YW, ik blijf wel weer braaf in mijn 'eigen' topic hoorquote:
Jup, good night dan maar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef DemonRage het volgende:
Regendruppels in Eindhoven, maar geen vuurwerk.
Een hint van oplichtende lucht in de verte is ook niet noemenswaardig.
check buienradar, er borrelt watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie steeds meer flitsen in de verte... zou het dan toch nog?
Boven Zeeland en Zuid-Holland onweert het nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie steeds meer flitsen in de verte... zou het dan toch nog?
Hoop hebben voor dit regengebiedquote:
Ik woon aan de kust..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop hebben voor dit regengebied
Of je moet in aan de kust wonen ofzo...
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten, maar lang niet zo actief als van vanmiddag. Wel neemt de onweersactiviteit boven Duitsland toe. Naar verwachting pas laat in de nacht/vroeg in de ochtend in Nederland. Oost-Groningen lijkt de grootste kanshebber.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef practics het volgende:
Almelo Zuid regen![]()
Dan eindelijk het begin van het eind?![]()
Dat gebied tussen Frankfurt en Hannover? Ben bang dat dat echt wel zijn kracht dan kwijt is tegen die tijd hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten, maar lang niet zo actief als van vanmiddag. Wel neemt de onweersactiviteit boven Duitsland toe. Naar verwachting pas laat in de nacht/vroeg in de ochtend in Nederland. Oost-Groningen lijkt de grootste kanshebber.
Ja die. Niet dat het zo gek veel voorstelt vergeleken met vanmiddag maar ik vind het wel opvallend dat het tot nu toe nog aan het activeren is. We zullen zien wat het wordtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef practics het volgende:
[..]
Dat gebied tussen Frankfurt en Hannover? Ben bang dat dat echt wel zijn kracht dan kwijt is tegen die tijd hier.
Jaaaa ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net de eerste regen gevallen vandaag in Den Haag zuidwest en zie flitsen en hoor donder
Dat heb ik daarstraks gewenst voor het westenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net de eerste regen gevallen vandaag in Den Haag zuidwest en zie flitsen en hoor donder
Wens maar niet te hardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik daarstraks gewenst voor het westen![]()
*gaat ¤1000 wensen*
Loosduinenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook
Waar uit Den Haag?
Ik woon in het oosten en heb genoeg gehad voor de rest van het jaar. Ik deel graagquote:
Als ik blitzortung mocht geloven dan was het boven Duitsland toch wel factor 3 tot 5 erger qua activiteit onweer, dan het gedeelte wat Enschede zo hard heeft getroffen met water.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja die. Niet dat het zo gek veel voorstelt vergeleken met vanmiddag maar ik vind het wel opvallend dat het tot nu toe nog aan het activeren is. We zullen zien wat het wordt
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoostenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten en heb genoeg gehad voor de rest van het jaar. Ik deel graag
Blaas het even hierheen danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten en heb genoeg gehad voor de rest van het jaar. Ik deel graag
Kut...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe buien onderweg uit het zuidoosten
quote:
Ik blaas het wel terug als ik er genoeg van hebquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:06 schreef practics het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Niks ervan lekker hier houden. Eindelijk is het donker nu nog het onweer, herhaling van vanmiddag mag wel.
Laat maar komenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:04 schreef practics het volgende:
[..]
Als ik blitzortung mocht geloven dan was het boven Duitsland toch wel factor 3 tot 5 erger qua activiteit onweer, dan het gedeelte wat Enschede zo hard heeft getroffen met water.
Mooi manquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:07 schreef GekkePoes het volgende:
5 jaar geleden als ik geen zin had om de tuin te sproeien zette ik de barbecue buiten, en er kwam spontaan regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |