Geniet ervanquote:Op zondag 23 juni 2013 12:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dank je, het is heel raar dat ik het zeg. Maar hij is echt geweldig, voor mij dan
Weet je vanochtend, had ik moeite om hem van mij los te krijgenquote:
Haha! Het is voor mensen nog best wennen om openlijke affecte te zien, al helemaal bij niet-heteroseksuele of weinig voorkomende koppeltjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Weet je vanochtend, had ik moeite om hem van mij los te krijgenToen ik hem met de bus naar het station bracht legde hij zijn hoofd tegen mij aan, al vlug trok hij weg. Zei toen het is goed doe maar, en viel hij tegen mij in slaap. Bij de trein, toen hij instapte hetzelfde heb hem gewoon voor een volle trein op de mond gekust en toen de trein bijna wilde vertrekken nog vlug een keer, je had de mensen moeten zien kijken
![]()
*zwijmel*Dan verdwijnen bepaalde angsten al vrij vlug hoor...
Als ik dat ooit zou kunnen ervaren, zou dat mooi zijn. Maar zie dat nog zo snel niet gebeurenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:52 schreef Gray het volgende:
Maar stel je eens voor hoe mooi het is als je jezelf kan trainen dit geluk als basislijn te hebben? Dat je gelukkig bent zonder reden? Onredelijk blij? Domweg gelukkig?
Wat tof voor je, jong!!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dank je, het is heel raar dat ik het zeg. Maar hij is echt geweldig, voor mij dan
Dat dorpsgek-argument gebruik ik ook vaakquote:Op zondag 23 juni 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
Toen waren er gewoon een paar 'gekken' .. sommige van hen pasten zich wat meer aan dan de ander.. dus werden ze de dorpsgek.. of net juist niet. (even overdreven gezegd)
Nu kan 'iedereen' zichzelf zijn, met of zonder labeltje en moet de rest daarmee om leren te gaan (even overdreven gezegd).
Dat is tenminste mijn idee. En ja ik weet dat het niet voor iedereen geldt en ook dat mensen die een labeltje hebben vaak/soms erg hun best doen om zich aan te passen.
Tof voor je dat het je eindelijk eens een beetje meezit!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:12 schreef FAUSTI het volgende:
Ja en verliefd en zo, stom dit maar leek net alsof ik hem al jaren kende
Zo lief, heb ik nog nooit gezienquote:
Dit was onverwachts, maar zo mooiquote:Op zondag 23 juni 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tof voor je dat het je eindelijk eens een beetje meezit!
Sinds wanneer ben jij eigenlijk down?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dat ooit zou kunnen ervaren, zou dat mooi zijn. Maar zie dat nog zo snel niet gebeuren
De twee jaar daarvoor waren erg leuk / gezellig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef kingtoppie het volgende:
Daarvoor gewoon neutraal / gelukkig zogezegd oid?
Hoe oud ben je nuAoh?
Wat was er anders die jaren?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De twee jaar daarvoor waren erg leuk / gezellig.
En daarvoor.. tja geen idee .. verschillend gok ik zo.
ik ben nu 27
Twee goede vriendinnen hier, regelmatig afspreken/stappen, sportte veel, zat goed in m'n vel, had het redelijk leuk op m'n werk.quote:
Twee goede vriendinnen zijn weg? Je spreekt niet zoveel meer af en stapt niet zoveel meer? Sport weinig? En hebt het om een of andere reden slechter op je werk?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee goede vriendinnen hier, regelmatig afspreken/stappen, sportte veel, zat goed in m'n vel, had het redelijk leuk op m'n werk.
K..quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef Cue_ het volgende:
En twee jaar geleden zijn ze beiden naar het buitenland getrokken (eentje is wel weer terug).
Ben gewisseld van werk
Sport niet meer (vind he tniet meer leuk), zit dus ook niet meer goed in m'n vel
Wel pogingen gedaan om het allemaal weer wat leuker te maken, de kroeg in, salsa dansen enzo.. maar door die negatieve buien die er tussendoor kwamen dat allemaal weer verknalt.
We spreken elkaar regelmatig, zij danst ook. Maar het is niet zoals we toen met z'n drieen waren. Afspreken zie ik zelf minder zitten.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
K..
Tjah je weet in ieder geval dat het kon..
Spreek je wel eens af met die ene vriendin?
En ehm.. Salsa dansen is toch ook sporten? Doe je dat frequent?
Vind je het vervelend DM ik met je? Wil ik even weten.. Hou ik daar meer rekening mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We spreken elkaar regelmatig, zij danst ook. Maar het is niet zoals we toen met z'n drieen waren. Afspreken zie ik zelf minder zitten.
Dat is geen sport.. ja je krijgt het er warm van, je zweet ervan. Maar doe het te weinig wil het iets opleveren. Eerst 3x in de week ofzo, nu 1x in de week max.
DMén heeft geen zin.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
Vind je het vervelend DM ik met je? Wil ik even weten.. Hou ik daar meer rekening mee.
Als jij dat kunt, super goed van jequote:Op zondag 23 juni 2013 16:25 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga verhuizen. Ik ben er meer dan zat van. Mijn ouders en de maatschappij hebben me lang genoeg in de weg gezeten. Ik ga alles gewoon zelf doen. Ik weet niet of ik het kan, maar daar kom ik ter plekke wel achter. Ik moet weg uit alle negatieve invloedssferen en als ik op mezelf ben met volledige vrijheid, dan gaat het hopelijk wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |