abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128060267

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128061146
Eerste post van mij in deze topicreeks.

Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.

Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
  donderdag 20 juni 2013 @ 23:41:10 #3
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_128061634
Sta sinds kort weer ingeschreven bij Paiq. Eerste keer veel gesprekken gehad, maar nu valt het behoorlijk tegen.. maar heb hiervoor wel twee leuke contacten aan overgehouden. :)
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_128061655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:

Gisteren mijn accounts verwijderd van Badoo en Paiq. Veel leuke ontmoetingen via deze sites gehad, maar altijd te oppervlakkig qua gesprekken. Op de een of andere manier lijken de meesten (IMO) te hopeloos op zoek naar een relatie of enkel seks (waar op zijn tijd niks mis mee is). En de rest viel voor mij of haar onder de noemer geen klik, was gezellig en dat was het.

Ga maar weer de real-life datingwereld in. Internetdating heeft het voor mij voorlopig afgedaan.
Het verschil tussen "internetdating" of "reallifedating" is dat je met het internetdating direct weet of iemand wel of niet single is, je kunt elkaar aftasten, veel sneller een gesprek voeren en als het niet klikt direct weer kunt verwijderen.

Succes! :-)
pi_128063492
Goede TT Spezza...had toch wel een Rode Zee / Rode Ridder verwijzing verwacht :)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:24:35 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128069844
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
ik schat zo in dat habitue een zachtere kant heeft dan Silenus.
En hier maar opscheppen dat het juist zo kei en kei hard was..... -O-
Het is leuk om te zien hoe wij zo mooi meeleven met 2 koppeltjes "to be", maar wordt er verder nog gedate? :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:31:33 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128069991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 23:32 schreef Heppy_tjoi het volgende:

Lees mee in dit topic en je merkt dat het hier ook vol zit met mensen die hopeloos op zoek zijn/te graag willen. Die heb je er altijd tussen zitten. Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_128070156
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:31 schreef -Splash- het volgende:
Misschien is Paiq of badoo (noem je ook wat) geen goede site om je mening op te baseren.
En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 09:43:04 #9
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128070286
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

En misschien is het niet voor iedereen wat, daten via een website.
Doe niet zo raar.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:47:01 #10
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128074030
De getrouwde dame wou gisteren weer daten ... mooi niet :-) die weg gaan we niet inslaan.

Voor het online daten aangezien het daarover gaat hier heb ik het idee dat volgende systeem misschien wel eens kan werken. Op Facebook paar groepen joinen over dingen die binnen jouw intresses liggen en waar je potentiele dates kan opdoen. Ik zit bv. in een paar relatief onschuldige groepen waaronder "wat schaft de pot vandaag?" waarop iedereen kort zegt wat hij of zij eet en op een groep om dingen te ruilen. Je kan er aardig snel contacten leggen op regelmatige basis comments geven en dergelijke.

Geen idee of het beter of slechter is als echte datingsites maar ik heb de indruk dat je er een ander publiek mee bereikt ... die minder hopeloos op zoek zijn ook al beweren ze in alle toonaarden dat ze dat niet zijn.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:48:56 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128074096
Ik heb gedroomd over PinkDwarf en Habi :') :')
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen :')
pi_128074139
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso wel veel/vreemd gedroomd, maar toch blijft het raar om over fokkers te dromen :')
Snel! Zet je computer uit
  vrijdag 21 juni 2013 @ 11:59:22 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128074462
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:

Snel! Zet je computer uit
Ik ben deze week al een stuk minder op fok geweest... afkickverschijnselen? :o
pi_128074542
quote:
Lol :D the fuck. we houden de gemoederen aardig bezig hier. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_128074862
Volgens mij willen jullie geen relatie, omdat jullie niet uit deze thread weg willen. :p
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:13:06 #16
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_128074959
quote:
Hadden ze hun kleren aan?
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 12:13:56 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128074996
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef Silenus het volgende:
Hadden ze hun kleren aan?
:Y gelukkig wel!
PD vond juist de kleding die Habi aan had niet leuk :+
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:01:37 #18
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_128076912
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:Y gelukkig wel!
PD vond juist de kleding die Habi aan had niet leuk :+
Haha, je droomt wel gekke dingen, hoor ;) Wat was de oplossing dan; kleren uit?
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:14:28 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128077384
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:01 schreef Pinkdwarf het volgende:

Haha, je droomt wel gekke dingen, hoor ;) Wat was de oplossing dan; kleren uit?
Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.
Geen idee hoe het zou aflopen, want toen moest ik echt eens op de wekker kijken, want die liep maar niet af.

(en dat klopte ook :( , daardoor iets te laat op m'n werk)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:58:28 #20
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128079224
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Lol :D the fuck. we houden de gemoederen aardig bezig hier. :P
Totaal niet. Maar op Andro na lezen we niet veel over dates meer (wait whut? Op Andro na... dat klinkt raar ;) ), dus dan grijp je je aan alles vast.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:00:28 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_128079308
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou.. uiteindelijk bleek jij underdressed te zijn.
Geen idee hoe het zou aflopen, want toen moest ik echt eens op de wekker kijken, want die liep maar niet af.

(en dat klopte ook :( , daardoor iets te laat op m'n werk)
Ach... underdressed.... undressed...
pi_128081018
Vanavond tweede date. Deze keer komt zij mijn kant op.

En ja, ben de uren al bijna aan het aftellen tot ik van kantoor weg kan ;)

Zin in!
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_128081026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:

Zin in!
flesje wijn al koud? :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_128081077
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef Clicks_nl het volgende:

Zin in!
Oeh leuk! Have fun!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_128081085
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

flesje wijn al koud? :D
Met bubbels :D
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')