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Yvesss het volgende:
Daylightpica notabene, let wel, mensen. Dat is een stukje moeilijker. act-f delivers.
Ik stangen? Nooitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat schuilen bij jou gaat juist conflicteren, volgens mij vind jij het veel te leuk om me op stang te jagen![]()
Het gaat volle bak over Goor om vervolgens strak linksaf te slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefilmdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:21 schreef Yvesss het volgende:
Daylightpica notabene, let wel, mensen. Dat is een stukje moeilijker. act-f delivers.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stangen? Nooit
Jawel. Je zou nog je best doen om voor die schuilpartij een eenpersoons onweerswolkje voor me uit te vinden volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Het had er wel wat van weg, maar dat was het niet. Ik zal m'n best doen de volgende keerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:25 schreef Yvesss het volgende:
Iedereen moet gewoon foto's maken. Misschien zag jij wel mammatus. Voorlopig is act-f de enige met echt mooie shots.
Eenpersoons onweerswolkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel. Je zou nog je best doen om voor die schuilpartij een eenpersoons onweerswolkje voor me uit te vinden volgens mij
Ja het is haast een zeldzaam weersverschijnselquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:32 schreef Yvesss het volgende:
Weet eenieder hoe frustrerend het is al jaren lang geen fatsoenlijk onweer te hebben meegemaakt? Voor mij is het lang voordat de kreet force-field usance was.
De ramen boven hebben een poos open gestaan, helaas is het er alleen maar klam gewordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:27 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk die wind, eindelijk de warmte een beetje uit het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |