Vooral die laatste reactie, wat een hond ben je dan zeg om zoiets te roepen in die situatiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is op zich ook wel grappig maar hoe die erna reageerde maakte het absoluut niet meer grappig.. Ik hoop echt dat hij met iets goeds komt om het goed te maken. Anders kan hij gewoon lekker de tering krijgen
Huh? Snap je reactie even niet. Welke laatste reactie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vooral die laatste reactie, wat een hond ben je dan zeg om zoiets te roepen in die situatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'je zoekt het maar uit'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Snap je reactie even niet. Welke laatste reactie?
Oh ja hehe. Is misschien nog wel het minst erge van alles wat hij uitgekraamt heeftquote:
Maar gewoon nadat hij net in JOUW bed aan het pissen wasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja hehe. Is misschien nog wel het minst erge van alles wat hij uitgekraamt heeft
Jep.. Dat eerste heb ik ook hele tijd gezegd 'Je gaat zo reageren terwijl je mijn bed eronder pist? Denk je niet dat anderen dat ook niet een beetje raar vinden?'. Ach ik zie morgen wel hoe die er nuchter tegen aankijkt en of het hem spijt..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 04:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar gewoon nadat hij net in JOUW bed aan het pissen was
Maar ik ga pitten, sterkte Ama!
Ah, heb niet terug gelezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet geslapen vannacht. Reden staat wel op pagina 6
Yes. Erg kut allemaalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:52 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah, heb niet terug gelezen![]()
Iets over bedplassers dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |