SPOILER: Lijst met afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Film
In april 2008 is de film Dunya en Desie in Marokko uitgekomen. In de film wordt het verhaal opgepikt als de meiden achttien zijn en bezig zijn met hun eigen vragen van het leven. Deze zijn voor hen allebei totaal verschillend.
[ Bericht 34% gewijzigd door alors op 21-06-2013 00:20:04 ]know'm sayin?
word? word.
Ik vind vooral de muziek die je op de achtergrond een feest der herkenning. Een smartphone heb ik zelf nog niet eensquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Tourniquet het volgende:
Blijft een goede serie, geeft ook een mooi tijdsbeeld van het begin van de "zeroes". Nog maar tien jaar geleden, maar overal nog dikke CRT-tv's en monitoren, geen smartphones, etc.
Ja ik weet het ook niet, Wiki zei Chef.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef Buitendam het volgende:
Chef?
Sjef, maar je schrijft Jeff. Jeff Schouten.
Geeft niks. Jeff komt duidelijk uit Eindhoven, daar maakt men nergens een punt van.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, Wiki zei Chef.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Helemaal vergeten, blijf nu maar even tennis kijken.
jupquote:
ja, dat maakt uit. boerenkool is voor de winterquote:
Nee hoor. En een ijsje kan ook prima in de winter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dat maakt uit. boerenkool is voor de winter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
niet buiten op het terrasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. En een ijsje kan ook prima in de winter.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:04 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haar haar?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]eh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Ik snap het ook wel, altijd samen met haar moeder gewoond en nu opeens een man erbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Tja pubers en nieuwe pappa's dat gaat meestal niet zo goed samen.
Tuurlijk en echt veel ruimte is er ook al niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, altijd samen met haar moeder gewoond en nu opeens een man erbij.
haar moeder wel, is dat niks?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef donald_dick het volgende:
jammer dat ze niet een grote kont heeft
te oudquote:
quote:Op haar achttiende verjaardag krijgt Dunya van haar ouders te horen dat ze wordt uitgehuwelijkt aan een Marokkaanse achterneef en ze vertrekt naar Marokko om hem te ontmoeten. Tegelijkertijd raakt Desie zwanger van haar rijschoolleraar. Omdat ze niet weet of ze het kind wil houden besluit ze op zoek te gaan naar haar echte vader die in Marokko woont. Desie gaat in Marokko op bezoek bij Dunya en samen maken ze een bijzondere reis door Marokko. Ze maken veel mee en ontdekken dat je zelf verantwoordelijk bent voor je leven.
zondag 30 juni 2013 15:30
Ik wilde net zeggen jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
Dat was wel een hele grote spin.
Oh kakkerlak zeker![]()
Ik kijk via streamquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
JajaIk had het al lang gehoord hoor.
Die puppycursus lijkt wel een cursus zwangerschapsgymnastiek of zo.
Ja dat had ik wel door hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk via stream
Awww Dunya heeft sjans
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Bazen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef alors het volgende:
Straks komen Kees Kankerkachel, Ruud en Huubke ook nog.
Ja Desie heeft rijlessen van haar vriendje, Pim. En Dunya is net 18 geworden en kreeg een rijles voor haar verjaardag van Desie.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
Oh toch vergeten, net de video aangezet, ik kijk het later. Wat is er de 1e paar minuten gebeurd? Iets met rijlessen?
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Desie heeft rijlessen van haar vriendje, Pim. En Dunya is net 18 geworden en kreeg een rijles voor haar verjaardag van Desie.
desie is niet veranderd hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:02 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... plotseling zijn een paar acteurs vervangen voor de film en de karakter is ook flink anders geworden.
Dunya's vader en broer.
Haar moeder is plotseling superconservatief.
En Blondie is toch van Desie?
dat is niet zo gek dat ze ouder wordtquote:
Gewoon nóg een keer alles kijkenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:30 schreef Karina het volgende:
Nog een kickje, vanaf vanavond wordt het weer herhaald. Wederom om 18:55 uur op Nederland 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |