Precies, alles gaat goed komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt altijd alles goed. En zolang je daar maar op blijft vertrouwen is het prima
Voor de kerst, lijkt me een redelijk haalbare termijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, alles gaat goed komen.
Misschien niet morgen, misschien niet volgende week, maar ooit komt het goed.
Mooie termijn ook, kun je het nieuwe jaar goed beginnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor de kerst, lijkt me een redelijk haalbare termijn
Ik haat kerstquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie termijn ook, kun je het nieuwe jaar goed beginnen.
Gaat gewoon helemaal goed komen, je bent een sterke vrouw en je gaat hier gewoon uitkomen en een gezellige kerst hebben![]()
Ja dat kan ik toch niet weten.quote:
Nee, het zou raar zijn als je dat kon ruikenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet weten.
Ik heb er ook niet zo heel veel mee hoor, althans, niet met al het verplichte gedoe.
Vind het wel dat al die gouwe ouwe kerstfilms dan weer op tv komen.
Maar het 1e kerstdag naar je ouders, 2e kerstdag komen je schoonouders naar jou etc, dat hoeft voor mij ook niet.
Ja dan zijn het moeilijke dagen ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het zou raar zijn als je dat kon ruiken![]()
M'n pa is overleden op oudjaarsdag, sinds die tijd haat ik kerst en oud&nieuw. Eigenlijk breng ik ze sindsdien met familie door. Misschien moet ik dit jaar m'n vriendin eens vragen of ze een kerstdag iets wil doen, net gescheiden en de kinderen zullen vast een dag bij hun vader zijn
Oh ja, dat deed ik eerder ook! Lekker samen op de bank films kijken of op stap gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan zijn het moeilijke dagen ja.
Ik vind het inderdaad met vrienden, of gewoon lekker thuis met een eventuele partner doorbrengen wel het meest relaxed.
Ja lekker op de bank, lekkere dingetjes erbij, en gewoon knus tegen elkaar home alone enzo kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat deed ik eerder ook! Lekker samen op de bank films kijken of op stap gaan
Precies, niks moet en alles mag. Dat mis ik nog wel eens. Niet zozeer m'n ex, maar meer dat gezelligequote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lekker op de bank, lekkere dingetjes erbij, en gewoon knus tegen elkaar home alone enzo kijken
Ja ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, niks moet en alles mag. Dat mis ik nog wel eens. Niet zozeer m'n ex, maar meer dat gezellige
Haha dat ken ik. Ben dan ook erg benieuwd hoe het woensdag zal gaan. In z'n algemeenheid kan ik er makkelijk over lullen.. maar details en dan nog icm gevoel.. brrquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat zal niet zonder slag of stoot gaan![]()
Ik heb ook nogal de neiging om te doen alsof het over een ander persoon gaat als ik vertel waar ik tegenaan ben gelopen. Dan ga ik ontzettend luchtig lopen vertellen over ervaringen
Ja het valt niet mee, zeker de eerste sessie niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat ken ik. Ben dan ook erg benieuwd hoe het woensdag zal gaan. In z'n algemeenheid kan ik er makkelijk over lullen.. maar details en dan nog icm gevoel.. brr
Precies!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt.
Het gezellige, en de geborgenheid.
En het geliefd zijn op een andere manier als dat je dat bent bij familie of vrienden.
Mag je woensdag voor het eerst heen? Sowieso lastig om over gevoel te praten als je het niet gewend bent of nooit geleerd hebtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha dat ken ik. Ben dan ook erg benieuwd hoe het woensdag zal gaan. In z'n algemeenheid kan ik er makkelijk over lullen.. maar details en dan nog icm gevoel.. brr
natuurlijk komt het goed. Zeg het zelf ook vaak genoeg "het komt altijd goed, je gaat vanzelf een keertje dood"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het valt niet mee, zeker de eerste sessie niet.
Heel veel succes en ook voor jou gaat het goed komen
Dat is de enige zekerheid die je hebt inderdaad, maar hoop voor je dat dat nog een aantal jaren niet het geval is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is m'n intake.. dus wss daarna nog een andere psych mocht het zover komen.
natuurlijk komt het goed. Zeg het zelf ook vaak genoeg "het komt altijd goed, je gaat vanzelf een keertje dood"
"Gewoon blijven ademhalen", "het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht". Dooddoeners maar oh zo waarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
natuurlijk komt het goed. Zeg het zelf ook vaak genoeg "het komt altijd goed, je gaat vanzelf een keertje dood"
Dan is m'n intake.. dus wss daarna nog een andere psych mocht het zover komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:38 schreef minthy het volgende:
Mag je woensdag voor het eerst heen? Sowieso lastig om over gevoel te praten als je het niet gewend bent of nooit geleerd hebt
Just keep punchin Apolloquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
"Gewoon blijven ademhalen", "het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht". Dooddoeners maar oh zo waar
Ow ik ook hoor! Ben er als de dood voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:40 schreef Royco1 het volgende:
Dat is de enige zekerheid die je hebt inderdaad, maar hoop voor je dat dat nog een aantal jaren niet het geval is.
Daarom zijn het ook dooddoeners he.. je kan er weinig meer over zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:41 schreef minthy het volgende:
[..]
"Gewoon blijven ademhalen", "het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht". Dooddoeners maar oh zo waar
Ik ben er niet bang voor, maar verlang er ook niet naar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik ook hoor! Ben er als de dood voor
[..]
Daarom zijn het ook dooddoeners he.. je kan er weinig meer over zeggen.
Ga zelf slapenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:44 schreef Cue_ het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk nog wakker?
Ga eens slapen!
Ik ben net wakkerquote:
Ja, verder dan dat kom ik ook nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is m'n intake.. dus wss daarna nog een andere psych mocht het zover komen.
Inderdaad ja. Zou he al niet eens kunnen uitdrukken hoe ik me voel. gewoon omdat ik de woorden dan niet kan vinden.
- en hoe voel je je daarbij dan?
+ uhm kut..
- ja maar verdrietig, boos, teleurgesteld, etc?
+ uhm, tja geen idee.. verzameling van van alles? Gewoon kut..
Slapen gaat hier weer zwaar ruk de laatste week, zie het regelmatig een uur of 6 wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:44 schreef Cue_ het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk nog wakker?
Ga eens slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |