geen probleem, ik hou wel van dingen ontdekkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er bestaat een kans op verslavingsgevaar.
Mooi. Ben benieuwd hoe je het zult vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
geen probleem, ik hou wel van dingen ontdekken
Komt ook in mijn top10quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tegan & Sara![]()
Tip: heel het nieuwe album. Beste album van het jaar.![]()
Ik kreeg een kickstarter-melding voor 22 November. Nam aan dat het wel kloptequote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Zelfs op Twitter staat er niks over
Nu ja, hij is nog niet officieel uit, geloof ik. Dus je moet een beetje creatief zijn,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nieuwe Fuck Buttons?Wat?
Waar?
Hoe?
Een wat? :/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik kreeg een kickstarter-melding voor 22 November. Nam aan dat het wel klopte
Zozo. Ik ga hem eens opzetten. Ik vond ze live niet zo heel boeiend afgelopen weekend, maar die platen vind ik fantastisch. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef DO2 het volgende:
Maar wat een plaat, zeg. Zelfs hard op weg om The Haxan Cloak van z'n troon te stoten.
woeps, typo. Songkick-melding. Kickstarter is iets heel andersquote:
Vond de eerste luisterbeurt vooral de laatste 2 nummers geniaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Norrage het volgende:
Hmm ik kan er bij de eerste 2 nummers nog niet helemaal inkomen, maar mijn hoofd staat er nu niet naar denk ik want het klinkt zeker aardigAndere keer nog even proberen.
Ben nu vooral Beak> (in lijn van mijn hernieuwde POrtishead verslaving) aan het luisteren, dat blijft toch ook heerlijk
en niet zomaar een band, gaaf hoor! Geen idee hoeveelste concert dit voor mij wordt, ben de tel inmiddels wel kwijtgeraaktquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:18 schreef Kerftminister het volgende:
Heuj ik ga naar mijn eerste concert. QOTSA 26 november.
Oe, dat is speciaal. Leg je de lat wel meteen erg hoogquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:18 schreef Kerftminister het volgende:
Heuj ik ga naar mijn eerste concert. QOTSA 26 november.
Zonde. Beterschap.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:05 schreef MaJo het volgende:
Tegan and Sara af moeten zeggen omdat ik nog steeds ziek ben
Ja, zat er wel al aan te komen, wilde eigenlijk naar Wu-Tang gaan eind augustus, aangezien dat mijn eerste geluisterde album ooit was in 2007, mooie traditie zou dat zijn om ook mijn eerste concert van de Wu-Tang te laten zijn maar daar is niks van gekomen, dan maar naar mijn favoriete band.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
en niet zomaar een band, gaaf hoor! Geen idee hoeveelste concert dit voor mij wordt, ben de tel inmiddels wel kwijtgeraaktin ieder geval de vierde keer qotsa
Ja is voorlopig ook wel de enige hoor, wil lekker geld opsparen voor wanneer ik eind van het jaar op kamers ga en 2015 in Seoul/Tokyo ga studeren voor een half jaar. Misschien dat wanneer ik op kamers in Tilburg zit dat ik af en toe eens bij 013 iets meepik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Oe, dat is speciaal. Leg je de lat wel meteen erg hoog
Tip: als je wat tijd over hebt gewoon opgeven voor flyeren/vrijwilligen voor de 013. Overal gratis heen en zoveel tijd kost het ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, zat er wel al aan te komen, wilde eigenlijk naar Wu-Tang gaan eind augustus, aangezien dat mijn eerste geluisterde album ooit was in 2007, mooie traditie zou dat zijn om ook mijn eerste concert van de Wu-Tang te laten zijn maar daar is niks van gekomen, dan maar naar mijn favoriete band.
[..]
Ja is voorlopig ook wel de enige hoor, wil lekker geld opsparen voor wanneer ik eind van het jaar op kamers ga en 2015 in Seoul/Tokyo ga studeren voor een half jaar. Misschien dat wanneer ik op kamers in Tilburg zit dat ik af en toe eens bij 013 iets meepik.
Ik zie trouwens dat Wu-Tang nog verre van uitverkocht is, misschien toch nog wel doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |