abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128135612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:41 schreef Theoden het volgende:

Politie valt aan met "aanvalluuuh" en "Allah Allah Allah" kreten.

Ik schaam me echt dood.
ik dacht dat ze in de naam van Erdogan mensen 't ziekenhuis in knuppelden.

ziek stelletje school-dropouts
pi_128136643
quote:

Ik schaam me echt dood.
keurige schoonveegactie ^O^ wel jammer dat de pepperspray op is, dus voorlopig de oude vertrouwde wapenstok :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_128137636
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

keurige schoonveegactie ^O^ wel jammer dat de pepperspray op is, dus voorlopig de oude vertrouwde wapenstok :7
Sinds wanneer doet de politie aan heilige oorlogen tegen moslims?
pi_128137894
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

wat een drama queen ben je zeg, omdat iemand in de film allah allah zegt is het een heilige oorlog tegen moslim, alsjeblieft zeg :') nu is de propaganda hoe kan een moslim zijn volk onderdrukken, wij "demonstranten" zijn ook moslim, wij hebben ook een hoofddoek om, wij bidden ook, ben muftu karisiyim, sozde cuma namazi kilmak op taksim, hoe geloofwaardig denk je dat het overkomt? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_128138157
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat een drama queen ben je zeg, omdat iemand in de film allah allah zegt is het een heilige oorlog tegen moslim, alsjeblieft zeg :') nu is de propaganda hoe kan een moslim zijn volk onderdrukken, wij "demonstranten" zijn ook moslim, wij hebben ook een hoofddoek om, wij bidden ook, ben muftu karisiyim, sozde cuma namazi kilmak op taksim, hoe geloofwaardig denk je dat het overkomt? :')
iemand? Ik hoor er duidelijk meer onder de groep politiemannen.

wat raaskal je trouwens over "wij" de demonstranten, wat heb jij eigenlijk gedaan voor je land?
pi_128138462
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

wat raaskal je trouwens over "wij" de demonstranten, wat heb jij eigenlijk gedaan voor je land?
zo laat je je niveau kennen, top ^O^ je kan trots op jezelf zijn w/
-Rabia Al-Basri
pi_128138718
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

zo laat je je niveau kennen, top ^O^ je kan trots op jezelf zijn w/
en zo sta je met je mond vol tanden :)
  zondag 23 juni 2013 @ 01:23:54 #158
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128138796
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De politie doet aan heilige oorlogen tegen alles wat opruiend is ;)
en op vele gebieden zoals op straat, internet,telefonie,twitter en facebook .
There is only one religion
pi_128138825
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

en zo sta je met je mond vol tanden :)
mijn mond vol tanden want? waarschijnlijk heb ik iets gemist dan, enlighten me, pretty please :)
-Rabia Al-Basri
  zondag 23 juni 2013 @ 01:30:54 #160
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128138984
ben benieuwd of dit nog verder wat gaat worden of dat het langzaam dooft.
pi_128139038
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

mijn mond vol tanden want? waarschijnlijk heb ik iets gemist dan, enlighten me, pretty please :)
Wat heb jij gedaan voor het land? Wat is je relatie met het land behalve dat je alles wel best lijkt te vinden wat de politie doet tegen de bevolking. Waar ligt voor jou de grens? Heb je grenzen überhaupt?
pi_128139253
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat heb jij gedaan voor het land? Wat is je relatie met het land behalvedat je alles wel best lijkt te vinden wat de politie doet tegen de bevolking. Waar ligt voor jou de grens? Heb je grenzen überhaupt?
ik heb met de laatste algemene verkiezing in turkije op erdogan gestemd, enough said? :*
-Rabia Al-Basri
  zondag 23 juni 2013 @ 01:52:36 #163
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_128139495
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja, en een overduidelijk deel van de allochtonen binnen Nederland heeft een strafblad. Wil je nu dat wij ook ineens alle allochtonen als crimineel zien?
Gelijke monniken gelijke kappen enzo.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen enkele agent ''aanvalluhhh'' heb horen roepen.
En ''allah allah allah'', nou nou, hier roepen zo ook om het even 'god o god''.
pi_128139505
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij is gek geworden.

[..]

Hij heeft gelijk.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_128139615
zo gaan turkse bomenknuffellaars te werk om vervolgens te piepen over ingezette "chemische wapens"

https://www.facebook.com/(...)89656&type=1&theater
-Rabia Al-Basri
pi_128141517
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb met de laatste algemene verkiezing in turkije op erdogan gestemd, enough said? :*
En je vindt het met hem aan t roer zo'n prachtig land dat je in Nederland woont zeker. ;)

Het land ontwikkeld zich straks als een oude krant maar jij zit toch in een ander land, dus wat kan jou de turken schelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 23-06-2013 07:35:51 ]
pi_128141520
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ja, en een overduidelijk deel van de allochtonen binnen Nederland heeft een strafblad. Wil je nu dat wij ook ineens alle allochtonen als crimineel zien?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik geen enkele agent ''aanvalluhhh'' heb horen roepen.
Kom maar met je bewijs dat de politie hier de naam van God scandeert als men aanvalt.

Ik wacht wel
pi_128141951
Bron: Nu.nl
quote:
Politie Istanbul weer slaags met betogers
De politie in de Turkse stad Istanbul is zaterdag weer slaags geraakt met betogers. De oproerpolitie probeerde met een waterkanon duizenden mensen te verdrijven die zich op het Taksimplein hadden verzameld.

Rellen Istanbul Fotoserie
Demonstranten kwamen bijeen om de doden te herdenken die eerder deze maand tijdens de onlusten zijn gevallen. Veel demonstranten hadden bloemen meegenomen voor de herdenking, die op één plek op het plein werden verzameld.
Aanvankelijk hield de politie afstand. De sfeer werd grimmig toen de politie oprukte vanuit het park waar het eind mei allemaal om begon en dat nu in handen is van de politie, het Gezipark. Toen de demonstranten weigerden zich te verspreiden, begon het ingrijpen met waterkanonnen en traangas.

De politie verdreef de menigte na korte tijd uiteen en plaatste op verschillende plaatsen rond het plein waterkanonnen om te voorkomen dat de betogers zich hergroeperen. Omwonenden van het plein sloegen op potten en pannen als een teken van solidariteit met de betogers.

Erdogan
Het waren de eerste onlusten in bijna een week tijd. De protesten begonnen eind mei vanwege de geplande herinrichting van het Taksimplein en omgeving, maar breidden zich uit tot een algemener protest tegen de regering van premier Recep Tayyip Erdogan, die al tien jaar aan de macht is.
In de stad Samsun hield Erdogan eerder op de dag een toespraak voor aanhangers van zijn conservatieve islamitische AK-partij. Hij zei dat de demonstraties van de laatste weken nadelig waren voor de Turkse economie en het toerisme. Hij beschuldigde de betogers er ook van niet respectvol te zijn tegenover de islam.

hij heeft volgens mij nu zo'n beetje alle beschuldigingen wel geprobeerd en de aap is nu uit de mouw. Ik heb van demonstranten helemaal geen anti-god en anti-islam leuzen gehoord alleen anti Erdogan en anti-AKP leuzen. Sinds wanneer staat Erdogan voor God en de regering voor de Islam?

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 23-06-2013 09:48:13 ]
pi_128142514
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Heb je hier ooit een ME charge gezien waar ze "in de naam van god" roepen?

Als je goed luistert hoor je ze "hucuuuuum" zeggen en dat betekent inderdaad "aanvallen". Jullie proberen ook echt ALLES goed te praten he. Niet normaal meer.
pi_128142546
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 09:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

hij heeft volgens mij nu zo'n beetje alle beschuldigingen wel geprobeerd en de aap is nu uit de mouw. Ik heb van demonstranten helemaal geen anti-god en anti-islam leuzen gehoord alleen anti Erdogan en anti-AKP leuzen. Sinds wanneer staat Erdogan voor God en de regering voor de Islam?
Erdogan is echt een schoolvoorbeeld van een narcist.

Hij heeft niks anders meer. Economie gaat nu slechter door zijn manier van handelen, lira heeft nog nooit zo laag gestaan, toerisme zal ook wel een klap krijgen, deel van volk is in opstand, zijn grote infrastructuur plannen lopen vertraging op. Enige wat hij nog kan gebruiken is geloof. Dat doet hij echter al sinds dag 1 met zijn gejank over drank en schoenen in een moskee en vrouwen die aan hun hoofddoek worden getrokken.
pi_128142637
Ik heb het filmpje gezien.

Dat is een uitroep van verbazing/spanning en niet een religieuze uitroep..

Als je boos/verbaasd bent zeg je ook 'Allah Allah'. Of 'Godallemachtig'. Is gewoon een Turkse uitdrukking. Wat kunnen mensen dingen uit de context halen zeg.

Als ze nu Allahu Akbar ofzo hadden geroepen was het iets anders :')
pi_128142646
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:30 schreef Theoden het volgende:

[..]

Erdogan is echt een schoolvoorbeeld van een narcist.

Hij heeft niks anders meer. Economie gaat nu slechter door zijn manier van handelen, lira heeft nog nooit zo laag gestaan, toerisme zal ook wel een klap krijgen, deel van volk is in opstand, zijn grote infrastructuur plannen lopen vertraging op. Enige wat hij nog kan gebruiken is geloof. Dat doet hij echter al sinds dag 1 met zijn gejank over drank en schoenen in een moskee en vrouwen die aan hun hoofddoek worden getrokken.
Daar heb je een punt.

Echter het punt wat je probeert te maken over de politie slaat helemaal nergens op.
pi_128142692
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 09:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

hij heeft volgens mij nu zo'n beetje alle beschuldigingen wel geprobeerd en de aap is nu uit de mouw.
Het is echt precies het gebazel zoals je dat ook hoort van een dictator die de greep op z'n land dreigt te verliezen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_128142695
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:37 schreef De_Guidance het volgende:

Dat is een uitroep van verbazing/spanning dan niet een religieuze uitroep..

Als je boos/verbaasd bent zeg je ook 'Allah Allah'. Of 'Godallemachtig'. Is gewoon een Turkse uitdrukking. Wat kunnen mensen dingen uit de context halen zeg.

Allahallah als een 'omg' is verbazing. Een luid allah, allah, allah, allah, allah, allah in 'koor' tijdens een aanval is toch wel wat anders. Nog nooit eerder gehoord hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 23-06-2013 10:50:32 ]
pi_128142704
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Allahallah als een 'omg' is verbazing. Een luid allah, allah, allah, allah, allah, allah tijdens een aanval is toch wel wat anders. Nog eerder nooit gehoord hier.
Als mensen bang zijn zeggen ze het ook.

Dit is echt iets fundamenteel anders dan Allahu Akbar.
pi_128142728
Theoden, wat vind je van dit stuk?

http://www.joop.nl/opinie(...)laat_toe_in_turkije/
pi_128142795
quote:
2s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als mensen bang zijn zeggen ze het ook.

Dit is echt iets fundamenteel anders dan Allahu Akbar.
Mogelijk maar dit was een aanval en geen verdediging, ze zaten niet bepaald in 't nauw. Ik denk dat we 't eerste Allahu Akbar straks ook wel kunnen horen van deze perfecte politie in tegenstelling tot de demonstranten die volgens Erdogan disrespecvol zijn tegenover de islam.

Ik heb geloof ik even het punt gemist dat disrespectvol t.o.v. Erdogan en z'n brigade hetzelfde betekend als disprespectvol t.o.v. God en de Islam. Volgens mij zijn dat twee werelden apart, tenzij hij z'n waarde nu wat heeft opgekrikt en zelf maar op de stoel is gaan zitten.
  zondag 23 juni 2013 @ 11:02:51 #178
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_128142975
Ik ben geen econoom en dit is natuurlijk het verhaal van 1 man maar toch vind ik het een interessant verhaal:
http://www.volkskrant.nl/(...)-kater-bezorgd.dhtml

De Turkse economie is een zeepbel. Erdogan's gulheid keert zich nu tegen Turkse consumenten, stelt econoom David Goldman.

Turken lenen om de rente op hun schuld te kunnen betalen
In het politieke tumult in Turkije spelen ook economische zorgen een belangrijke rol. Anders dan menige westerse waarnemer goedgelovig denkt, is Erdogan niet de premier van een economisch wonder, maar eerder de architect van de gebruikelijke derdewereld-kredietzeepbel, waardoor de Turkse consumenten nu de broekriem moeten aanhalen, zuchtend onder een verpletterende schuldenlast.

De zeepbel van Erdogan doet denken aan Argentinië in 2000 en Mexico in 1994. Daar leidde een sterk stijgende buitenlandse schuld tot kortstondige zeepbellen van welvaart, gevolgd door devaluatie van de munt en diepe depressies. In beide landen kocht de regering de gunst van het volk met goedkoop consumentenkrediet. Erdogan deed hetzelfde in de maanden voorafgaand aan de verkiezingen van juni 2011. Zijn politiek gemotiveerde gulheid keert zich nu tegen de Turkse consumenten. De consumentenuitgaven zijn in absolute cijfers gedaald. De groei van het bbp is praktisch nul, mede door een groei van 20 procent van de overheidsuitgaven. Nu die overheidsuitgaven de voornaamste economische activiteit vormen, is het geen wonder dat de inflatie 7 procent bedraagt.

De Turkse overheid maakt onderscheid tussen formele loonarbeid enerzijds en 'onbetaald huishoudelijk werk' en 'zelfstandigen' anderzijds. In het afgelopen jaar is de formele loonarbeid met 5 procent gekrompen, terwijl 'onbetaald huishoudelijk werk' met 5 procent is gestegen. Dat betekent dat werknemers in de maakindustrie en de dienstverlening zijn ontslagen en weer zijn teruggekeerd naar armetierige boerderijtjes in het binnenland. Dat is verborgen werkloosheid.

De Turkse economie, die gek genoeg wordt aangezien voor het nieuwe China, is afhankelijk van de export van laagwaardige technische producten naar Europa, de Arabische wereld en de voormalige Sovjet-Unie. Die economie groeide toen Turkije een lagelonenland was, maar door de crisis in Europa en de stilstand in Rusland is de markt voor Turkije geslonken. Turkije heeft minder jongeren die de middelbare school afmaken dan Mexico en een enorme zwarte economie. Er zijn een paar Turkse universiteiten op wereldniveau, maar vergeleken met het reservoir aan talent in China, Taiwan en Korea stelt Turkije niets voor.

Bolwerk tegen Iran
Om de consumptiezeepbel in stand te houden, liep het begrotingstekort van Turkije in 2012 op tot 10 procent. Dat tekort wordt bijna geheel gefinancierd met kortlopende leningen die voornamelijk zouden worden verstrekt door de Golfstaten, die Turkije beschouwen als bolwerk tegen Iran. De kortlopende buitenlandse schuld van Turkije groeit nog steeds met 30 procent per jaar, de eerste drie maanden van 2013 zelfs met 70 procent. De economische teruggang had moeten leiden tot minder buitenlandse kredieten, maar er is juist nog meer geleend. Het geduld van de geldschieters in de Perzische Golf is groot, maar niet oneindig.

De schulden van de huishoudens zijn sinds 2006 bijna vertienvoudigd, met een stijging van 40 procent in het afgelopen jaar. Daar staat een jaarlijkse stijging van de consumentenuitgaven met slechts 5 procent tegenover, wat erop wijst dat de Turkse consumenten veel lenen om de rente op bestaande schulden te kunnen betalen.

Kater
De geldsmijterij van Erdogan in 2011 heeft de Turken een enorme kater bezorgd. De banken kunnen niet eeuwig doorgaan met het verruimen van het consumentenkrediet met 40 procent per jaar. Als het feestje voorbij is, zullen de huishoudens hun consumptie flink moeten terugschroeven.

Op lange termijn kent Turkije nog grotere gevaren. Een land in ontwikkeling kan zich geen geboortecijfers permitteren die tot een snelle toename van het aantal afhankelijke ouderen leiden. Het gemiddeld aantal kinderen van mensen met Turks als moedertaal daalt al 15 jaar gestaag tot 1,5, en de Turkse bevolking vergrijst snel, waardoor het sociale zekerheidsstelsel een tekort heeft van bijna 5 procent van het bbp. 'Als de huidige (vruchtbaarheids)trend doorzet, zitten we in 2038 met een ramp', waarschuwde Erdogan in een toespraak in 2010. Binnen één generatie spreekt dan de helft van de Turkse mannen van dienstplichtige leeftijd Koerdisch.

Analytici zullen later wellicht concluderen dat het islamisme van Erdogan een poging was om lijm te gieten in de scheuren van de Turkse samenleving. Misschien is hij al te laat. Steeds meer Turkse kiezers zijn tot de conclusie gekomen dat ze een pact met de duivel hebben gesloten en dat de duivel zich niet aan de afspraken heeft gehouden.
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
- Is anything better than see a glimpse of a stocking top under a girl skirt?
pi_128143176
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:37 schreef De_Guidance het volgende:

Dat is een uitroep van verbazing/spanning en niet een religieuze uitroep..

Sorry, maar ben het echt niet met je eens. Ik weet wat je bedoeld, maar dat is meer "AllahAllah". Dan is het een verbazing. Hier roepen ze duidelijk meerdere keren achter elkaar "Allah Allah Allah Allah". Dat is meer een aanvalskreet en heeft niks te maken met verbazing. Waar zijn ze verbaasd over? Als je goed luistert hoor je ook "hucuuuuum". Is dat ook omdat ze verbaasd waren?
pi_128143342
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:44 schreef De_Guidance het volgende:

Klopt aardig met hoe ik denk. Alleen zitten er ook stukjes in waar ik niks over gehoord heb, zoals "in zijn toespraken draait hij er niet omheen dat tegenstanders van zijn beleid zich geen Turk mogen noemen."

Dat heb ik hem niet horen zeggen. Kan het gemist hebben, maar persoonlijk niet gehoord. Al zie ik hem er zeker wel voor aan om het te zeggen.
pi_128143576
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:44 schreef De_Guidance het volgende:

Over welk kusverbod heeft hij het?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 11:36:16 ]
pi_128143763
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 07:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En je vindt het met hem aan t roer zo'n prachtig land dat je in Nederland woont zeker. ;)

Het land ontwikkeld zich straks als een oude krant maar jij zit toch in een ander land, dus wat kan jou de turken schelen.
tja persoonlijk worden, non argumenten gebruiken om een persoon te diskwalificeren in een discussie zijn kenmerken van iemand die eigenlijk niks te vertellen heeft en zo diskwalificeer jezelf in een discussie :W
-Rabia Al-Basri
  zondag 23 juni 2013 @ 11:47:55 #183
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_128143799
Dat kan ik idd ook niet plaatsen, ik weet alleen dat het songfestival niet werd uitgezonden vanwege een lesbische kus, en dat bij de populaire serie Muhteşem Yüzyıl het decollete van de dames weg moest anders zou de serie van tv verdwijnen.
Wat is zelf wel zie gebeuren is dat -net als in Amerika een aantal jaar geleden- dat mensen in de winkel boodschappen proberen te betalen met hun creditkaart. Soms lukt dit niet en dan pakken ze de volgende. Soms hebben ze wel 3 of 4 kaarten om te proberen. Ik denk dat heel veel mensen op dit moment het ene gat met het andere proberen te dichten. Waarbij ik wil aangeven dat het misschien helemaal niet zo goed met Turkije gaat als men naar buiten doet brengen.
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
pi_128143830
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Allahallah als een 'omg' is verbazing. Een luid allah, allah, allah, allah, allah, allah in 'koor' tijdens een aanval is toch wel wat anders. Nog nooit eerder gehoord hier.
ik koor :') je hoort misschien 1 of 2 man 1 of 2 keer het zeggen
-Rabia Al-Basri
pi_128143849
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

tja persoonlijk worden, non argumenten gebruiken om een persoon te diskwalificeren in een discussie zijn kenmerken van iemand die eigenlijk niks te vertellen heeft en zo diskwalificeer jezelf in een discussie :W
quote:
3s.gif Op zondag 23 juni 2013 00:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je vergeet jezelf voor t gemak even en waar het mee begon ;)
  zondag 23 juni 2013 @ 11:54:48 #186
386116 Ambipur
Is dood.
pi_128143949
quote:
99s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:47 schreef Baker_Boy het volgende:
Dat kan ik idd ook niet plaatsen, ik weet alleen dat het songfestival niet werd uitgezonden vanwege een lesbische kus, en dat bij de populaire serie Muhteşem Yüzyıl het decollete van de dames weg moest anders zou de serie van tv verdwijnen.
Wat is zelf wel zie gebeuren is dat -net als in Amerika een aantal jaar geleden- dat mensen in de winkel boodschappen proberen te betalen met hun creditkaart. Soms lukt dit niet en dan pakken ze de volgende. Soms hebben ze wel 3 of 4 kaarten om te proberen. Ik denk dat heel veel mensen op dit moment het ene gat met het andere proberen te dichten. Waarbij ik wil aangeven dat het misschien helemaal niet zo goed met Turkije gaat als men naar buiten doet brengen.
Reeds gezegd. Dan ben je achterlijk en dom en weet je niets over economie en ben je gewoon anti whatever. Believe me. I tried.
pi_128143969
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[..]

Je vergeet jezelf voor t gemak even en waar het mee begon ;)
ben je beledigd omdat ik je een drama queen noemde? dan ik wel mijn excuses aanbieden hoor, als jij daar behoefte aan hebt, geen probleem :* daarnaast is dit filmpje omschrijven als "een heilige oorlog tegen moslims" wel degelijk een zwaaare overdrijving en is drama queen zeer zeker niet misplaatst en een te onderbouwen woordkeuze en niet te vergelijken met jou:w "wat heb jij voor het land gedaan?" geneuzel :{
-Rabia Al-Basri
  zondag 23 juni 2013 @ 11:59:23 #188
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_128144054
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Reeds gezegd. Dan ben je achterlijk en dom en weet je niets over economie en ben je gewoon anti whatever. Believe me. I tried.
Wat bedoel je daarmee? Bedoel je dat ik achterlijk, dom en anti ben of degene die met al hun kaarten hun boodschappen proberen te betalen.
Misschien ben ik achterlijk en dom maar anti Turkije ZEKER niet. Ik hou van het land en heb er het beste mee voor.
Alleen zie ik het de verkeerde kant op gaan met het land en dat vind ik jammer.
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
  zondag 23 juni 2013 @ 12:00:23 #189
386116 Ambipur
Is dood.
pi_128144089
quote:
99s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Baker_Boy het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Bedoel je dat ik achterlijk, dom en anti ben of degene die met al hun kaarten hun boodschappen proberen te betalen.
Misschien ben ik achterlijk en dom maar anti Turkije ZEKER niet. Ik hou van het land en heb er het beste mee voor.
Alleen zie ik het de verkeerde kant op gaan met het land en dat vind ik jammer.
Lees mijn tekst nog eens. Je begrijpt mij niet.
  zondag 23 juni 2013 @ 12:03:17 #190
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_128144169
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Lees mijn tekst nog eens. Je begrijpt mij niet.
Klopt, daarom begin ik ook met de opmerking "wat bedoel je daarmee" :)
Maar als ik het nogaaals lees denk ik dat je niet mij bedoeld.
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
  zondag 23 juni 2013 @ 12:04:48 #191
386116 Ambipur
Is dood.
pi_128144211
quote:
99s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:03 schreef Baker_Boy het volgende:

[..]

Klopt, daarom begin ik ook met de opmerking "wat bedoel je daarmee" :)
Maar als ik het nogaaals lees denk ik dat je niet mij bedoeld.
Nee. Ze accepteren het niet hier als je wijst naar de mogelijke gevolgen van hun leengedrag.
Persoonlijk vind ik het top. Kan over een paar jaar dus heel fijn een huis kopen in Turkije :')
  zondag 23 juni 2013 @ 12:57:54 #192
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_128145867
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 07:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kom maar met je bewijs dat de politie hier de naam van God scandeert als men aanvalt.

Ik wacht wel
De naam van God werd niet gescandeerd. En hier met de Project X feesten hoorden je de agenten het ook zeggen.

En het ''aanvallen'', ja. Met de rellen op Scheveningen, de rellen in Amsterdam, de rellen bij het Gelredome (waar NECcers uit de bus gehaald werden, ME'rs hun plaats innamen en het Rijnfront op hen af liet komen).
pi_128147160
Waarom wordt hele tijd "maar zij doen het ook " verdediging gebruikt?

Dus als de ME hier vanaf nu moet ingrijpen kunnen ze zeggen "ja, maar in Istanbul, daar is het pas erg!" Dag erna kunnen ze in Istanbul weer zeggen "ja, maar in Amsterdam, daar is het pas erg".

Is dat jullie manier van dingen goedpraten? Is het zo moeilijk om toe te geven dat de politie te hard ingrijpt?
  zondag 23 juni 2013 @ 15:37:25 #194
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128152752
Hoe is het vandaag in turkye, nog een protest of mars of wat wortelschietende bomen hier en daar?
Of is het weer onrustig,broeit er meer.

Inderdaad een mooi stukje waarvan veel ook hier de revu al gepasseerd is .
  zondag 23 juni 2013 @ 17:24:01 #195
386116 Ambipur
Is dood.
pi_128156591
Vayyyyyyy, Erdogan scoort.. Zijn toespraak over Alevieten :)
  zondag 23 juni 2013 @ 17:26:33 #196
386116 Ambipur
Is dood.
pi_128156652
Man man man. Kijk hoe Brazilie spreekt richting /over de demonstranten en kijk hoe deze flapdrol dat doet :')
  zondag 23 juni 2013 @ 17:34:41 #197
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_128156871
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Of Erdogan noemt je gewoon een Turkofoob :')
  zondag 23 juni 2013 @ 17:42:11 #198
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_128157064
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:33 schreef Theoden het volgende:
Waarom wordt hele tijd "maar zij doen het ook " verdediging gebruikt?

Dus als de ME hier vanaf nu moet ingrijpen kunnen ze zeggen "ja, maar in Istanbul, daar is het pas erg!" Dag erna kunnen ze in Istanbul weer zeggen "ja, maar in Amsterdam, daar is het pas erg".

Is dat jullie manier van dingen goedpraten? Is het zo moeilijk om toe te geven dat de politie te hard ingrijpt?
Kan niet zeggen dat de politie te hard ingrijpt daar. Molotovs is vragen om problemen.
  zondag 23 juni 2013 @ 17:45:22 #199
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_128157156
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:42 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Kan niet zeggen dat de politie te hard ingrijpt daar. Molotovs is vragen om problemen.
die molotovs kwamen na het belachelijke optreden van de politie in gezi
  zondag 23 juni 2013 @ 18:01:51 #200
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_128157646
quote:

Ik schaam me echt dood.
:')!

Wat een stemmingmakerij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')