Leg maar uit waarom dat niet vergelijkbaar is dan met de politiek van de AK partij? En dus niet wat jij denkt dat zij "in het geheim plannen".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef JerryWesterby het volgende:
Doe even normaal. Is dat vergelijkbaar met de politieke islam van de AK van Erdogan?
Nee dus.
Jouw meetlat was "secularisme". Dan geef ik je 5 EU landen die helemaal niet seculier zijn. Je meetlat was niet dat het land van "Christelijke oorsprong" moet zijn. Dat haal je er nu opeens bij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef JerryWesterby het volgende:
En als het wel zo was zou Turkije juist niet in Europa horen, want Turkije is niet Christelijk. Dan zou het toch bij Acerbeizan horen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Beathoven het volgende:
The Economist - Zombie democracy - A note to Turkey’s prime minister, among others: winning elections is not enough
Begrepen de demonstranten dat toch eens...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Simplificatie van zaken maakt alles belachelijk.
Sommige schijnen t niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Begrepen de demonstranten dat toch eens...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:42 schreef Dven het volgende:
Nu in Varna, zo de bus naar Istanbul. Liveverslag
Maar de regering neemt toch maar het zekere voor het onzekere en heeft 100.000 traangas canisters en 60 nieuwe waterkanonnen aangeschaftquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
Het is voorlopig een herdenking. Wordt niet echt gezien als een nieuwe golf van demonstraties.
ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:49 schreef aerdt het volgende:
[..]
Maar de regering neemt toch maar het zekere voor het onzekere en heeft 100.000 traangas canisters en 60 nieuwe waterkanonnen aangeschaft
http://www.hurriyetdailyn(...).UcXTxAtB6Sw.twitter
http://www.dha.com.tr/dhayayin/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef Dance99Vv het volgende:
Zijn er meerdere livestreams, ik kijk nu naar RT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |