Ah, heb niet terug gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet geslapen vannacht. Reden staat wel op pagina 6
Yes. Erg kut allemaalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah, heb niet terug gelezen![]()
Iets over bedplassers dus
Wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:10 schreef Amarantha het volgende:
Het boeit hem geen flikker.. hij is boos dat ik net over begon en hij zegt weg te gaan hier. Hij wilt het voorkomen, mij niet meer etc. Ik ben zo in shock echt.. Stond op het punt hem een knal te geven. Hij is nu weg naar zijn werk en vond dat ik maar in zijn gore bed moest slapen en dat ik zeur
A. en de rest staat hier welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:11 schreef Ugjerke het volgende:
Huh... waarom plast iemand in Ama's bed? Waar krijgt Ama iets niet uit? Wat?
Snap ik voor een gedeelte. Het is alleen meer dat het echt bizar aan het worden is en dat ik alles fout heb gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:23 schreef Murdera het volgende:
godverdommesorry ama maar ik heb echt fucking hard zitten lachen hier.
Eet wat overdatum voedsel, zorg dat je aan de dunne gaat, bind hem vast wanneer hij thuis komt, duw een trechter in beide neusgaten, schijt je dunne drab via de trechters zijn neus in.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou hup, matras en dekbed verwisselen met die van hem, hij moet vast nog ergens schone lakens hebben en anders even wassen. Lekker de verwarming hoog aanzetten in z'n kamer en het pisdekbed eroverheen leggen met de deur dicht
Ik had echt zijn kaak gebrokenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik voor een gedeelte. Het is alleen meer dat het echt bizar aan het worden is en dat ik alles fout heb gedaan!
Maar echt, waarom hecht je nog waarde aan de dingen die hij zegt? Van wat ik hier lees geeft hij je 9 van de 10 keer een kutgevoel, dan kan je wel zeggen dat er ook leuke dingen zijn, maar wat mij betreft wegen die niet op tegen de shit die je alleen al hier plaatst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik voor een gedeelte. Het is alleen meer dat het echt bizar aan het worden is en dat ik alles fout heb gedaan!
Ik ben nogal visueel ingesteldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Eet wat overdatum voedsel, zorg dat je aan de dunne gaat, bind hem vast wanneer hij thuis komt, duw een trechter in beide neusgaten, schijt je dunne drab via de trechters zijn neus in.
Hmm.. Hij heeft volgens mij alleen fucked up matrassen. Zijn dekbed is volgens mij ook fucked up.. Dacht die wel oké was maar ding stonk echt ziekelijk erg naar bier/pis/zweet. Maar volgens mij brabbelde hij nog iets van ja koop wel een dekbed toen ik boos werd aangezien ik het geld niet aan wou nemen en hij maar moeite moe doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou hup, matras en dekbed verwisselen met die van hem, hij moet vast nog ergens schone lakens hebben en anders even wassen. Lekker de verwarming hoog aanzetten in z'n kamer en het pisdekbed eroverheen leggen met de deur dicht
Daar hoop ik altijd een beetje op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 07:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nogal visueel ingesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |