Het verschil tussen "internetdating" of "reallifedating" is dat je met het internetdating direct weet of iemand wel of niet single is, je kunt elkaar aftasten, veel sneller een gesprek voeren en als het niet klikt direct weer kunt verwijderen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Eerste post van mij in deze topicreeks.
Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.
Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
En hier maar opscheppen dat het juist zo kei en kei hard was.....quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
ik schat zo in dat habitue een zachtere kant heeft dan Silenus.
Lees mee in dit topic en je merkt dat het hier ook vol zit met mensen die hopeloos op zoek zijn/te graag willen. Die heb je er altijd tussen zitten. Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Eerste post van mij in deze topicreeks.
Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.
Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef -Splash- het volgende:
Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren.
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.
Snel! Zet je computer uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb gedroomd over PinkDwarf en Habi![]()
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen
Lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen
Hadden ze hun kleren aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Haha, je droomt wel gekke dingen, hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]gelukkig wel!
PD vond juist de kleding die Habi aan had niet leuk
Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Haha, je droomt wel gekke dingen, hoorWat was de oplossing dan; kleren uit?
Totaal niet. Maar op Andro na lezen we niet veel over dates meer (wait whut? Op Andro na... dat klinkt raarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Lolthe fuck. we houden de gemoederen aardig bezig hier.
Ach... underdressed.... undressed...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.
Geen idee hoe het zou aflopen, want toen moest ik echt eens op de wekker kijken, want die liep maar niet af.
(en dat klopte ook, daardoor iets te laat op m'n werk)
flesje wijn al koud?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanavond tweede date. Deze keer komt zij mijn kant op.
En ja, ben de uren al bijna aan het aftellen tot ik van kantoor weg kan
Zin in!
Oeh leuk! Have fun!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanavond tweede date. Deze keer komt zij mijn kant op.
En ja, ben de uren al bijna aan het aftellen tot ik van kantoor weg kan
Zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |